Onnea kaikille jo pikkuisen saaneille!
Olen täällä käynyt lueskelemassa teidän juttuja, mutta ollut laiska itse kirjoittamaan mitään. Tänään sitten ihan löhöilypäivä, kun alku viikko on taas mennyt touhutessa.
Maanantaina kävin ultrassa ja viimeisessä lääkärikäynnillä samalla. Vähän mennään käyrän alapuolella vauvan koossa, mutta ei mitenkään huolestuttavasti. Painoa oli 2234g ja viikkoja ma 34+3. Huomenna siis poksuu 35vko. Pää on ihan alhaalla ja paikat pehmentyneet, mutta kiinni. Kyllä välillä tuntuukin, kun pää painaa johonkin hermoon ja tuntuu et olis meloni takapuolessa. Häpyluu on myös kipeä varsinkin, kun nousee esim. sohvalta ylös.
Tänään kävin suuhygienistillä, kun ikenet vuotaa verta ja putsattiin hampaat ja ikenet kunnolla. Hygienisti sanoi, että mitä enemmän ikää on raskausaikana, sitä helpommin tulee noita ongelmia. Aikaisemmissa raskauksissa ei tätä ongelmaa ole ollutkaan.
Toppapuvustasen verran, että ei todellakaan ole liikaa vastasyntyneellä, kun ajattelee kuinka lämpimästä paikasta vauva tulee
Muoks vielä, kun kirjoitus lähti liian aikaisin äsken...
Mulla on ihan sama, kun jollain muulla oli, että yöllä herään supistukseen kun rakko on ihan täynnä. Sitten on pakko raahautua vessaan.
Ja seksistä vielä, että meillä ei ole sitä ollut kohta kuukauteen ja ei siitä ole kiinni etteikö haluttaisi, mutta sitten kun olisi yhteistä aikaa niin yleensä olen jo nukkumassa. Viime yönä heräsin, kun mies suukkotteli ja hyväili, mut lopetti kesken, kun vauva potkas oikeen kunnolla
Itse olin niin unenpöpperössä et jatkoin sitten vaan unia. Tais miehellä mennä halut kokonaan, kun yks mahassa ilmoittelee olemassa olostaan
Anoppikin tossa välissä soitteli ja kyseli, että meinaanko ottaa sikaflunssa rokotteen. En oo muodostanut vielä siitä mitään mielipidettä, kun ajattelin et kyl sitten, kun aika on niin neuvolassa asiasta puhutaan. Eiköhän noi terveydenalan ammattilaiset tiedä sitten, että kannattako se ottaa.
T
eggy+Emmi