Laitoin sulle viestiäHei! Tein nyt fb-ryhmän, joka on yksityinen ja piilotettu. Eli kukaan muu kuin ryhmän jäsenet ei löydä sitä hakutoiminnolla, eikä näe sen jäseniä/julkaisuja tms. Varmistan vielä miehen fb:n kautta, ettei sitä löydy. Tällä hetkellä ryhmä on vielä salanimellä, kun haluan varmistaa yksityisyyden. Mulle vois halukkaat laittaa yksityisviestillä oman nimen ja vähän kuvausta profiilikuvastaan jos samannimisiä löytyy useita. Laitan sitten kaveripyynnön ja kun sen oot hyväksynyt, niin voin lisätä sut ryhmään. Sen jälkeen voi poistaa kavereista mut, pysyt silti ryhmässä.
En aio. Ne vähenee nyt koronan takia hurjaa vauhtia ja se tarkoittaa, ettei riskiryhmäläisillekään välttämättä riitä.Mites täällä, ootteko ottaneet tai aiotteko ottaa influenssarokotteen?
Mä meen nyt perjantaina 7+0 ja olin sen ennen raskautta jo päättänyt, että menen ja onneks meen, tuntuis tosi pitkältä odottaa vielä 5 viikkoa ultraaOnko monet on menossa varhaisultraan yksityiselle ennen neuvolakäyntiä? tässä mietin, et malttaako sitä odottaa vielä
Muakin epäilytti kovasti kunnes eilen alkoi oksentelu... Nyt uskon! Mutta menen silti viikon päästä varhaisultraan.Moikka! Täällä myös yksi mahdollinen marraskuinen, plussan olen saanut viime viikon torstaina ja nyt taitaa olla 4+5 menossa. Esikoinen kyseessä ja kovin on jännittynyt tunnelma.
Olen menossa varhaisultraan 1,5 viikon päästä koska haluan tietää onko kaikki oikeassa paikassa, toivon mukaan se olisi siellä nähtävissä Taustalla ei ole mitään keskenmenoja tai tuulimunaraskauksia, mutta ihmettelen oireettomuutta ja sitä että se ”tunne” puuttuu. Ainoa oire on rintojen turvotus ja kipeys.
kuinka teillä muilla onko minkälaisia oireita ? Olisin myös mahdollisesti kiinnostunut FB ryhmästä
Joo ehkä tässä täytyy vaan yrittää pysyä rauhallisena ja odotella Onneksi ei tuohon varhaisultraan nyt enää niin pitkä aika ole. Siihen neuvolan lähetteeseen asti en olis varmaan pystynyt odottelemaan täysissä järjin Neuvola huhtikuun toisella viikolla.Muakin epäilytti kovasti kunnes eilen alkoi oksentelu... Nyt uskon! Mutta menen silti viikon päästö varhaisultraan.
Moikka! Täällä myös yksi mahdollinen marraskuinen, plussan olen saanut viime viikon torstaina ja nyt taitaa olla 4+5 menossa. Esikoinen kyseessä ja kovin on jännittynyt tunnelma.
Olen menossa varhaisultraan 1,5 viikon päästä koska haluan tietää onko kaikki oikeassa paikassa, toivon mukaan se olisi siellä nähtävissä Taustalla ei ole mitään keskenmenoja tai tuulimunaraskauksia, mutta ihmettelen oireettomuutta ja sitä että se ”tunne” puuttuu. Ainoa oire on rintojen turvotus ja kipeys.
kuinka teillä muilla onko minkälaisia oireita ? Olisin myös mahdollisesti kiinnostunut FB ryhmästä
Täällä ei pienintäkään vilahdusta pahoinvoinnista. Pitäisi varmaan olla vaan tyytyväinen mutta oireettomuus pelottaa Tiedossa on kyllä, että äidilläni on molemmat raskaudet aikanaan olleet tällaisia samanlaisia oireettomia, joten ehkä se vähän lohduttaa.Miten selviitte tästä huonovointisuudesta!?!?
Aamusta alkaen etova olo. Mulla ei oo edes nälkä, mut pakko yrittää syödä. Iltaa kohden pahenee. Aikaisin nukkumaan ja sama toistuu seuraavana päivänä