noniin.... kotiutumisen suhteen meillä on niin, et en halua ainuttakaan ylimääräistä ihmistä siihen hetkeen kun kotiin tulen. vain mies ja lapset. sitten kun lupa annetaan niin muutkin saa tulla, ennen ei. haluan pitää rauhallisena myös vauvan takia ettei väki ole heti meluamassa ympärillä ja lääppimässä toista. ja muutenkin se on niin väsyttävä reissu tavallaan, että kotiutuminen on saatava mun ainakin tehdä rauhassa.
kyllä sitä sitten ehtii vieraita ottaa vastaan kun pari päivää sulattelee kotona olemista.
mutta tämänkin suhteen ihmiset on erilaisia. toiset jaksaa vieraita samantien, toiset vasta viikkojen päästä
se riippuu myös niin omasta voinnista.
rintakumi se on joo hyvä olla mukana sairaalassa! saattaa osastoltakin lainaan saada, mutta helpottaa kovasti..
hiilarit pois niin silleen kun ite on elänyt neljän kuukauden ajan, on ero valtava!!! välillä syön perunaa tai makaronia, mutta ei enää kuin ehkä kerran viikkoon. liekö tämä sitten syynä myös siihen et tässä raskaudessa painoa ei ole tullut entiseen malliin... kiva fiilis, saan nimittäin myydä eteenpäin mamma-farkut , kahdet sellaiset mitkä oli ihan piukeat edellisessä odotuksessa, ovat kokoa 44. ja nyt menee hame päälle kokoa 40. mä olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin tyytyväinen
sairaalaan vaatteet niin siis saisihan siellä omiaankin käyttää, mutta kyllä se jotenkin on niin hällä väli-fiilis sillä hetkellä vaatetuksen suhteen, täysin menee osaston kamalat yöpaidat ja pyjamat, verkkoalushousutkin... eipä ne kivoja ole, mutta ei ole ne valtavat siteetkään, mutta jotenkin siihen vaan menee et ei välitä, vauva antaa mieleen niin paljon asioita, että joku vaate-asia on oikeasti niin merkityksetön...
jo se kun pääsee siellä suihkuun ekan kerran, tekee niin ihmiseksi
ja se kun saa oman perheen kylään
mulle mies leipoi itse suklaakeksejä, ja toi niitä tullessaan :heart: hoitajatkin oli kateudesta soikeita
että tuollainen mies, mistä noita saa
hhahaha, se onkin mun
olihan se kivaa, ja nykyään osastolla onkin tiukkaa, enää sinne pääsee vain isä. ei edes sisarukset. ja onneks ei kukaan muu. mä sanoin jo valmiiksi et sinne en sitten ainuttakaan vierasta halua oman perheen lisäksi. ei niin kiire voi olla kattomaan vauvaa, ettenkö saisi olla yhtään hetkeä rauhassa... moni kaverikin ois halunnut tulla, mutta mä en vaan tykkää et siellä kun et tiedä yhtään missä voinnissa on, lamppaa väkeä kuin marketissa.... kiitos ei
kaikki onneksi ymmärsi, ja malttoivat odottaa et pääsivät kotiin sitten tulokasta tihrustamaan
sataa .... se tarkoittaa siivouspäivää