Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Mulla ei ainakaan oo mitään tunteita.. olen vaan niin epätoivoisissa fiiliksissä että pää tuntuu ihan tyhjältä! Kova on yritys ja simpat on kyllä aika hyvin saatu perille mutta toivon tunteet on kadoksissa......

Pelottaa ettei koko ovista olisi ollut... Ainakin viikko pitäs vielä odottaa ennenkö on mitään järkeä testailla..
 
Kp 1... itkettää.... ja miehen tenavat kavereineen pyörivät koko ajan ympärillä, se ei ainakaan helpota tilannetta... Tässä minä pidän huolta omassa kodissani (ja työpaikallani päiväkodissa) huolta toisten ihmisten lapsista enkä pysty saamaan sitä ikiomaa.... EPÄREILUA!
 
Ti .8.2007

kuumetta .............kp 1/ 23-25.....yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy.............kp 4/26-35.......yk 8............Esikoista
Pocoyo..................kp 6/28-36.......yk 10............Toista
Dreamer-88..........kp 7/30..............9kk .............Esikoista
MissMaisa.............kp 9/27.............yk n.13.........kolmatta
Lapaniina..............kp 14/27.............yk 10............Esikoista
Haltia ...................kp 16/31-36......yk 9..............Esikoista
Inkku83................kp 18/28-30......yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 18/17-33......yk 10...........Toista
Hempukka87.........kp 22/30-32......yk 10...........Esikoista
JaneG....................kp 26/27-88......yk 5.............Esikoista
Tinii.......................kp 26/ 28-39......8kk..............Esikoista
Jane70..................kp 28/28............yk 8............1 yhteinen
Vihainen Viiva.........kp 33/30............yk 9............Esikoista

Plussan saaneet
Hysteerinen :heart: :flower:


Otan osaa kuumetta :hug:
on se kyllä epäreilua ettei kaikille suoda yhtä helposti sitä pienokaista... mutta eipä siinä auta kun koittaa jaksaa vaan etiä päin..

kun täti pyyhältää taas pois niin toivottavasti mieli on silloin jo parempi..

:|
 
En ole ollut pariin päivään kirjoittelemassa. Lähinnä olen odotellut milloin kuukautiset oikeasti alkaa, pientä vuotoa oli yli viikon ja nyt se on loppunu. Kai ne sitten oli jo. Jos aloitan laskemisen siitä päivästä, jolloin se oli mielestäni vähän runsaampaa, niin mulla oliskin sitten kiertopäivä 6/29 ja verraten vielä edellisiin kuukausiin niin kierto on lyhentynyt... En tiiä nyt yhtään, on niin kummaa tämä. Mutta kopsaan ton edellisen listan ja muutan itelleni uudet luvut, ja sit taas uudelle kierrolle.

kuumetta .............kp 1/ 23-25.....yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy.............kp 4/26-35.......yk 8............Esikoista
Pocoyo..................kp 6/28-36.......yk 10............Toista
Dreamer-88..........kp 7/30..............9kk .............Esikoista
MissMaisa.............kp 9/27.............yk n.13.........kolmatta
Lapaniina..............kp 14/27.............yk 10............Esikoista
Haltia ...................kp 16/31-36......yk 9..............Esikoista
Inkku83................kp 18/28-30......yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 18/17-33......yk 10...........Toista
Hempukka87.........kp 22/30-32......yk 10...........Esikoista
JaneG....................kp 26/27-88......yk 5.............Esikoista
Tinii.......................kp 26/ 28-39......8kk..............Esikoista
Jane70..................kp 28/28............yk 8............1 yhteinen
Vihainen Viiva.........kp 6/29............yk 10............Esikoista

Plussan saaneet
Hysteerinen


-------------

Mä en siis ehtinyt edes oikeesti jännäillä nyt, kun se kierto lyheni. Yleensä mulla ne on ollu todella säännölliset, eli oon vähän ihmeissään. Kp 17 pitäis aloittaa Terolut. Jos toi mun kierto nyt pitää paikkansa. En tehny testiä, mä en halua enää pettyä. Koska kävin ultrassa 5 päivää sitten, ois se lääkäri varmaan nähny siellä jotain pienen pientä pistettä jos olis jotain ollu. Mä siis todellakin tuun hirmu vihaiseksi aina kun se yksi viiva ilmaantuu testiin (josta nimimerkkikin tietysti), niin en halua tehä niitä turhaan hirveesti. Mun pitäis nyt alkaa ovismittailut, en oo siihenkään saanu ikinä kahta viivaa mut se taas voi johtua siitä että en ole mitannut todellakaan säännöllisesti, vaan joskus kerran kuussa kun oon aatellut että se ois niitä aikoja. Nyt kun osais päättää että minkä testin ostaa, apteekissa ainaki järkyttävän kalliita.
 
ke 8.8

kuumetta .............kp 2/ 23-25.....yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy.............kp 5/26-35.......yk 8............Esikoista
Pocoyo..................kp 7/28-36.......yk 10............Toista
Vihainen Viiva.........kp 7/29............yk 10............Esikoista
Dreamer-88..........kp 8/30..............9kk .............Esikoista
MissMaisa.............kp 10/27.............yk n.13.........kolmatta
Lapaniina..............kp 15/27.............yk 10............Esikoista
Haltia ...................kp 17/31-36......yk 9..............Esikoista
Inkku83................kp 19/28-30......yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 19/17-33......yk 10...........Toista
Hempukka87.........kp 23/30-32......yk 10...........Esikoista
JaneG....................kp 27/27-88......yk 5.............Esikoista
Tinii.......................kp 27/ 28-39......8kk..............Esikoista
Jane70..................kp 29/28............yk 8............1 yhteinen


Plussan saaneet
Hysteerinen :heart: :flower:


Mua alkaa jo oikeesti pelottaan, ettei ikinä tärppää :snotty:

Onneks menkat loppu, niin voi alkaa taas harjotteleen. Mut eipä se paljon lohduta, ku ens viikolla ois ovis ja miehen kans on taas eri työvuorot, niin eipä taas paljon nähdä :headwall:
Täytyis varmaan jo ostaa niitä ovistikkuja, niin tietäis vähän missä mennään.

 
Pitkästä aikaa täällä kirjoittelen (heh melkeen viikko...) :D

Kaikille ovistestejä miettiville. Itse hankin Mammaksi-ovistestejä, niitä liuskoja, eikä hinta ollut kovinkaan kallis. 18 niitä muistaakseni tilasin. Otin paketin johon kuului kolme erittäin herkkää raskaustestiä ja hinta jäi yhteensä alle kolmeen kymppiin. Testipurkeiksi ostin ihan tavallisia kertismukeja.

Nyt olen jo sen verran useamman kerran testannut, että menee jo ihan rutiinilla. Ovista ei näy vieläkään testissä joten luulenpa että kierto on tällä kertaa taas tosi pitkä tai sitten ovista ei ole ollenkaan. Jälkimmäinen on todennäköisempää. No... ajattelin hakata päätä seinään vielä muutaman kuukauden ja sitten haeskelen apukeinoja.

Yritän nautiskella kesästä ja keräilen energiaa. Simppoja ollaan "viljelty" tasaisesti, otin jopa poppakeinon käyttöön ja nostin jalat seinälle touhuilun jälkeen :ashamed: Hyödytöntä sinänsä koska ovista ei varmaan ole, mutta saapahan harjoittaa sellaistakin touhua.

Pahoittelut tädin kouriin joutuneille :hug:
 
Torstai 9.8

kuumetta .............kp 3/ 23-25.....yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy.............kp 6/26-35.......yk 8............Esikoista
Pocoyo..................kp 8/28-36.......yk 10............Toista
Vihainen Viiva.........kp 8/29............yk 10............Esikoista
Dreamer-88..........kp 9/30..............9kk .............Esikoista
MissMaisa.............kp 11/27.............yk n.13.........kolmatta
Lapaniina..............kp 16/27.............yk 10............Esikoista
Haltia ...................kp 18/31-36......yk 9..............Esikoista
Inkku83................kp 20/28-30......yk 9..............Esikoista
ella80....................kp 20/17-33......yk 10...........Toista
Hempukka87.........kp 24/30-32......yk 10...........Esikoista
JaneG....................kp 28/27-88......yk 5.............Esikoista
Tinii.......................kp 28/ 28-39......8kk..............Esikoista
Jane70..................kp 30/28............yk 8............1 yhteinen


Plussan saaneet
Hysteerinen
:heart: :flower:
 
päivitelin..

puuh.. kolmatta päivää kotona saikulla mutta huomenna takas töihin..
Ulkona upea ilma muttei oikein kauheassa päänsäryssä moisesta voi nauttia :/

Aloin jo odotella että josko tämä kierto kohta loppuisi kun se täti kuitenkin sieltä tupsahtaa niin pääsis sitten uuteen yritykseen.. Ens kuussa käytän ovistestin vaikka joka päivä kunhan vaan saan bongattua sen oviksen tai sen puuttumisen että saa asian sitten hoitoon jos näin on!

Odottavan aika on julmetun pitkä................................. :headwall:
 
:hug: Kaikille joilla menkat taas on alkanu. Muutamaan päivään en oo ehtiny täälä pyörimään. Muutaman päivän päästä pitäis olla ovis, ovistikut on nyt käytössä. Katotaan ny kuinka tuo sänkypuoli sitte onnistuu, ku ukko menee joka yö klo 3 töihin ja on sitte tosi väsyny illalla. Päikkäreillä ei onnistu, ku ukko tulee vasta neljältä töistä ja sillon on pojat jo heränny :kieh: Kai se vois anoa jotain lomaa vauvantekoa varten :whistle:
 
No sehän olis oikeasti loistavaa että mies vois anoa lomaa vauvan tekoa varten aina silloin kun oletettu ovis aika olisi käsillä :LOL:

mulla ei enää ole nippailuja tuntunut joten ne aiemmat liittyivät luultavammin ovulaatio nippailuihin...

nyt vaan odottelen mitä aika tuo tullessaan... Olin eilen purjehtimassa loisto sää...ihan sika lämmintä =)
 
No täytyy nyt tännekin kirjoittaa sama (kopioin en jaksa kirjoittaa uudestaa) kuin tuonne 20-vuotiaisiin. Olen tässä stressannut oviksista ja seksittömyydestä ja muusta mahdollisesta, eilen sitten sainkin taas vähän kontrastia tähän elämään. Kaverin mies kuoli eilen yllättäen. Heillä oli 2 ja 3 vuotiaat lapset. En voi edes kuvitella sitä vaimon tuskaa. Eipä jaksa enää ihan pikkuasiat hetkauttaa, omassa elämässä on loppujen lopuksi asiat aivan helvetin hyvin. Vaikka sitä vauvaa ei vielä ole tullut, en jaksa käyttää aikaani siitä hermoiluun, se varmasti tulee aikanaan, haluan keskittyä rakastamaan miestäni ja olemaan onnellinen, kun saan pitää rinnallani maailman rakkaimman miehen, ja ihmisen. Jokainen päivä voi olla viimeinen. Sain siitä aika karun muistutuksen.

Ja tämä ei tarkoita, että väheksyisin jotenkin lapsettomuuden tuskaa. Itse vain sain niin suuren ja syvän kolahduksen, ettei tämä melkein vuoden yrittäminen enää tunnu itselleni tuskalta. Minulla on rakkaus, ja on mies, toivon, että meidän rakkaudesta syntyy vauva, mutta tuntuu ajan haaskaamiselta stressata siitä, kun jokainen hetki voi olla viimeinen.
 
Pomppaanpas minäkin vielä tähänkin pinoon. Ikää mulla on 34, ehkäisy jätettiin pois viime lokakuussa, siitä lähtien ollut vaihtelevalla aktiivisuudella yritystä (mistä se johtuukin, että miehen työreissut tuntuvat ajoittuvan aina siihen parhaaseen yritysaikaan). Tikutteluun tai lämpöruljanssiin ei olla täälläkään vielä alettu. Mulla on takana yks keskenmeno v-99, se raskaus alkoi hysteroskopian jälkeen 1,5 vuoden yrittämisen jälkeen. Nyt kierto on alkanut venyä, vaihtelee tällä hetkellä 27-35 päivässä. Oiskohan syytä käydä hakemassa siihen tasaantumista. Mieli alkaa olla aika maassa, tuntuu, että mahdollisuudet vähenee koko ajan.
 
Nyt mä vasta huomasin, että ovishan on viikoloppuna. Aamulla tikuttelin ja ovis on lähestymässä. Jos antais ukon hetken nukkua ku tulee töistä, niin jaksais illalla sitte touhuta ;) Katotaan ny auttaako foolihappo milläänlailla. Täytyy pitää seksimaratoni :whistle:
 
Perjantai 10.8

kuumetta ...............kp 4/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 7/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo....................kp 9/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva.........kp 9/29.............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88............kp 10/30...........9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 12/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 17/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia .....................kp 19/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 21/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.....................kp 21/17-33......yk 10..........Toista
Hempukka87..........kp 25/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.....................kp 29/27-88......yk 5............Esikoista
Tinii........................kp 29/ 28-39.....8kk..............Esikoista
Jane70...................kp 31/28...........yk 8............1 yhteinen


Plussan saaneet
Hysteerinen :heart: :flower:


 
Tervetuloa joukkoon [/b]karatin!

Järkyttävä tapaus haltian ystävällä :'( Kyllä tuollaiset aina laittaa miettimään..

Minä aloitin tänään Terolutin tiputteluvuotoon. Toivottavasti se hävittäisi myös sen ison kystan munasarjan vierestä! Ja kaikista päällimmäisin toive tietysti on, että se helpottaisi tätä raskautumista =) Mukavaa, kun on ollut lämmintä! Vaikka ei lomaa enää olekaan, on hyvin ehtinyt veneillä ja makoilla rannalla! Mukavat viikonloput kaikille!
 
Kiitos kaikille ihanille ihmisille sympatioista :) .

Huomasin, että ensi viikolla täytyy taas alkaa tikutella... Laitoin yksityisviestiä sulle, Pötkylä- ostaisin mielelläni sulta loput tikkusi pois, jos ne ovat vielä sinulla.

Loman loppua vietän täällä... Talo on hetken aikaa ihan vain minulle itselleni :), ihanaa.
 
Kauhee toi Haltian kertoma juttu :'( Ite monesti ajatellut asiaa, että miten selviäisin ilman tota miestä, en mitenkään :/ Sempä takia aina suukotan sitä vaikka töihin lähtiessä, kun koskaan ei tiedä milloin on se viimeinen kerta.

Nyt on mies ollu flunssassa koko viikon ja mulla ollu kurkku kipee 2 päivää :headwall: toivottavasti en nyt enempää sairastu, justhan mä olin 2kk sitten 1,5 viikkoo kipeenä |O

Masennuksen poikanen alkaa taas hiipiin takaraivoon. Jotenkin on niin tyhjä olo :/ mikään ei vaan onnistu, ei onnistu raskautuminen, ei työpaikan vaihtaminen, ei laihduttaminen. Tapahtuis nyt ees JOTAIN |O

Pitäis vissiin niitä häitä ruveta suunnitteleen, marraskuussa ois tarkotus maistraattiin astella :D
 
Lauantai 11.8

kuumetta ...............kp 5/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 8/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo....................kp 10/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva.........kp 10/29.............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88............kp 11/30...........9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 13/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 18/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia .....................kp 20/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 22/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.....................kp 22/17-33......yk 10..........Toista
Hempukka87..........kp 26/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.....................kp 30/27-88......yk 5............Esikoista
Tinii........................kp 30/ 28-39.....8kk..............Esikoista
Jane70...................kp 32/28...........yk 8............1 yhteinen


Plussan saaneet
Hysteerinen :heart: :flower:
 
Tervehdys taasen..

Vaikka tuli keskiviikkona vuosia täytettyä, niin enpä ole viisastunut niin kyselen tyhmiä.. Tuntuuko kenestäkään muusta, että olisi maha kasvanut.. Minulla ei työhousut mahdu kiinni, mies huomaa mahan kasvun ja jopa äitini, joka on neuvolan terkkari.. :$ :$ Vähän hönttiolo.. :whistle: Raskaustestin olen viimeksi tehnyt joskus maaliskuussa muistaakseni, mutta menkat on tulleet, vaikkakin pari päivää myöhässä viime aikoina.. Ja maha ei ole mitenkään pehmeä läskikasa (vaikka sitäkin on :LOL: ), vaan kova, kiinteä.. etenkin iltaisin, vaikka en olisi mitään syönyt.. Aaargh.. Pitäisi varmaan lähteä sellaiseen valkoiseen pyöreään pehmustettuun huoneeseen, että jotain tolkkua saisi itsestään :LOL:

Mitenkäs muilla? Jane70, Tinii, JaneG? Alkaa olla jo ne hetket lähellä.. Toivottavasti hysteerisen seuraan saadaan pian porukkaa lisää.. :)
 
Dreamer-88: Minulla ainakin joka kierrossa jotain raskausoireita, vaikka yritystä näinkin kauan takana :ashamed: Maha on myös minulla tuntunut kasvaneelta monta kertaa, paino ei (onneksi) kuitenkaan ole noussut :whistle: Voin vaan kuvitella miten mopo karkaa käsistä näitten Terojen syömisen aikana, jos ne vielä lopettavat tiputteluvuodon..
 
Minä tipuin kovaa ja korkealta.. Nyt siis kp 1 ja jäääääärkyttävä alavatsa kipu.. Masentaa ja suututtaa ja itkettää mutta töissä on pakko jaksaa..

Kiroilin jo tuonne km:n jälkeisiin joten en tänne enää kehtaa mutta on kyllä sellanen olo että oksat pois.. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
Maanantai 13.8

Tinii........................kp 1/ 28-39.....9kk..............Esikoista
kuumetta ...............kp 7/ 23-25......yk 11...........1 yhteinen
Miss Piggy...............kp 10/26-35.......yk 8.............Esikoista
Pocoyo....................kp 12/28-36.......yk 10...........Toista
Vihainen Viiva.........kp 12/29.............yk 10...........Esikoista
Dreamer-88............kp 13/30...........9kk .............Esikoista
MissMaisa...............kp 15/27...........yk n.13.......kolmatta
Lapaniina................kp 20/27...........yk 10..........Esikoista
Haltia .....................kp 22/31-36......yk 9............Esikoista
Inkku83..................kp 24/28-30......yk 9............Esikoista
ella80.....................kp 24/17-33......yk 10..........Toista
Hempukka87..........kp 28/30-32......yk 10..........Esikoista
JaneG.....................kp 32/27-88......yk 5............Esikoista
Jane70...................kp 34/28...........yk 8............1 yhteinen

Plussan saaneet
Hysteerinen :flower: :heart:

:hug: Tinii

Mulla ei oo yleensä juuri ollut mitään raskausoireita edellisissä kierroissa. Joten oon varmaan ruvennut kuvittelemaan niitä nyt
=) mulla on ollut hassua mahan koskua nyt jo muutamia päiviä.. sellaista erilaista kuin yleensä... tiedä sitten kuvittelenko vain..
luultavasti täti näyttää vaan uusia temppuja ennen lopullista iskua..

 
No nii, nyt alkaa olla siivous loppusuoralla |O Hiki päässä puunannu koko illan. Ovis oli viikonloppuna, mutta en tiiä onnistaako tälläkään kertaa, ku perjantaina oltiin molemmat niin väsyneitä, että painuttiin suoraan nukkumaan ja lauantaina vasta peuhattiin. Nyt onneksi saatiin vähä muuta miettimistä. Ollaan tässä alettu järkätä ens kesäksi häitä. Tietysti mä oon häissä viimeisillään raskaana ja alan synnyttää kesken vihkimisen :D Muutenki on paljo miettimistä, ku pojat alottaa maanantaina päiväkodissa ja mä alan rampata työnhauissa. Löytyis ny pian joku työ, nii olis enemmän tekemistä... eikä rahakaan kyllä pahitteeksi oo. Voisin mä kyllä ottaa testiini sen kaks viivaa :heart:
 

Yhteistyössä