Marraskuiset 2020

Moi kaikille, oon seurannu teiän juttuja oviksesta lähtien ja näillä näkymin meiän perheeseen olisi marraskuussa tulossa vauva tänään tehty haalea plussa ❤ oisin kiinnostunu fb-ryhmästä myös
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Malia
Hei!

Hyppään mukaan marraskuisia odottaviin. Tänään tein positiivisen testin ja la menee noin 17. päivän tietämille.

Ensimmäistä lasta yritetään ja edellinen raskaus päättyi syksyllä keskenmenoon hiukan ennen 12. raskausviikkoa. Pelottaa ihan hirveästi vaikka todennäköisyyksien kai pitäisi olla meidän puolella.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Malia ja Haavejuttu
Hei! Tein nyt fb-ryhmän, joka on yksityinen ja piilotettu. Eli kukaan muu kuin ryhmän jäsenet ei löydä sitä hakutoiminnolla, eikä näe sen jäseniä/julkaisuja tms. Varmistan vielä miehen fb:n kautta, ettei sitä löydy. Tällä hetkellä ryhmä on vielä salanimellä, kun haluan varmistaa yksityisyyden. Mulle vois halukkaat laittaa yksityisviestillä oman nimen ja vähän kuvausta profiilikuvastaan jos samannimisiä löytyy useita. Laitan sitten kaveripyynnön ja kun sen oot hyväksynyt, niin voin lisätä sut ryhmään. Sen jälkeen voi poistaa kavereista mut, pysyt silti ryhmässä.
Laitoin sulle viestiä
 
Moi!

Varovaisesti liityn myös marraskuisiin! Plussasin tänään vahvasti, edeltävät kuusi testiä haamuja LA olis 19.11.

Ensimmäinen lapsi, kaikki niin uutta ja jännittävää ja vähän pelottavaakin! Fb-ryhmä kiinnostaa mutten tiedä uskaltaako vielä liittyä Neuvolaan en tokikaan vielä ole ollut yhteydessä. Varhaisultraan olen ajatellut mennä, kunhan ensin selvittelen minne ja milloin☺
 
  • Tykkää
Reactions: Malia
Moikka! Olen ihan uusi käyttäjä, mutta liityn keskusteluun. Olis kiva saada vertaistukea varsinkin kun näin alkuun ei ole kertonut lähes kenellekkään.

Tein ensimmäisen testin viime viikolla, mutta toinen viiva oli niin haalea etten uskonut sitä. Tein uuden testin viime keskiviikkona ja plussahan sieltä tuli. Ei meinaa kyllä vieläkään uskoa :D ensimmäinen lapsi kyseessä ja vähän jännittää. En tiedä kuvittelenko jotain oireita, mutta menkkajomotusta alavatsassa ja alaselässä on ollut, ei onneksi vielä huonoa oloa.

Olen miettinyt varhaisultraan menoa, mutta katsotaan. Neuvola-aika on varattu jo huhtikuun alkuun! Facebook ryhmä voisi kiinnostaa myös
 
  • Tykkää
Reactions: Malia
mamh
Moikka! Täällä myös yksi mahdollinen marraskuinen, plussan olen saanut viime viikon torstaina ja nyt taitaa olla 4+5 menossa. Esikoinen kyseessä ja kovin on jännittynyt tunnelma.

Olen menossa varhaisultraan 1,5 viikon päästä koska haluan tietää onko kaikki oikeassa paikassa, toivon mukaan se olisi siellä nähtävissä :) Taustalla ei ole mitään keskenmenoja tai tuulimunaraskauksia, mutta ihmettelen oireettomuutta ja sitä että se ”tunne” puuttuu. Ainoa oire on rintojen turvotus ja kipeys.

kuinka teillä muilla onko minkälaisia oireita ? Olisin myös mahdollisesti kiinnostunut FB ryhmästä :)
 
Mä oon myös ajatellut käydä varhaisultrassa! Luulen että tuo mielenrauhaa, en jaksaisi myöskään odottaa neuvolan ultraa.. Tosin en oo vielä soittanut edes neuvolaan, tänään 4+6. Ehkä huomenna uskallan :ROFLMAO:

Oliko se niin että sydänäänet saattaisi kuulua noin viikolta 7 alkaen? :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Nana29
Moikka! Täällä myös yksi mahdollinen marraskuinen, plussan olen saanut viime viikon torstaina ja nyt taitaa olla 4+5 menossa. Esikoinen kyseessä ja kovin on jännittynyt tunnelma.

Olen menossa varhaisultraan 1,5 viikon päästä koska haluan tietää onko kaikki oikeassa paikassa, toivon mukaan se olisi siellä nähtävissä Taustalla ei ole mitään keskenmenoja tai tuulimunaraskauksia, mutta ihmettelen oireettomuutta ja sitä että se ”tunne” puuttuu. Ainoa oire on rintojen turvotus ja kipeys.

kuinka teillä muilla onko minkälaisia oireita ? Olisin myös mahdollisesti kiinnostunut FB ryhmästä
Muakin epäilytti kovasti kunnes eilen alkoi oksentelu... Nyt uskon! Mutta menen silti viikon päästä varhaisultraan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Muakin epäilytti kovasti kunnes eilen alkoi oksentelu... Nyt uskon! Mutta menen silti viikon päästö varhaisultraan.
Joo ehkä tässä täytyy vaan yrittää pysyä rauhallisena ja odotella :) Onneksi ei tuohon varhaisultraan nyt enää niin pitkä aika ole. Siihen neuvolan lähetteeseen asti en olis varmaan pystynyt odottelemaan täysissä järjin :D Neuvola huhtikuun toisella viikolla.
 
Moikka! Täällä myös yksi mahdollinen marraskuinen, plussan olen saanut viime viikon torstaina ja nyt taitaa olla 4+5 menossa. Esikoinen kyseessä ja kovin on jännittynyt tunnelma.

Olen menossa varhaisultraan 1,5 viikon päästä koska haluan tietää onko kaikki oikeassa paikassa, toivon mukaan se olisi siellä nähtävissä Taustalla ei ole mitään keskenmenoja tai tuulimunaraskauksia, mutta ihmettelen oireettomuutta ja sitä että se ”tunne” puuttuu. Ainoa oire on rintojen turvotus ja kipeys.

kuinka teillä muilla onko minkälaisia oireita ? Olisin myös mahdollisesti kiinnostunut FB ryhmästä

Viime viikolla oli vain vähän menkkajomotuksen tunnetta, mutta nyt on ollut kyllä enemmän. Tänään on tuntunut enemmän ja oon useampana yönä herännyt huonoon oloon. Vessassa käynnin jälkeen on helpottanut. Luulen että suurin ongelma on ilman kiertäminen vatsassa.

Voi olla et varaan kyllä kans sen varhaisultran ens viikoksi kun olisi vk7 :D
 
Jansku1
Voitais liittyä tänne marraskuisiin, tiistaina tikkuun ilmestyi kaksi tummaa viivaa epätodellinen olo. 5+3 la 18.11.
Jos joku on innokas tekemään fb ryhmää niin tulisin mielelläni mukaan!
 
Ehkäpä minäkin tulen ainakin käväisemään täällä. Takana neljä keskenmenoa alle 2 vuoden aikana ja viides plussa saatu nyt tiistaina. 4+5 ilmeisesti tänään. Plussa oli haalea ja oireita aika vähän, joten varovaisen optimistisesti mennään päivä kerrallaan. Mihinkään raskaus keskusteluryhmään en ole aikaisemmin uskaltanut liittyä, mutta nyt on vähän sellainen asenne, että nautitaan tästä niin kauan kuin mahdollista. Ei se asian salaaminen ja varovaisuus kuitenkaan keskenmenoa estä.
 
  • Tykkää
Reactions: Malia ja niinaj91
vierailija
Miten selviitte tästä huonovointisuudesta!?!?

Aamusta alkaen etova olo. Mulla ei oo edes nälkä, mut pakko yrittää syödä. Iltaa kohden pahenee. Aikaisin nukkumaan ja sama toistuu seuraavana päivänä
 
mamh
Miten selviitte tästä huonovointisuudesta!?!?

Aamusta alkaen etova olo. Mulla ei oo edes nälkä, mut pakko yrittää syödä. Iltaa kohden pahenee. Aikaisin nukkumaan ja sama toistuu seuraavana päivänä
Täällä ei pienintäkään vilahdusta pahoinvoinnista. Pitäisi varmaan olla vaan tyytyväinen mutta oireettomuus pelottaa :D Tiedossa on kyllä, että äidilläni on molemmat raskaudet aikanaan olleet tällaisia samanlaisia oireettomia, joten ehkä se vähän lohduttaa.

Nyt 5+1 menossa. Käsittääkseni se facebook ryhmä on jo perustettu ? Voisin liittyä varmaankin reilun viikon päästä varhaisultran jälkeen mikäli kaikki niinkuin pitääkin.

Onko muilla vaikeuksia olla suunnittelematta tulevaa tässä kohti kun on vielä niin epävarmaa? Itse tässä jo muuttoa suunnittelen vaikka se ei tosiaan ole ajankohtaista jos ei tähän talouteen tule yhtä ihmistä lisää... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nadjuska

Yhteistyössä