Pikkunenmyy
Tein eilen illalla sen viikkodigin ja se näytti nyt sen 2-3! Mutta eilen tosiaan oli jo 4+6… Periaatteessa tänään/huomenna pitäisi olla jo se 3+, että onko tää nyt huojentavaa vai ei? Ihan kamalan väärässä ei pitäisi mun laskujen olla, että sen piikkiin ei oikein tuo hitaus voisi mennä. Voiko se hcg:n nousu olla vain niin yksilöllistä tai että jollain oiskin sitä huonommin siinä aamupissassa? Eilinenhän oli mun eka minkä tein illalla… Mulla on kaksi isompaa lasta jo, ja muistelisin heidän kohdallaan testien menneen ihan ”odotetulla tavalla”…
Harmillisesti nuo testit on sen verran arvokkaita ettei ihan voi joka aamu ja ilta testailla
Mulla on koko ajan epämääräinen ”menkkaolo”. Vatsaa turvottaa hurjasti ja epämääräisiä ei-miellyttäviä tuntemuksia. Migreeni sen sijaan loistaa poissaolollaan, mikä yleensä tulee menkkojen aikaan ja on taas raskausaikoina ollut poissa. Se on tietty ihan hyvä merkki..
En oo varannut vielä neuvolaa.. Enkä varhaisultraa. Milläs päivillä se sydämen syke pitäisi jo näkyä?
Voimia Tiutaulle!
Harmillisesti nuo testit on sen verran arvokkaita ettei ihan voi joka aamu ja ilta testailla
Mulla on koko ajan epämääräinen ”menkkaolo”. Vatsaa turvottaa hurjasti ja epämääräisiä ei-miellyttäviä tuntemuksia. Migreeni sen sijaan loistaa poissaolollaan, mikä yleensä tulee menkkojen aikaan ja on taas raskausaikoina ollut poissa. Se on tietty ihan hyvä merkki..
En oo varannut vielä neuvolaa.. Enkä varhaisultraa. Milläs päivillä se sydämen syke pitäisi jo näkyä?
Voimia Tiutaulle!