Sori, mä nyt paukutan viikonlopun jälkeen kaikki tuntemukset tänne putkeen ulos, selasin just keskustelun läpi. Mulla ei ole vielä pahoinvointi alkanut (no nyt on vasta se joku 4 + 2 menossa), muistelisin, että esikon kanssa ja keskenmenneessäkin alkoi aika aikaisin. Mut tiiättekö, tunteet sahaa kyllä ihan älyttömästi. Tätä en oo ennen kokenut. Lapsella oli kaveri yökylässä viikonloppuna, ja mäkin kävin laskemassa heidän kanssaan mäkeä. Piti oikein kiukutella, kun heillä oli niin tyhmät mäenlaskukilpailun säännöt. Voitteko kuvitella! Oon mä nyt lapsellinen ollut aiemminkin, mutta en ihan näin pahasti, ja vielä vieraan lapsen läsnäollessa, oikeesti hävetti. Sitten sitä seurasikin hirvee itkukohtaus, kun päätin, että oon maailman hirvein äiti, enkä yhtään hauska ja täysin epäonnistunut tapaus. Syytän aidosti hormoneita.
Tein eilen aamulla myös vielä kertaalleen raskaustestin, oli niin kirkuvanpunainen viiva, et eiköhän toi raskaus ole tässä kohtaa vahvistettu.
Tein eilen aamulla myös vielä kertaalleen raskaustestin, oli niin kirkuvanpunainen viiva, et eiköhän toi raskaus ole tässä kohtaa vahvistettu.