Kaksi päivää kesti se raskausultran hermoja lievittävä vaikutus, nyt taas alkaa keskenmeno pelottaa.. Mähän olen voinut pahoin noin viikon verran PAITSI nyt on kaksi päivää ollut kohtuullinen olo enkä ole oksentanut. Olen kylläkin syönyt noin tunnin välein hitaita hiilareita ja kaksi lämmintä ruokaa siihen päälle + yösyömiset. Veden juontia olen koittanut lisätä ja aloitin b-vitamiiinikuurin, josko siitä olis apua.. Nyt kun sitten olo on vähän parempi, niin mieleen hiipii ajatus että kaikki ei ole hyvin. Ihan pöhköä kun järjellä ajattelee mutta en voi asialle mitään.
Vielä olis melkein 5 viikkoa siihen maagiseen rv 12- merkkipaaluun. Kylläpä aika tuntuu matelevan.
Keskenmenon pelko ei ole nyt kuitenkaan aivan samaa luokkaa kuin esikoista odottaessa, meillähän on lapsettomuustausta- ja hoitoja liuta takana. Sillä ymmäränkin kyllä hyvin teidän tuntemuksia, joilla nyt esikoinen kyydissä ja keskenmeno pelottaa. Mä pelkäsin niin hirveästi viimeksi että päätin etten stressaa seuraavassa raskaudessa (jos sellainen joskus tulee) yhtään mitään vaan odottelen rauhassa ja nautin. Noh, helpommin sanottu kuin tehty..
Vielä olis melkein 5 viikkoa siihen maagiseen rv 12- merkkipaaluun. Kylläpä aika tuntuu matelevan.
Keskenmenon pelko ei ole nyt kuitenkaan aivan samaa luokkaa kuin esikoista odottaessa, meillähän on lapsettomuustausta- ja hoitoja liuta takana. Sillä ymmäränkin kyllä hyvin teidän tuntemuksia, joilla nyt esikoinen kyydissä ja keskenmeno pelottaa. Mä pelkäsin niin hirveästi viimeksi että päätin etten stressaa seuraavassa raskaudessa (jos sellainen joskus tulee) yhtään mitään vaan odottelen rauhassa ja nautin. Noh, helpommin sanottu kuin tehty..