MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

Anukkio
Mä kans räkätän tääl, olipa ihana uni :LOL:

Unet
Siis omituinen raskaus ku vähintää kerran viikos näkee oikeesti jotain kauheita seksi unia, siis aivan järkkyy :O Pikkasenko nolottaa aamul herää sillee, et mitä ihmettä on taas alitajunnas liikkun ku tommosia unia näkee :snotty:
Viimeyönä näin unta et mun mies oli raskaana ja ootti nelosia, mentii sitte synnyttää ja mä istuin niiku isän asemassa siinä vieressä ja mies jalat levällää pusas kaikki 4 ulos ilman minkään näkösiä kipuja tai mitään ja 3 ekaa oli tyttöjä ja neljäs sitte poika ja koko meijän suku ihan onnessaa, että hyvä ku sukuun vihdoinkin yks poikakin saadaan :D En kyllä katton yhtää mikä sukuelin miehellä oli mut kuiteskii.. :LOL:
 
nellielli Tsemppiä töihin! Älä välitä siitä sun pomosta, toimit kuten on sinun ja vauvasi parhaaksi. Mitään väärää et ole tehnyt tulemalla raskaaksi ja olemalla sairaslomalla :)

Seksiunia nähdään täälläkin... :ashamed:

Mietin myös stressin vaikutusta raskauteen, kun vielä olin töissä. Toukokuu on opettajille usein todella kiireistä aikaa ja olinkin koko toukokuun todella stressaantunut ja tein pitkää päivää. Silloin välillä mietin, että pysyyhän pikkuinen matkassa ja vauhdissa mukana, ja kun samaan aikaan oli vielä stressiä siitä, että jatkuuko raskaus ylipäätään vai tuleeko taas keskenmeno ym. Nyt lomalla olen rentoutunut ja raskauskin edennyt jo niin pitkälle, etten enää stressaa sen jatkumistakaan. Ehkä enemmänkin stressi vaikuttaa vauvaan vasta syntymän jälkeen. Ajattelisin, että jos äiti on koko ajan stressaantunut, niin hermostuneisuus tarttuu vauvaankin.

Kasvimaa Mulla ei ole kokemusta, mutta mitä olen ystävien kokemuksia seurannut, niin saikkua tulee kyllä todella helposti, jos on supistuksia (ei harjoitussupistuksia), selkäkipua, pehmennyt kohdunsuu tms. Tuntuu, että useampi on saikulla loppuajan kuin töissä :) Mutta siis tää ei oo mitään faktatietoa, vaan ihan mutu-tuntumaa kavereiden ja tuttavien raskauksista. Ja hyvähän se on, että vaivoihin suhtaudutaan tosissaan.

Hih, enpä arvannut, että on näin lystiä naureskella itsekseen ihmisten tyttö-vai-poika-arvailuille nyt kun me tiedetään sukupuoli. Mies ei halua, että tieto on ns. julkista eli ollaan toistaiseksi kerrottu vain mun vanhemmille ja varmaan myös miehen vanhemmille kerrotaan. Hauskaa, kun kaverit miettii, että onko tyttö- vai poikamaha jne. ja itse tietää kumpi sieltä todennäköisesti on tulossa.

idylli 21+3
 
Viimeksi muokattu:
Me kyllä sukupuoli meinataan ehottomasti kysyä, mutta sukulaisille ei kerrota mitään, he saavat oottaa sitte sinne synnytykseen asti. Onhan se kiva ku ite pystyy sitte etukäteen ostamaan vaatetusta yms.. On sitten kiva naureskella toisten arvauksille, ku meinattiin vielä sukulaisille sanoa, että ei haluttu tietää kumpi tulee vaikka todellisuudessa ehdottomasti halutaan tietää :)
 
mielipiteistä mä en ainakaan ole missään vaiheessa väittänytkään olevani missään asiassa oikeassa :) voin kirjoittaa ainoastaan niiden ohjeiden perusteella mitä itse oon aina vaivaan kuin toiseenkin saanut.
tai sitten kirjoitan omia mielipiteitäni asioista. uskonpa että tuo kasvimaan kommentti oli mulle tarkoitettukin. mutta mitäs sen väliä on. jokainen tuottaa omaa riviään omilta näppäimiltään :)
ja jos jollain on vahva mielipide asiasta, se on SEN oma mielipide. eikös kaikki kukkaset saa kukkia, täälläkin :)
 
Anukkio Ihana toi sun uni! :LOL: Ja on kyl k-pää koko pomo..yritä sille sit puhua, kun sen oikeesti tietää, ettei sen kaa pysty puhuun..ja siis parashan oli, kun aikanaan mun työkaveria se onnitteli ja halaili ihan innoissaan kun kerto olevansa raskaana..ja sano viä, et loppuraskaudesta voi olla paljon sairaslomia.. just..ja mua ei oo ees kunnolla onnitellu ja sairaslomalla oleminen näköjään vituttaa sitä..no, se tais sit tykätä siitä mun työkaverista, mut musta ei.. : /

Idylli Kiitos tsemppauksesta! :) Enhän mä tosiaan oo mitään väärää tehnyt tulemalla raskaaks ja sairaslomailemalla..mä teen niin ku nään mun lapsen parhaaks!

Nellielli ja pötkö 21+2
 
Mä tulin taas valivalivalittamaan. Siis voi prkl mulla on taas tänään huono olo! Olin niin suunnitellut meneväni katsomaan, josko alennusmyynneistä löytyisi jotakin pientä ja vaaleansinistä ihanaa. Mitä vielä, olo on sellainen että joko oksu lentää tai pyörryn tai ehkä molempia :( Milloin tää oikein loppuu? Tekis mieli itkeä vaan. ei tässä uskalla tehdä mitään lomasuunnitelmiakaan huonovointisuuden ja heikon olon takia :( Turhauttaa!
Turhauttaa valittaakin kun asiat vois olla niin pal huonomminkin! HUoh. Voi yrjö sentään.

parempia vointeja muille!
 
Onnea kaikille ultrassa kävijöille hyvistä kuulumisista!

nellielli Mun työpaikalla noudatetaan kvtes:ä kuljetusalalle mukailtuna. Sen mukaan äitiyshuoltoon kuuluvat tutkimukset eivät pidennä työaikaa eli ovat siis palkallisia. Mutta siinä on sellainen juju, että ensin pitää järkätä työaikoja, ja jos se ei onnistu niin sitten voi mennä työajalla. Mulla kun työ on vuorotyötä, niin koskaan en ole työaikana joutunut menemään. Lähinnä tuo koskee sellaisia, jotka ovat virka-aikaan työpaikalla.

Jos oikein hankalaksi menee, kannattaa liitosta varmistaa, mitä oman alan tes asiasta sanoo

kasvimaa Minä olen linja-autonkuljettaja ja aina on kyllä sairauslomaa saanut, kun siltä on tuntunut. Äitiyspolilta lääkäri ei kirjoittanut, kun muutoksia ei kohdunsuulla ollut tapahtunut, mutta työterveyslääkäri kylläkin ihan mukisematta. (Tämä oli vuonna 2001)

Mulla nuo pitkät työpäivät, istuminen ja jatkuva tärinä aiheuttavat koviakin supistuksia, jotka ilmaantuvat sitten työpäivän jälkeen levossa. Lähinnä siis öisin, joka johtaa valvomiseen. Työterveyslääkärin pitää ottaa huomioon myös muu jaksaminen (vuorokauden valvominen vastaa promillen humalaa), joten sairausloma ei koskaan ole ollut ongelma myöhemmissä raskauksissa.

Pitäis itsekin olla yhteyksissä työpaikalle ja selvittää, onko äitiysloman alku palkallista kun se alkaa suoraan hoitovapaalta. Rahallisesti sillä ei ole merkitystä, kun mun päiväraha on aina suurempi kuin palkka, eikö ole hassua. Työnantaja maksaa vain peruspalkkaa ä-lomalta, päiväraha on laskettu vuosituloista, jossa mukana vuorolisät, joten päiväraha tulee suuremmaksi kuin ta:n maksama palkka. Olenkin nyt viime vuosina saanut palkan työnantajalta ja loput kelasta (siis pv-rahan ja palkan erotuksen). Kuulostaa hankalalta, ja sitä se onkin, kun kela joutuu aina odottamaan ta:n tietoja maksun suuruudesta, jotta voi mulle sitten maksaa loput.

laskettu aika Oletteko rehellisesti kertoneet tuttaville ja sukulaisille lasketun ajan? Siksi näin hassuja kyselen, kun itse sain aikoinaan sellaisen neuvon, että kannattaa ilmoittaa myöhäisempi ajankohta kuin todellisuus on, niin välttyy niiltä loppuajan kyselyiltä ja puhelinsoitoilta, että joko on syntynyt.

Itse olen ilmoittanut ympäripyöreästi, että marraskuun alussa syntyy. Ja tottahan se onkin. La on siis 9.11. mutta mulla kun käynnistetään jonkin verran aikaisemmin niin siihen alkuunhan se menee. ;)

Meikä lähtee väsäämään pitsaa nälkäiselle nuorisolle.

Scala ja Eikka rv 20+4
 
Viimeksi muokattu:
Hello Ladys! Täällä meillä ei oikeen ilma tiedä miten päin se ois, välillä paistaa ja välillä sataa.

Yhtäkkiä heitin hirveän suunnitteluvaiheen päälle ja oon tällä viikolla saanu sinetöidyksi ja mietittyä nimejäiset raakasti mallilleen, mieskin oli tyytyväine, ettei niistä tarvihe murehtia muutakun yksityiskohdista myöhemmin sitten. 3/4 halijakummia on pyydetty tehtäviin jotta ehtivät miettiä rauhassa huvittaako tuoho hommana lähteä :D Tänään jäljentelin hirveät läjät kaavoja talteen kirjaston käsityöpainoksista niin voin alottaa muuton jälkeen pienen vaatetehtaan kotosalla :heart: olo on superi (johtuuko tämä niistä rautatableteista???)

Anukkio ja Niiskuneiti :LOL: mahtavia unia teillä! Hahaha! Kaikkia kuvia ne aivot sieltä alitajunnasta syökseeki nukkuessa.. Mie en ole hetkeen nähny muita unia kuin satunnaisesti älyttömän aidon tuntusia seksiunia.... :$

Vakuutuksista joku kyseli, niin mie kävin hakemassa Tapiolasta varauksen Lapsivakuutukseen, eikä tarvinnut siihen muutakun otti valokopion neuvolakortista ja sitten piti täyttää semmonen lippulappu, mutta kun on tähän mennessä raskaus mennyt normaalisti niin sen sai kyllä, eikä siinä muuten tiedusteltu mitään istukan sijainteja vaan semmosia yleisiä että onko syönyt mitään reseptilääkekuureja raskauden aikana yms.

HilmaVilma täytyypä käydä kun on aikaa niin tutustumassa tuonne histamiiniin ja jakamassa kokemuksia. Onkin mulle uusi paikka tuo :) kiitos vinkistä!

Tasan viikko rakenneultraan tunteet on ristiriitaiset ja toiveet pojasta tuntuu vaan kovenevan :$ oikeen huonoa omaatuntoa tulee sen takia podettua..

Lumineiti ja Uuboli 19+2
 
Anukkio ihana uni! :LOL:

Scala me ei olla kovinkaan tarkasti kerrottu laskettuu aikaa, vaan ympäripyöreesti "kyllä se ennen joulua syntyy" :D Laskettu aika on siis 5.11.
Moni on kyllä osannu arvioida sen loka-marraskuun vaihteeseen..

Tänään oli meilläkin rakenneultra. Kaikki oli kunnossa ja painoarvio 430g.
Ja tyttö tulossa! :heart:
Se vaan jäi harmittaa kun kätilö oli aika hiljasta sorttia, ei oikein mitään sanonu koko homman aikana, muutaman sanan sillon tällön "tuossa vilahti reisiluu, virtsarakko löytyy, sydän ... " Ja sitten lopuksi sano, että kaikki näyttäs olevan ok. Yhtään kuvaakaan ei saatu mukaan : / Ennen on sentään saanu useamman. Pöh.
Kysta oli pienentynyt, joten siitäkään ei tartte nyt murehtia! =)

Siinäpä kai sitä tärkeimmät tällä hetkellä..

Ainii ja siitä tonnikalasta haluisin mieki tietää? Pari tonnikalavoileipää oon kyllä jo kerenny syödä, kun himotti niiiiin paljon. Ei käyny mielessäkään että siitä vois jotain haittaa olla..?


kiukuttelija 21+1
 
Kyl nyt rupes tekee sikkenää miel lämpösiä tonnikalaleipiä, namm :p pakko tänään tehdä!

Laskettuaika
Meil on isänpäivänä laskettuaika ja oli pakko kertoo sukulaisille tarkka ajankohta, kun jonkun täytyy sitte lapsetkin ottaa hoiviinsa, että mies pääsee varmasti mukaan synnytykseen, yksin mä en kestäis jos ei oo kädestäpitäjää mukana :heart:

Ja RD:n takia vissiinkään ei ees päästetä menemään yli la:n ku mun ainakii piti käyä viikon 36 jälkee viikon välein painoarvios. Paitsi en kyl luota yhtään niitten painoarviolaskuihin ku ekasta sanoi viikol 36, että painoarvio oli silloin 3,9kg ja syntyi 3 viikkoa myöhemmin 3,4kg painoisena tyttönä. Ja tokasta silloin viikol 36 painoarvio oli 2,2kg ja 3 viikkoa myöhemmin syntyneenä 3,5kg.. ja molemmat on syntyn viikon 39 alussa niin ehkä tämäkin niihin aikoihin tulee :)

Viel ois se 2 yötä siihen raksu ultriksee.. Mitä lähemmäs se tulee, sen enempi rupee kauhistuttamaan ja vessassa saa ravata nyt jo useaan otteeseen, ku pötsi ihan sekasin :LOL: Illal oli niin ihanaa ku katoin telkkaa sohvalta kylellään ni pikkumurunen pisti hurjat tsempalot päälle, oli eka kerta ku niin selvästi tuntui liikkeet ja pitkän aikaa, mut jos oon ihan selällään ni sit ei tunnu.

No sen hetken ku täs istuu ni alkaa noi kaameet liitoskivut, pakko mennä vähä jalottelee ja sit lepäilemään..

Mukavaa päivää äityliinit :wave:

Niiskuneiti-87 ja murunen 20+3 :heart: (ylihuomenna nähdään)
 
Huomenia!

Neuvola tuli ja meni eilen, mieskin pääsi kuulemaan ensimmäistä kertaa Pikku-Motin sydänäänet <3 Sitä ilmettä on kyllä vaikea unohtaa :) Itseäkin helpotti kuulla se 143 sykkivä jumpsutus, kaikenmaailman mielikuvituskuvat on vilkkunut päässä eestaas :p

Rakenne-ultraan vielä semmoinen vajaa pari viikkoa, eli ensi viikon perjantaina jolloin poksuu puoliväli :3

Tämmöinen pikku merkkaus tähän väliin, nyt aamiaisen tekoon :) Päivänjatkoja kaikille!

Mai83 ja Pikku-Motti 18+5
 
Rakenneultrassa käyty ja nyt voi huokaista helpotuksesta. Kaikki oli niinkuin pitikin ja tulokas antoi kiltisti mittailla kaiken tarpeellisen ja vähän ylimääräistäkin. :) Mutta, sitten kun kysyin sukupuolta, niin hän veti kintut tiukasti yhteen ja näytti kieltä päälle :D :heart:

Ultraaja katteli varmaan 10 minuuttia ja lopulta saatiin pienen tökkimisen jälkeen pikkuinen sellaiseen asentoon, että tyttölupaus lopulta saatiin. Kuulema ei kuitenkaan vielä kannata seiniä vaaleanpunaiseksi maalata. :D Henkisesti olin asennoitunut poikaa odottelemaan, vaikka raskauden alussa olikin voimakas tyttöolo. Tässä se nähdään, että pitäisi kuunnella vaistojaan. Ne oli jälleen oikeassa.

Mittaa (CRL) oli 16,5cm ja painoarvio 403g. Muhkea neiti siis. :heart:

Acacia ja matkustaja 21+1
 
Onnea kaikille ultrakuulumisista ja tyttö/poikalupauksista! :heart:

Scala Meillä työaika on klo 8-16, joten neuvolaan ei oo mahdollista mennä muuta kuin työajalla..ja onneksi se nyt on siis palkallista! Muuten kuulemma ei mitkään lääkärikäynnit ole..mikä on perseestä, koska tosiaan työaika on sellainen, ettei lääkäriä saa työajan ulkopuolella..itellä on vielä niin pitkä matka töihin, että olen kotona vasta viiden jälkeen..ja sillon ei ainakaan lääkäriä enää saa.. : / ja ennen meillä oli niin, ettei lääkärikäyntejä vähennetty palkasta, mutta nyt se yhtäkkiä muuttui..täällä on muutenkin muutettu ihan yhtäkkiä asioita..ei kerrota etukäteen mitään, vaan sit ne tulee ihan yllättäen eteen..ärsyttää kun asioista ei tiedoteta ollenkaan! Ja siis mä kuulun kyllä liittoon, mut en siihen liittoon mihin tää firma kuuluu..ja selvitin tossa aiemmin, et me ei noudateta ees mitään työehtosopimusta..ollaan "villi" yritys, joka noudattaa jotain minimilainsäädäntöä..kyl me kuulemma periaatteessa kuulutaan yhden työehtosopimuksen piiriin, mutta ei sit kuitenkaan..Niin erikoinen yritys kyl! Toivon ja rukoilen, että äitiysloman jälkeen en joudu tänne palaamaan muuta kuin irtisanomaan itseni!

Supistukset? Oon noista suppareista ihan pihalla..en oikein käsitä, et miltä niiden kuuluu tuntua..? mulla on polttanut vaan mahaa monena päivänä ja sitten myös usein alkaa alaselässä tuntuun ikävä polton tunne..mut se ei varmaan oo supistus? et enemmänkin vaikuttaa vaan joltain kohdun kasvukivuilta tai menkkakivuilta.. no, ehkä sen sit tietää kun se supistus oikeesti tulee! :D

Nellielli ja pötkö 21+3
 
Acacia Helpotit mun oloa - luulin jo, että meille tuleejoku jättivauva (411g), kun kaikkien muiden painoarviot on tuntunut olleen päälle 300g =) Vaikka toisaalta, meillä ja teillä oli ultra vasta viikkoa tai kahta myöhempään kuin muilla, joten eiköhän se 400g sitten ole ihan passeli paino =) Ja ehtiihän tilanne tosta vielä muuttua suuntaan jos toiseenkin, kun vasta (jo?) puolivälissä ollaan. Mutta onnea hyvistä kuulumisista ja tyttölupauksesta!

Nellielli Luullakseni mulla on ollut harjoitussuppareita, kun koko vatsa on yhtäkkiä vetänyt ihan kovaksi/pinkeäksi ja sitten hetken päästä palannut normaaliksi. Ei siis ole sattunut ollenkaan, mutta se on sellainen jännä tunne. Ja mikäli olen ymmärtänyt oikein, niin harjoitussupistukset ovat tuollaisia ja niiden ei kuuluisi sattua.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Acacia
Huomenta päivää!

Onnea taasen kaikille ultrassa käyneille, siellä oli ainakin kolme tyttölupauksen saanutta. Voi että kun on ollut aivan varma että kysytään ultrassa jos vain vaavei suostuu näyttään, että kumpaa sukupuolta siellä ollaan. Silti koko ajan mitä lähemmäs ultra-aika tulee, niin toisaalta ei tee mieli kysyä. Tuntuu jotenkin siltä kuin tekisi jotain sopimatonta, kun kysyy. Isäntä on kuitenki sitä mieltä että kysytään ja itekkin oon toisaalta , kun kuitenki olis sitten jotenki selkeempää. :whistle: Kaikesta sitä kans vääntää niin vaikeeta, sithän sen näkee, et minkälainen ultraajakin on.

Eilen innostuin sitten alakertaa siiivoileen, niin siinä sitten vaihtui "muutaman" huonekalun paikkakin. Isukki oli pojan kanssa harkoissa, niin kotia ku tuli niin melkein kiukkusena, et mitä nyt yksin on pitäny mennä järjestystä muutteleen...olishan sitä voinu odottaa, mutta kun se inspis iskee ni se on menoo:whistle: Ja varovastihan mä, ei mitään hirveitä nostoja vaan ihan raahaamalla vaan mattoa apuna käyttäen:D
No mieliala koheni kun kämppä on taas aivan uuden näköinen.

Olo on kyllä ollut nyt ihan hyvä, koiran kanssa kun käy lenkillä niin pitää vähän himmata tahtia. Onneks toi meidän mussukka on tollanen nakkimakkara, niin ei niin kovaa tahtia tarvikkaan.
Eilen alotin sitten sen raudan syönnin, saas nähdä tekeekö mitään. Otan aluksi joka toinen päivä.
Noh se on sateista päivää, vaihteeksi, oliskohan se sitten pyykkipäivä.

hannama&pikkuinen 19+4
 
Hahaa, mitä unia! :LOL: Itselläkin kyllä muutama ihan mielenkiintoinen :)

Me käytiin viime viikolla rakenneultrassa ja kaikki oli kunnossa! Mikä helpotuksen tunne. Sukupuolta ei haluttu tietää, eikä se selvinnytkään, joten nyt vain arvailemaan ja odottelemaan. Mulla ollut alussa ihan poikaolo, mutta nyt se on jotenkin muuttunut tyttöoloksi.. Varmaan kun oon tosta vyötärön seudulta levinnyt :D

Potkut tuntuu koko ajan selvemmin, mutta mies ei vielä ole niitä tuntenut. Se on harmi, kun odottaa niin innoissaan, mutta varmaan alkavat tuntua ihan kohta.

Minäkin olen tuntenut väsyväni todella paljon nopeammin esim. koirien kanssa lenkkeillessä. Jalat väsyy ja muutenkin tulee kipeiksi, on pitänyt hiljentää vauhtia ihan selkeästi hitaammaksi. Tuntuu vaan oudolta, että nytkö jo tällaisia muutoksia? Maha ei ole vielä iso ja muuten ei ole mitään vaivojakaan.. No, hidastettava on jos siltä tuntuu ;)

Aika tuntuu menevän ihan älyttömän nopeasti, taas poksuu! :)

Suzyy + pikkunen 21+0
 
Onnea kaikille hyvistä ultrauutisista!
Itseäni kyllä edelleen pelottaa r-ultra. Ei sitä jotenkin enää osaa suhtautua ilolla noihin ultriin kun on kerran kunnolla säikäytetty. Pelottaa niin vietävästi että jos sieltä löytyy kumminkin jotain, mitä ei kromosomitutkimuksissa näy. Tätä tunnetta on vaikea päästä pakoon.

Hehee, hauskaa, että sain monen nauramaan unellani :) Olen kyllä muutoinkin uneksinut ihan älyttömän todentuntuisia unia. Yksi uni, joka on toistunut usein, on sellainen, että olen lähtenyt baariin bilettämään ja siis jo melkoisessa tuiskeessa kun yhtäkkiä muistan että olenkin raskaana! Sitten alkaa kauhea paniikki että kuin mä nyt noin saatoin unohtaa, olen huono ihminen ja äiti ja mitähän vahinkoa olen aiheuttanut vauvalle jne. Onneksi tätä unta ei kuitenkaan ole tullut muutamaan viikkoon. Ehkä alan uskoa että raskaus ei unohdu vaan muistan sen tiukankin paikan tullen :D

Muutama päivä sitten ihmettelin toispuolista mahaani ja tänän havaitsin, että mullahan on myös eriparitissit :O Toinen mahtuu kuppiin ja toinen meinaa tulla ulos. Mikähän friikki musta vielä tulee? Voin kohta liittyä sirkukseen.

Tänään ei onneksi ole enää paha olo. En kyllä tajua mistä noita pahoinvointikohtauksia edelleen riittää. Menin yrittämään nukkumista jo seitsemän aikaan kun en kestänyt hereillä oloa. Mies toi töistä tullessaan voileipiä ja maitoa sänkyyn ja niistä se olo lähti paranemaan.. tai oisko se ollut siitäkin kiinni kun sai huomiota :)

Paavo on ollut tänään tosi aktiivinen. Jännä jätkä kun aina autoa ajaessani hän alkaa puljaamaan kovin :) Mahtaako tykätä vai ei.. Ulos asti eivät liikkeet vieläkään tunnu tai näy.. vaikka olen kovin koittanut tiirailla (toispuolista) mahaani.

Anukkio ja Poika 18+5
 
Poks poks poks

20+0 <3 <3 <3

Piti lähteä tänään Alanyaan... Eipä lähdetty, kiitos AirFinlandin.... Varattiin uusi matka Rodokselle puolentoista viikon päähän: Tjäreborilla tällä kertaa. Saas nähdä päästäänkö matkaan ollenkaan. =) =)

Ruokakeskustelu: Olen syönyt satunnaisesti aurajuustoa, fetaa, silliä, batteryä, colaa, liikaa suklaata, maistanut suullisen puna/valkoviiniä ruuan kanssa. Satunnaisesti. Kukin tyylillään.

Liitoskivut ovat rantautuneet

Samoin jämäkät potkut. Oikein pahaa tekee kun pieni mukiloi sisäelimiä. :) <3

Esikoinen virtsatulehduksessa ja vietettiin yksi yö sairaalassa. :/ Nyt ollaan oltu koko alkuviikko kotisairaanhoidon piirissä, kanyyli lähtee tänään pois!! :) Antibiootteja vielä viikko päälle.

Harakanhattu ja pieni 20+0
 

Yhteistyössä