TT Kiitos! Löytyihän tuo kerhojuttukin
Varri Onnea :heart: :hug:
Mun eiliset kivut helpottuivat suihkun jälkeen ja nyt kävely taas helpompaa. Yökin meni suhteellisen mukavasti, vain 2 vessareissua! Tosin illalla sängyssä lukiessa tuli MEGAsupistus
. Supisti 5 minuuttia yhteen putkeen. Paikalla juuri ja juuri pystyi olemaan, mutta tiukkaa teki ja KIPEETÄ!!!!! Aina kun tuntui, että alkaa hieman laantua niin sitten taas paheni. Voi jestas. Mä jo ehdin ajatella, et tästä tää lähtee, mut jaskat! Siinä olikin sit sen yön supparit :headwall: . Ne siis vähenee näemmä vaan entisestään. Prkl... pistää ärsyttämään.
En tod ois ikinä uskonut pääseväni/joutuvani näin pitkälle! Töissä ollessa, noin puoli välissä raskautta ja sen jälkeen suppareita oli paljon, mut eivät silloin saaneet aikaan mitään. Vähän ois tutinaa, et loppuun asti mennään. Toisaalta sekään ei enää tunnu niin pahalta ajatukselta. Onhan tässä päiviä käynnistykseen enää vain 6
. Diabeteksen takia siis käynnistävät. Edellinen synnytys oli nopea (2 tuntia), joten tuntuis oikein turvalliselta olla jo valmiiksi sairaalassa, jos päättää tämäkin poju tulla hätäseen
. Ja sit osuis melko varmasti päiväsaikaan eli sais isäntä olla mukana. Muuten joutuu jäämään kotiin näiden edellisten veijareiden kanssa
. Yöksi siis ei mahdollista meidän saada hoitajaa.
Jos käynnistykseen joudutaan, niin sitten olis koettu kaikki synnytyksen alkamistavat! Eka alkoi supistuksilla (38+4, synnytys ~7 tuntia), toinen lapsivesien menolla (36+2, synnytys 2 tuntia) ja joo, tää kolmas käynnistyksellä 40+0 ja synnytys ??? tuntia
Päivän työnä siivousta ja pyykkirumbaa... Yhtään pyykitöntä arkipäivää ei sais pitää! Muuten edessä kaaos! Oon huomannut, että vähintään yks koneellinen arkipäivisin, la ja su voi jättää väliin. Näin pysyy vaatehuolto kondiksessa
EDTA 39+1 (!!!) Huuurrrrrjaa.....