Oliskohan täällä jo muita, jotka juuri plussanneet ja LA on marraskuussa?
Itselläni LA 1.11.2022
Itselläni LA 1.11.2022
Varhaisultra 19.3 viikoja pitäis olla silloin 7+4 ja 23.3 neuvola kiva että tulee lisää marraskuisiaJee, ihana päästä vähän purkamaan
Itselläni haamuplussa viime viikon to ja siitä jo hyvin vahvistunut, tänään Rfsun puikkotestillä ja precheckin liuskalla vahvat viivat Huomenna ajateltiin vielä varmistella kun oli ehditty ostaa clearbluen viikkonäytöllinen, laskin että viikkoja pitäisi olla 4+4, alustava laskettuaika 3.11. Huomenna soittelen myös neuvolaan.
Hyvä että pääset NIPAUS pikaiseen varhaisultraan. Onko teillä muilla jo ekoja neuvolakäyntejä varattu?
Meillä ensimmäinen yhteinen lapsi, 4-vuotias tyttö miehen edellisestä suhteesta. Epäuskoinen olo sillä meillä yritystä ei varsinaisesti takana, vähän vajaa vuosi sitten lopetin pillerit mutta tää oli eka kierto jossa katottiin ajoitusta kohdilleen ja mulla erinäisiä tiputteluvaivoja niin olin ajatellut että voisi olla haasteita tärppäämisessä. Kiitollinen
Meinasin aamulla soittaa neuvolaan ja kysyä, että pääsenkö riskien takia ultraan, mutta jos en pääse, niin ajattelin varata ajan ultaan 19.3, jolloin olisi oletettavasti 7+0. Ja varmaan saan aamulla myös ekan ajan neuvolaanJee, ihana päästä vähän purkamaan
Itselläni haamuplussa viime viikon to ja siitä jo hyvin vahvistunut, tänään Rfsun puikkotestillä ja precheckin liuskalla vahvat viivat Huomenna ajateltiin vielä varmistella kun oli ehditty ostaa clearbluen viikkonäytöllinen, laskin että viikkoja pitäisi olla 4+4, alustava laskettuaika 3.11. Huomenna soittelen myös neuvolaan.
Hyvä että pääset NIPAUS pikaiseen varhaisultraan. Onko teillä muilla jo ekoja neuvolakäyntejä varattu?
Meillä ensimmäinen yhteinen lapsi, 4-vuotias tyttö miehen edellisestä suhteesta. Epäuskoinen olo sillä meillä yritystä ei varsinaisesti takana, vähän vajaa vuosi sitten lopetin pillerit mutta tää oli eka kierto jossa katottiin ajoitusta kohdilleen ja mulla erinäisiä tiputteluvaivoja niin olin ajatellut että voisi olla haasteita tärppäämisessä. Kiitollinen
Voi ei Olen pahoillani ja voimiaKesken meni. PC putipuhdas nega ja tiputtelee jo (verta aika reippaasti paperissa), alkava alavatsan juilinta
Toivottavasti tyhjenee tehokkaasti itse ja suurin osa nyt kahden päivän aikana. En halua että töissä holahtelee housuun kun miesvaltainen ala eilen tuli itkettyä kuin pieni lapsi, toivottavasti sekin oli siinä, tunnepurkaus..