huomenta naiset
paino just laihdutin ruokavaliolla yli 7 kiloa, joten eipä haittaa tulevat
lähtöpaino viisi kiloa vähemmän kuin edellisen odotuksessa. mulla tulee aina ne liki 20 kiloa, mutta äkkiä ne lähteekin.
mässäile en, mun keho vaan toimii niin.
iho pari finniä joo, mutta johtunee viime viikon suklaasta
mulla on karkkipäivä kerran viikossa, toimii!
iho muutenkin tosi hyvä aina, juon tosin paljon vettä, se on kaiketi pitäny pärstän kunnossa.
henna-riikka mullakin TOSI levoton yö itellä takana
ajatukset vipelsi miljoonaa, oikein kunnon asentoa ei löytynyt... ja aina kun käänsi kylkeä, vihloi...
paha olo oksentanut en ole ainoassakaan odotuksessa, eilinen päivä oli ensimmäinen huonon olon kokonainen päivä. parin tunnin välein tartti suuhun jotain heittää, viittä vaille oksennus-olo :x
turvotus uu jei, nyt aamulla sen huomasin... paisunta on alkanut
mä turpoan HETI näistä viikoista alkaen.... salaan siis ei jää, ellen pakoile kavereita ja keksi tekosyitä miksei tällä viikolla nähdä
kertominen pomolle kerroin eilen, oli aidosti iloinen , olihan sen osannut odottaakin. kun olen asiaa selostanut jo työhaastattelussa aikoinaan että lisää halutaan
mun mielestä vaikkakaan ei ois ollut mikään velvollisuus kertoa, on itelle PALJON helpompaa ja vähemmän stressaavaaa kun asian kanssa saa olla heti pian avoin, eikä tarvii varoa mitä sanoo tai jos joku kysyy....
jos sitten kesken menee, niin kaikkien ympärillä olevien on helpompi ymmärtää mua. uskoisin näin. ja siitä syystä kerrotaan lähipiirillekin varmasti ihan lähipäivinä. en oo koskaan salannut muutenkaan mitään, joten miksi näin valtavan ihanan asian salaisi :heart:
jokainen kuitenkin tavallaan, tämä on mun ajatus
eka neuvola menee 2.5. asti terkkarin loman vuoksi. ite vaihdoin neuvolasta toiseen koska en ollut ollenkaan tyytyväinen omaani missä aiemmin asioin.
ultra yksityisellä edellisen odotuksessa kävin varhais-ultran yksityisellä, maksoi reilusti alle satasen. meinaan mennä tuossa viikolla 7, koska haluan varmistuksen että sydän lyö
ihana oli illalla tulla työasioilta kotiin, mies odotti valmiiden voileipien ja teen kanssa mua
onnea ultrassa hyviä kuulumisia saaneille :heart: ja tsemppiä huoliin kellä niitä on