Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Maanantaii 20.8

Tinii.......................kp 8/ 28-39........9kk..............Esikoista
kuumetta ...............kp 14/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 17/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo...................kp 19/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva..........kp 19/29............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88.............kp 20/30-32.......9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 22/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 27/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia ....................kp 29/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 31/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.................... kp 31/17-33......yk 10..........Toista
Hempukka87............kp 35/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.................... kp 39/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70................... kp 41/28..........yk 8............1 yhteinen

Plussan saaneet
Hysteerinen :flower: :heart:

jaa-a täällä odotellaan tätiä.. perjantaina tein aivan puhtaan negan testiin. ajattelin kylläkin että kävisin ostamassa uuden testin jos ei menkat tänäänkään vielä ala....mutta katsotaan nyt..

 
Tinii.......................kp 8/ 28-39........9kk..............Esikoista
kuumetta ...............kp 14/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 17/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo...................kp 19/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva..........kp 19/29............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88.............kp 20/30-32.......9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 22/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 27/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia ....................kp 29/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 31/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.................... kp 8/17-33......yk 11..........Toista
Hempukka87............kp 35/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.................... kp 39/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70................... kp 41/28..........yk 8............1 yhteinen

Päivitin ylläolevaan listaan omat kiertopäivät. En ole ehtinyt kirjoittelemaan aikoihin. Mulla siis kierto vaihtui viikko sitten uuteen ja uusi yritys on taas käynnistymässä. Moni juttelee tällä palstalla lapsettomuustutkimuksiin lähdöstä. Minua pelottaa koko asia, mutta kohta kai ne on edessä. Minusta tuntuu, että meillä on syynä tuohon pitkään yritykseen minun vaihteleva kierto 17-33 päivää. Ylipainoa ei ole, pikemminkin alipainoa.
 
Vihainen viiva: Yhden Terolutin olen ottanut päivässä, niin minulla oli ohjeena ja mitään vaikutusta ei tosiaan ainakaan vielä ollut tuohon tiputteluun.. Voisi nyt muutaman kierron vaikka kokeilla mennä näin ja sitten kysyä lääkäriltä kannattaisiko minunkin ottaa kaksi, kun olen tosiaan kuullut, että monilla on se kaksi tablettia..
 
Venähti taas tämä kirjoittelu, lukemassa olen aina välillä käynyt. Kuulumisia... ei oireita eikä plussaa, testin tein sunnuntaina taas. Eli tässä puksutellaan eteenpäin kohti piiiiiitkäää kiertoa.

Pahoittelut kaikille, joiden toinen puolisko ei ole ihan samassa "touhuttelu"-syklissä, peijakkaat eivät ymmärrä että tiettynä aikana olis suotavaa kinuta... :hug:
 
Olis jo viikonloppu, että tietäis alkaako ne menkat vai ei. Rinnat on arat ja väsyttää aivan mielettömästi, vuorokaudessa oon nukkunu 14h :eek: Kai tämä on taas jotain mielikuvituksen tuotetta :headwall: pitäsiköhän tässä kohta puoliin soitella sitä lääkäri aikaa, jos ei nyt sitte tärppää...
 
Äsken vessassa tuli ihmeellinen ruskea verinen (ei puhtaan veren värinen) limalöhnä, vähän niinkuin ovislima,mutta ruskea, ikinä ennen ei oo tuollaista tullut. No kuukautisista se kai kertoo, kun kivutkin vatsassa on niin kovat, maha on sekaisin, ja jaloissa ei oo voimia. No iltan asti odotan että se vuoto alkaa,ja sitten mulle kp 1 ja yk 10 :ashamed: no joo ossinhan tätä odottaa, mutta en tuon lyhimmän mukaan, on viimeaikoina ollut kierto vähintään sen 35 no poikkeus vahvistaa kai säännön. eipä ehtinyt ainakaan piinailla ja testailla :LOL:
 
keskiviikko 22.8.2007

Lapaniina................kp 1/27.............yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 1/28-30........yk 10..........Esikoista
ella80.................... kp 10/17-33......yk 10..........Toista
Tinii........................kp 10/ 28-39......9kk............Esikoista
kuumetta ..............kp 16/ 23-25.....yk 11..........1 yhteinen
Miss Piggy..............kp 19/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 21/28-36......yk 10..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 21/29...........yk 10..........Esikoista
Dreamer-88............kp 22/30-32......9kk ............Esikoista
MissMaisa...............kp 24/27...........yk n.13........kolmatta
Haltia ....................kp 31/31-36......yk 9............Esikoista
Hempukka87..........kp 37/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.................... kp 41/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70.................. kp 43/28...........yk 8............1 yhteinen

Plussan saanut :flower: :heart:
Hysteerinen

Lapaliina :hug:

Minä tipuin kanssa tänään ja ei kun uuteen yritykseen.... kyllä suoraan sanottuna vituttaa



 
Torstai 23.8.2007

Hempukka87..........kp 1/30-32........yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 2/31-36........yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 2/27.............yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 2/28-30........yk 10..........Esikoista
ella80.................... kp 11/17-33......yk 10..........Toista
Tinii........................kp 11/ 28-39......9kk............Esikoista
kuumetta ..............kp 17/ 23-25.....yk 11..........1 yhteinen
Miss Piggy..............kp 20/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 22/28-36......yk 10..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 22/29...........yk 10..........Esikoista
Dreamer-88............kp 23/30-32......9kk ............Esikoista
MissMaisa...............kp 25/27...........yk n.13........kolmatta
JaneG.................... kp 42/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70.................. kp 44/28...........yk 8............1 yhteinen

Plussan saanut
Hysteerinen :heart:


Mullakin siis yöllä alkoi kunnon vuoto, joten kyllä se eilen sitten täti tuli kylään. Mieli taas maassa ja pelottaa saadaanko sitä vauvaa meille ikinä. Onneksi mies oli ihana ja hemmotteli ja lohdutti mua. haki hyviä kylmiä juotavia kaupasta ja piti sylissä, vähän helpotti pahaa oloa.

:hug: kaikille muille saman kokeneille. Kyllä tämä niin vituttaa, miksi juuri me ollaan ne joille se vauva ei näytä tulevan.

mutta monilla nyttää kiertopäivät myös hyviltä.. mitäs teille kuuluu, onko meille plussauutisia tulossa Hempukalta, JaneGltä ja Jane70ltä =)
 
haltia niinku tuol toises pinos jo olikin, eli täti tuli käymään.. :headwall: Laitatko mulle kp1/30-? ja yk11.
Mä oon silleen kyl ihan tyytyväinen, nimittäin liityin keventäjiin, jos nyt oikeesti sais itteensä niskasta kiinni ja laihdutettua. Tavoite vuoden päästä -37kg sitten ei tarttis enää miettiä johtuuko ylipainosta hedelmättömyys... Ja kyl varmaan jos sen kymmenisen kiloakin pois sais niin auttais asiaa.
 
Tulin kurkkaamaan tänne teidän pinoon,kun itse jättänyt pillerit lokakuun lopusta eli yritys alkoi marraskuussa...

Kirjottelen tuolla km:n jälkeen kuumeilevissa,kun yrityksen luonne muuttui kertaheitolla keskenmenon jälkeen,jonka sain helmikuussa. Yrityskertoja virallisesti siis joku viitisen kappaletta.

Km:n jälkeen kierrot meni sekaisin ja terokuurin määräs lekuri eilen...aloitan vasta seuraavasta kierrosta.

Eli oikeastaan halusin vaan tulla sanomaan hei kaikille yhtäkauan lasta toivoneille ja toivottaa oikein kovasti plussaonnea :wave: :heart: Eiköhän meillekkin se vauva vielä suoda ja muistakaa että todennäköisyys raskauden alkamiseen kasvaa koko ajan!!! =)
 
Taitaapa ne menkat taas alkaa, on niin kipee selkä :headwall: Alkaa kyllä mennä hermot, vaikka en toisaalta odottanukaan, että nyt tärppäis, ku ei oikeen ehditty ovista käyttää hyväksi :D Nyt onneksi meen ens viikoksi työpaikalle harjoittelemaan ja sen jälkeen päättävät saanko työn, eli sitä tässä ny jännäillään. Mulla muuten taitaa tuo kierto olla nykyään 26pvä.

Ja vielä kyssäri, mihin noita teroja ja clomeja määrätään ja miten ne auttaa raskautumaan?
 
Iso rutistus kaikille tippuneille... :hug:

Haltia Täällä on juilinut mahasta parina päivänä ja kuvotusta ollut, joten viittaisi siihen että ehkäpä ensi viikolla vaihtuu kp 1:ksi. Testin olen tehnyt, ei plussauutisia.

Repa kiitos tsempistä =)

MissMaisa Teroja määrätään kiertoa säännöllistämään, Clomeja (mikäli olen oikein ymmärtänyt) auttamaan munasolun kypsymisessä. Mutta en ole aivan varma, itse olen syönyt vain Teroja... :ashamed:
 
Hóla! :) Täällä sitä taas ollaan.. Kiitoksia kaikille toivotuksista :) Matka oli aivan loistava, eli välimeren risteily, joka kiersi Mallorca-Tunisia-Napoli-Ajaccio-Marseille-Barcelona-Mallorca.. Lisäksi käytiin Sorrentossa ja Cassieksessa :) Oli rentouttava ja ikimuistoinen matka.. Ja ovis tuli käytettyä kyllä siellä tehokkaasti, mutta tiedä siitä.. Kaiken lisäksi taisin saada jonkun pöpön sieltä, kun ollut koko päivän erittäin huono olo :( Mutta katsotaan.. :heart: Plussia kaikille!!! :heart: :heart: :heart:
 
juu ja täti tuli pari päivää myöhässä ja nyt oottelen sitten vaan kiltisti loppuvuotta kun kystan poisto on ensin syyskuussa. Tosin kun nämä nyk. lapset matsaa keskenään niin mietityttää että MIKSI ihmeessä sitä haluaisi lisää noita lapsia????Ja murkku on niin ihana että..tämän kesän mietelause häneltä-anna mun elää! Joo.Just, kiitos samoin.
 
Lauantai 25.8.2007

MissMaisa...............kp 1/27............yk n.14........kolmatta
Hempukka87..........kp 3/30-?..........yk 11.........Esikoista
Haltia ....................kp 4/31-36........yk 10............Esikoista
Lapaniina................kp 4/27.............yk 11..........Esikoista
Inkku83..................kp 4/28-30........yk 10..........Esikoista
ella80.................... kp 13/17-33......yk 10..........Toista
Tinii........................kp 13/ 28-39......9kk............Esikoista
kuumetta ..............kp 19/ 23-25.....yk 11..........1 yhteinen
Miss Piggy..............kp 22/26-35......yk 8............Esikoista
Pocoyo...................kp 24/28-36......yk 10..........Toista
Vihainen Viiva.........kp 24/29...........yk 10..........Esikoista
Dreamer-88............kp 25/30-32......9kk ............Esikoista
JaneG.................... kp 44/27-88......yk 5............Esikoista


Plussan saanut
Hysteerinen :heart: :flower:


Heipä hei Repa :wave: ja mukava kun tulit moikkaamaan. Ei ole todellakaan helppoa elämä kun jokaisen päivän kohdalla miettii missä vaiheessa sitä nyt on menossa...
en tiedä siitä kasvaako todennäköisyys mutta toivotaan tosiaan :D

Terve tuloa takaisin taas kotisuomeen Dreamer-88
:wave:

jane 70 mä poistin sut pinosta ja tule sitten loppuvuodesta takaisin jännäämään... ei me täältä luultavasti mihinkään olla kadottu... ;) Jaksamista murkku ikäisen kanssa :)
 
Nyt on sitten vauvalle oma huonekin, kunhan tärppää.. Tänään käytiin katsoo yhtä asuntoa, niin varmaan ensi viikon lauantaina päästään jo viemään tavaroita, mutta onneksi saadaan viedä tavaroita monta viikkoa, luultavasti.. On virallisesti 3h+tk+p, mutta enemmänkin 4h+kk+p :) 71 neliötä.. Siihen mahtuisi vauva mainiosti.. :saint:

Mitäs muilla? :)
 

Yhteistyössä