Marraskuiset 2022❄️

Varovaisen toiveikkaasti liityn mukaan keskusteluun. La näyttäisi olevan 12.11. Neljättä lasta on nyt yritetty 11kk joten tämä olisi enemmän kuin ihana uutinen jos kaikki menee hyvin. Facebookki ryhmään myös liityn jos ryhmä jossain vaiheessa tehdään :)
 
Onnea @marmena ja tervetuloa joukkoon!

Itse ainakin vielä pysyn mieluusti täällä keskustelemassa, ehkä sitten sen ensimmäisen virallisen ultran jälkeen voin Facebookkia miettiä :) Varasin sitten kuitenkin varhaisultran 19.3., tässä asiaa kiivaasti pari päivää pohdittuani. Perhe-Artella oli ihan edullinen hinta (62e + toimistokulut).
 
  • Tykkää
Reactions: marmena
Tuttuvierailija
Onnea @marmena ja tervetuloa joukkoon!

Itse ainakin vielä pysyn mieluusti täällä keskustelemassa, ehkä sitten sen ensimmäisen virallisen ultran jälkeen voin Facebookkia miettiä Varasin sitten kuitenkin varhaisultran 19.3., tässä asiaa kiivaasti pari päivää pohdittuani. Perhe-Artella oli ihan edullinen hinta (62e + toimistokulut).
Meillä myös aika Perhe-Artelle 19.3 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Ruutupaita
Pikkunenmyy
Onko teillä kellään mitään ”vatsanalueen tuntemuksia”? Kun mulla on ja en tiie, pitäisikö ne tulkita huonoiksi…?

Oon ihminen, joka ei tykkää epävarmuudesta tai odottamisesta :D Raskaudet on kyllä aikamoisia koettelemuksia noiden suhteen. Voi kun voisi katsoa kristallipalloon marraskuulle, että ”kaikki hyvin”, niin olisi henkisesti tämä aika paljon helpompaa.
 
Tuttuvierailija
Onko teillä kellään mitään ”vatsanalueen tuntemuksia”? Kun mulla on ja en tiie, pitäisikö ne tulkita huonoiksi…?

Oon ihminen, joka ei tykkää epävarmuudesta tai odottamisesta Raskaudet on kyllä aikamoisia koettelemuksia noiden suhteen. Voi kun voisi katsoa kristallipalloon marraskuulle, että ”kaikki hyvin”, niin olisi henkisesti tämä aika paljon helpompaa.
On kyllä. Välillä pieniä tuntemuksia (ei osaa selittää) ja eilen oli ihan menkkakipua ja vähän huolestuin, kun koko päivän myös poltti alaselkää tosi paljon.
 
Onko teillä kellään mitään ”vatsanalueen tuntemuksia”? Kun mulla on ja en tiie, pitäisikö ne tulkita huonoiksi…?

Oon ihminen, joka ei tykkää epävarmuudesta tai odottamisesta Raskaudet on kyllä aikamoisia koettelemuksia noiden suhteen. Voi kun voisi katsoa kristallipalloon marraskuulle, että ”kaikki hyvin”, niin olisi henkisesti tämä aika paljon helpompaa.
Mulla myös ollut menkkakivun tyyppisiä tuntemuksia reilu viikon ja sitten epäselkeää mahakipua. Iltaisin tuntuu eniten.
 
Pikkunenmyy
Ai niin, oon fb-ryhmästä kiinnostunut, mutta vasta np-ultran jälkeen..

Mekin taidetaan varata varhaisultra perhe-artelta. On aika edullinen. Laskeskelin, että ehkä 17.3., silloin oisi 7+1, mutta jos oiskin vähän vähemmän niin silti pitäisi syke jo löytyä..
 
Ai niin, oon fb-ryhmästä kiinnostunut, mutta vasta np-ultran jälkeen..

Mekin taidetaan varata varhaisultra perhe-artelta. On aika edullinen. Laskeskelin, että ehkä 17.3., silloin oisi 7+1, mutta jos oiskin vähän vähemmän niin silti pitäisi syke jo löytyä..
Soitin sinne ja kysyin tuosta ajasta - sieltä neuvottiin, että 6+4 on aikaisin mitä suosittelevat varaamaan. Sen jälkeen ei pitäisi olla vaikeuksia enää etsiä sykettä. Mullakin 7+1 kun menen.
 
Tuttuvierailija
Mulla myös aika paljon ollut vatsan ja alaselän kipuilua ja polttelua ja voitte uskoa että oon selannut Googlea välillä mielipuolisena ja pohtinut vaikka sun mitä ikäviä vaihtoehtoja.
Google laulaa täälläkin 🙄 Ja se ei kyllä yhtään rauhoita mieltä. Kokemuksia on niin monia, joten pitäisi vain jättää googlailut väliin, koska ei se auta siihen, että meneekö kesken vai ei 😔
 
vierailija
Aiemmin ollaan käyty Femedalla varhaisultrassa ja Bruno cacciatorella on ollut huippulaitteet jne. Tavallaan houkuttaisi, mutta perhe-arte on monin tavoin helpompi tässä..

Sitä odotellessa, että keksittäisiin kotiultralaite :D Samalla tyylillä kuin on dopplereita…

Millaisia työtilanteita teillä on?
 
Tuttuvierailija
Tänään 5+0 ja digiin 3+ 😍

Miten muilla menee? Onko millaisia oloja? ❤
Mulla ei juuri oireita, jos ei lasketa alaselän poltteluita ja satunnaisia vatsan tuntemuksia ja tietty vessassa saa ravata ihan hulluna 😳 Se ihan alun pahoinvointi hävisi ja toivon, et se ei tuu takas 😌 Ja edelleen unettomuus vaivaa, mut toivon sen korjaantuvan pian tolla lisäraudalla.

Vierailija: Kotona pikkuisen kanssa, joten ei tarvii töitä miettiä ihan hetkeen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ruutupaita
Tänään 5+0 ja digiin 3+

Miten muilla menee? Onko millaisia oloja?
Mulla ei juuri oireita, jos ei lasketa alaselän poltteluita ja satunnaisia vatsan tuntemuksia ja tietty vessassa saa ravata ihan hulluna Se ihan alun pahoinvointi hävisi ja toivon, et se ei tuu takas Ja edelleen unettomuus vaivaa, mut toivon sen korjaantuvan pian tolla lisäraudalla.

Vierailija: Kotona pikkuisen kanssa, joten ei tarvii töitä miettiä ihan hetkeen
Täällä oireina vain aristavat rinnat ja yhdet vanhat housut ahdisti, kun meinasin laittaa jalkaan. Joka raskaudesta vatsa ruvennut näkymään muita aikaisemmin, kauhulla odotan koska tämä oikein putkahtaa esiin 🤦‍♀️
 
Mulla on väsymyksen ja menkkakipujen lisäksi myös hengästyminen nyt oireena! Pelkkä imurointi alkaa jo hengästyttämään ja jumpassa joudun pitämään enemmän taukoja ja vähentämään vauhtia. Ja tietty vaikeeta keskittyä mihinkään, kun tää raskaus on niin uusi ja toivottu juttu ja kaikki ajatukset pyörii sen ympärillä :D
 
@Ruutupaita, meillä on myös 19.3 perheartella varhaisultra. Taidetaan olla täsmälleen samoilla viikollakin.. :)

Tuntemuksia on mulla kanssa erinäisiä pieniä jomotuksia jotka säteilee selän puolelle. Hengästyn ja jotenkin kömpelö olo jo..:p Rinnat kasvaneet ainakin kuppikoon ja muutaman lisäkilon oon tässä saanut niin se varmasti vaikuttaa. Täytyy kiinnittää ruokavalioon huomiota ja pitää liikunnasta kiinni.
 
  • Rakkaus
Reactions: Ruutupaita
Mulla käytännössä aika oireetonta, niin meni esikoisenki kanssa oikeestaan koko raskaus 😅 toivon siis samaa, vaikka tietyllä tavalla oireet auttais ehkö tuntee olonsa enemmän raskaana olevaksi! Mulla kyllä sattu nyt myös korona tähän samaan syssyyn et seki varmaan sekottaa 😬 tosi lievät oireet onneks eikö oo muut vielä sairastunu! Sillon ennen plussaa oli menkkatuntemuksia, nyt neki oikeestaan jääny, että ei kyllä kovin todelliselta tunnu 🤔 hengästymistä kyllä oli viimeks tosi alusta ja mun pahin oire oli maailman tukkosin nenä, se oli superärsyttävää! Nyt alotin kortisoninenäsuihkeet heti et jos ei pääsis niin pahaks 🙏🏻 Odotan todella innolla mahan kasvamista, tuntuu etten oikein päässy nauttimaan viimeks ku jäi niin pieneks ja odotin koko ajan et millon se kasvaa kunnolla 😂
 
vierailija
Liityn varovaisesti mukaan seurailemaan :) laskettu aika 11-16 marraskuuta, ovulaatioajankohdasta ei tietoa.
Eilen tein ekan testin ja siihen tuli selkeä viiva, mutta ei kuitenkaan yhtä räikeä kuin kontrolliviiva. Ehkä hyvä testata vielä parin päivän päästä uudelleen. Ajattelin kuitenkin soittaa neuvolaan huomenna.
Olo hieman vielä epäuskoinen, ei oikein uskalla toivoa, vaikka kuitenkin pieni ilo asiasta jo :)
Ollaan yritetty vuosi ja nyt ekaa kertaa mitään tuli testiin niin siitä on kyllä huippu olo!
meidän piti juuri alkaa varailemaanlapsettomuus tutkimuksiin aikaa, mutta ehkä nyt ei tarvitsekkaan ❤
 
Liityn varovaisesti mukaan seurailemaan laskettu aika 11-16 marraskuuta, ovulaatioajankohdasta ei tietoa.
Eilen tein ekan testin ja siihen tuli selkeä viiva, mutta ei kuitenkaan yhtä räikeä kuin kontrolliviiva. Ehkä hyvä testata vielä parin päivän päästä uudelleen. Ajattelin kuitenkin soittaa neuvolaan huomenna.
Olo hieman vielä epäuskoinen, ei oikein uskalla toivoa, vaikka kuitenkin pieni ilo asiasta jo
Ollaan yritetty vuosi ja nyt ekaa kertaa mitään tuli testiin niin siitä on kyllä huippu olo!
meidän piti juuri alkaa varailemaanlapsettomuus tutkimuksiin aikaa, mutta ehkä nyt ei tarvitsekkaan
Onnea jo tässä vaiheessa! :) Kaikilla ilmeisesti ne kontrolliviivat ei tule niin räikeän tummiksi - ei mullakaan mihinkään testiin, vaikka heti alkoikin ensimmäisen minuutin sisällä tummumaan. Meillä myös puoli vuotta yritystä takana ja tähän mennessä negat oli aina putipuhtaita negoja. Luulenpa, että epäuskoa on monella siihen ensimmäiseen ultraan saakka :)
 
vierailija
Onnea jo tässä vaiheessa! Kaikilla ilmeisesti ne kontrolliviivat ei tule niin räikeän tummiksi - ei mullakaan mihinkään testiin, vaikka heti alkoikin ensimmäisen minuutin sisällä tummumaan. Meillä myös puoli vuotta yritystä takana ja tähän mennessä negat oli aina putipuhtaita negoja. Luulenpa, että epäuskoa on monella siihen ensimmäiseen ultraan saakka
Onnea jo tässä vaiheessa! :) Kaikilla ilmeisesti ne kontrolliviivat ei tule niin räikeän tummiksi - ei mullakaan mihinkään testiin, vaikka heti alkoikin ensimmäisen minuutin sisällä tummumaan. Meillä myös puoli vuotta yritystä takana ja tähän mennessä negat oli aina putipuhtaita negoja. Luulenpa, että epäuskoa on monella siihen ensimmäiseen ultraan saakka :)
@Ruutupaita kiva kuulla, että ei välttämättä tule räikeän tummaksi kaikilla. Nyt sitten vaan katse eteenpäin kohti ekaa ultraa😁😁
 
  • Tykkää
Reactions: Ruutupaita
Pikkunenmyy
Kiva kun meitä eksyy tänne pikkuhiljaa lisää! :)

Mulla on sellai juttu, et jotenkin tunnen koko ajan alamahan. Onkohan se huono? Mietin, että voiko alkio olla väärässä paikassa vai oisko ihan normaalia tällai? Joo, oon vähän epäilevä-elli ja mietin koko ajan pahinta. Tähän ehkä liittyy se, että se viikko-digi ei tosiaan ole näyttänyt silleen ”oikein”.
 
vierailija
Kiva kun meitä eksyy tänne pikkuhiljaa lisää!

Mulla on sellai juttu, et jotenkin tunnen koko ajan alamahan. Onkohan se huono? Mietin, että voiko alkio olla väärässä paikassa vai oisko ihan normaalia tällai? Joo, oon vähän epäilevä-elli ja mietin koko ajan pahinta. Tähän ehkä liittyy se, että se viikko-digi ei tosiaan ole näyttänyt silleen ”oikein”.
En usko että vielä tässä vaiheessa merkitsee mitään pahaa :) ja voihan viikot näyttää väärin testissä sen vuoksi, että raskaushormonia on eri määrä kuin testiin on asetettu viikkojen rajaksi?
tai vaikka, jos hedelmöittyminen onkin tapahtunut eri aikaan kun olet luullut :)
 
Pikkunenmyy
En usko että vielä tässä vaiheessa merkitsee mitään pahaa ja voihan viikot näyttää väärin testissä sen vuoksi, että raskaushormonia on eri määrä kuin testiin on asetettu viikkojen rajaksi?
tai vaikka, jos hedelmöittyminen onkin tapahtunut eri aikaan kun olet luullut
Mahdollista ei ole et hedelmöittyminen ois ollut juurikaan laskennallisuutta eriävään aikaan, sillä sain ekan viivan jo 3+4 näkymään… Nyt pitäisi olla 5+4.
Toivon, että jostain hyvästä syystä hitaammmin muodostuu nyt sitä hormonia vain..
 

Yhteistyössä