Marras-joulukuun 06 vaihteen tienoilla yrittämään alkaneita?

Hei

En löytänyt täältä tällaista ketjua. Olisi kovin mukava päästä vaihtamaan kuulumisia sellaisten kanssa, jotka ovat yrittäneet ajallisesti yhtä kauan :) .



Piinailijat ja onnelliset odottajat

päivitetty 24.1.2008

Inkku83 , vm -83. mies -82. p-savo. 1 toiveissa. tutkimukset aloitettu syksyllä 2007. Laparoskopia 14.2 ystävänpäivänä.

Lapaniina, vm. -79. mies -78. 1. toiveissa. Laparoskopia 11.2.

ella80, vm. -80. mies -75. 2. toiveissa. Tutk. alussa, terot aloitettu

Hempukka87

kuumetta vm. -72, mies vm. -67. Kuumetta:n esikoinen ja miehen kuopus toiveissa. Pääkaupunkiseutu. Tutkimukset tehty, ei löytynyt erityistä syytä. Kierto vähän lyhyehkö. Inseminaatio toivottavasti tässä kierrossa.

Haltia, vm.-84. mies -68. 1.toiveissa.pk-seutu.tutkimuksiin 08-aikana.

MissMaisa, vm -84. mies -80. 3. toiveissa. Kohta suunnitelmissa tutkimuksiin meno.

Taustalla kuumeilee:

Vihainen Viiva
Dreamer-88, vm. -88, mies -79. 1.Toiveissa. Odottaa leikkaukseen (piinailu jatkuu kenties alkukesänä )

++++ Plussan saaneet ++++

Hysteerinen (La 04/08)
Mouse (La 06/08)
Miss Piggy (La 06/08)
Tinii (La 09/08)
 
Täällä ois :wave: pillerit on lopetettu marraskuussa ja sen jälkeen on menty tulee jos on tullakseen- meiningillä. Ei siis tikutella eikä mittailla lämpöjä :D On vaan noi menkat ollu todella sekasin, niin on vaikee bongailla ovista :/
 
Hei :)

Meilläkään ei tikutella eikä mittailla lämpöjä, laskurilla kyllä olen katsonut, koska suunnilleen ovat otolliset päivät. Minulla kyllä vatsan nipistely on aika selvää kahtena peräkkäisenä päivänä pari viikkoa ennen menkkoja, joten silloin varsinkin on yritelty sitten enemmän :) .

Kiva, että löydyit :). Mitkä tunnelmat teillä on tällä hetkellä? Omistani kirjoitin just tuonne kolmikymppisten ketjuun.. Yleisesti ottaen fiilikset ovat kylläkin tuota kirjoitusta paremmat.

Mukavaa alkukesää!
 
Heip :wave:

Meillä jätetty ehkäisy joulukuussa pois. Tästä viimeisestä kierrosta tikutin ensimmäistä kertaa. ja oviksen bongasin tuossa viikko sitten. Nyt kummallista juilimista masussa ja närästystä (enteilee tätin tuloa tai toivotaan että ei :kieh: ). Muuten ihan normaali olotila.

Toivotaan meille kaikille pian se ++++ =)
 
Pääseekö joukkoon vaikka meillä alko yritys lokakuussa? nyt oon toista kertaa kokeilemassa ovistikkuja ja hämmästys suuri kun yleensä kp 28 niin ovis ollutkin kp 17-18.. ihme kun mitään tapahtunutkaan kun aina tähdätty siihen 13-15kp. toivotaan et nyt sit paremmalla onnella. loppuviikosta pitäis menkat alkaa (hope no) miten teidän miehenne on reagoinneet tähän pitkään yritykseen?
 
Tottakai pääset mukaan, Hempukka87!

Minäkin otan käyttöön nuo ovistikut ensi kierrossa (hmm.. asennoidun nyt näköjään jo siten, että KUN kuukautiset alkaa tiistaina.. vaikkakin petyn pahasti, kun alkavat, sille ei voi mitään). Ja soitan lääkäriajan. Nyt on nimittäin menossa kierros numero 9 ja se on aika paljon, kun ikää on kohta 35 :( .

Miten sinun miehesi on reagoinut pitkään yritykseen?

Minun miehelläni on jo vähän ikää (melkein 40) ja pari lasta joten hän on osannut varautuakin siihen, ettei lapsia tule heti, kun niitä halutaan. En kylläkään tiedä, kauanko on ensimmäisiä yrittänyt- enkä haluakaan tietää. Sen tiedän, ettei ainakaan toinen heti ekasta kerrasta ole tärpännyt. Mies taitaa meillä olla hiukan rauhallisimmin mielin kuin minä tai ainakaan hän ei puhu kovin paljoa. Joskus vastaa, mitlä hänestä tuntuu, kun minä kysyn. Joskus sanoi, ettei halua harmitella kovin paljoa (vaikka tuntuisikin pettyneeltä) ettei vain vahingossa tee minulle sellaista oloa, että syyllistäisi minua siitä, ettei olla vielä onnistuttu. Mies myös miettii, onko hänessä vika...

Sellaista.

 
Moikka! Marraskuu 2006 meillä eka yrityskierto.. Toivo oli silloin korkealla, mut eipä ole enää.. välillä ainakin tuntuu siltä. :whistle:
helmikuussa 2007 löyty multa monirakkulaiset munasarjat, joten siinä ainakin syy miksi meillä kestää..
 
:wave:

Täällä myös yksi joulukuussa 2006 aloitellut, jolloin lopetin pillerit. Yk kuitenkin vasta 4., koska kierto on 27-88. Nyt huitelee päivissä 56... Teroja napsin keväällä gynen määräämät kolme kiertoa, uusintaa pitänee tiedustella, koska kiertoni ei ole koskaan luomuna ollut normaali :headwall:

Ovista en ole tikutellut, enkä oikeastaan tiedä tapahtuuko sitä ollenkaan. Olemme jutelleet että menisin tarkempaan syyniin joulun tienoilla, mutta oman gyneni mukaan kaikki pitäisi ainakin vakkaritarkastelun perusteella olla pääosin ok. Vois tuon tikuttelun kyllä aloittaa vaikka tuossa syksyllä, nyt yritän vielä tjot:ttailla muina naisina (just joo... mikäköhän asia koko ajan mielessä :LOL: )
 
Ines tuo "toivo korkealla aloittaessa" on tuttua! Hassua miten aika kuluu ja ajattelee tulevia tapahtumia yms. ja miettii, että sittenhän sitä saattaapi olla jo niin ja niin pitkällä rv:t :ashamed:
 
Ai tää pino on taas nostettu, en ollu aikasemmin huomannut :D

Ei oo tärpänny meilläkään vielä :| Täytyy varmaan munkin hakee niitä teroja, jos sais tota kiertoo vähän tasasemmaks ja muutenkin käydä tutkimuksissa, että löytyykö jotain syytä miks ei tärppää. Pitäisköhän sitä kokeilla jo niitä ovistikkuja :whistle:
 
Mullakin tuo ovistikuttelu on käynyt useamman kerran mielessä, mutta jotenkin kun kommentit ystävä- ja tuttupiirissä (Tosin vain muutamalle olen asiasta kertonut) on sellaisia, että stressiä asiasta ei saisi ottaa eikä varsinkaan edes ajatella asiaa, niin en ole jostain syystä aloitellut. Automaattisesti ajattelee, että vasta vuoden yrittämisen jälkeen voisi jotain asialle tehdäkin :kieh:

By the way, loistavaa että Kuumetta aloitit tämän ketjun :flower:

*muoks* Ainiin, lisäys vielä. Meillä mies sanoi taannoin että oli toiveikkaasti ajatellut tärpin käyvän parin kk sisällä, mutta nyt on realiteetit jo tiedossa. Voi toista... :heart:
 
Meillä myös yritetty joulusta saakka, jätin silloin pilsut pois. Vasta nyt alkaa tulla kuume tosissaan päälle, kun ei tunnu nappaavan millään. Eivätkä kolme kahden kuukauden sisään vauvan saanutta ystävää auta asiaa ainakaan helpottavasti! :/
 
Liityn tähän joukkoon. Marraskuusta asti asti ollaan yritetty, eikä vieläkään :( Ehkä vika onkin justiin liiassa yrittämisessä ja päivien laskeskelussa. Josko se tärppäis, jos yrittäis vaan unohtaa koko asian. Ovistikuilla oon testannu ja aina se ovis on ollu 12-13kp. Toivotaan ny, että pian tärppäis :/
 
Minäkin voisin ilmoittautua mukaan tähän joukkoon. Yritys aloitettiin marraskuussa. Olen tikuttanut ovista 4 kierrossa vaihtelevin tuloksin. Olen myös yrittänyt käyttää Donna-sylkitestiä ovulaation löytämiseen, mutta en ole sillä ovista löytänyt. Kyllästyin koko yritystouhuun keväällä ja luovuin näiden testien käytöstä ja ovulaatioasian ajattelemisesta. Sen jälkeen olen ollut huomattavasti positiivisempi ja uskon vielä raskautuvani jonain päivänä. Minulla on ennestään yksi 2-vuotias lapsi, joka sai alkunsa puolen vuoden yrityksen jälkeen.
 
Minäkin voisin tähän ketjuun hypätä. Meillä yritys alkoi joulukuussa '06 ja kesäkuussa tuli käyttöön clomit. Ovista ei myöskään olla tikuteltu ja menty ollaan sillä tjot-periaatteella, mutta pitkän kierron ja jo puoli vuotta kestäneen yrityksen takia gyne päätti "avittaa" noilla clomeilla :D Nähtäväksi vaan jää toimiivatko ne ollenkaan :whistle:
 
eipä kuulu kahtaviivaa... ei sitten millään.

En oo päässy täällä paljoa käymään kun tietokone hajosi totaalisesti, nyt saatiin sitten lainaan tällainen kannettava malli =)

Hei avustakaa tietämätöntä mitä ne clomit ovat? ja kuinka ne voisi auttaa raskautumisessa. En tiedä pitäiskö mun käydä gynellä kun ei oikein ota onnistuakseen tämä, moniko teistä on käynyt jo gynellä tarkistuttamassa että onhan kaikki noin "päällisinpuolin" hyvin?
 
Täällä yks joulukuussa pillerit pois jättänyt hyppäis kyytiin :wave: :wave:

Kiva lukea muidenkin samoihin aikoihin aloittaneiden kuulumisia, tai noh, ei saisi sanoa kiva, eihän se kivaa ole kun ei tärppää. Mulla on ihmelliset kierrot huitelee miten sattuu, viimeeksi 41pvä. Siksipä nyt yritän ovista bongata, muutama kierto sitten sitä yritin, mutta en saanut tikkuun kuin kerran haamuista haamuimman ja siihen ne viivat loppui. Tahtoisin vaan niin kovin oman pienen nyytin, niinkuin varmaan tekin kaikki :heart:
 
Inkku83 Minä sain clomit, kun ei ovulaatiota tapahtunut. Kävin lääkärissä tarkistuttamassa missä mennään, kun ei toukokuussa menkkoja tullut ollenkaan enkä testien mukaan raskaanakaan ollut. Gyne määräs ensin terolutit jotta saadaan menkat tulemaan ja siitä sitten ollaan jatkettu clomeilla, että saadaan ovulaatio ja sitä kautta myös ne menkat :/ Noista clomeista en sen tarkemmin osaa sanoa auttaavatko raskaaksi tulemisessa vaiko eivät...joillekin kuulemma auttaavat ja joillekin taas ei.

*muoks.* kuumetta kannattaa ostaa se 5 kpl paketti niitä ovistestejä, niitä kun saattaa mennä kierron aikana useempikin kappale :whistle: nimimerkillä kokemusta on
 
täälä alko eilen "hillot" joten uus yrityskierto käyntiin. ottaa vaan niin palloon kun kellään kaverilla ei ole tätä ongelmaa ja yksikin kaveri joka aloitti tän yrittämisen samaan aikaan ku minä, on jo raskaana ja saa lapsen syyskuussa... tottakai iloinen hänen puolestaan, mutta samalla sellanen olo et tottakai sit mä oon SE kaveripiiristä joka ei saa lasta...
JaneG mä oon itte taas kuullut kommenteja että kannattaa tikutella, parilla tutulla on auttanut asiaa...
 
Minäkin voisin liittyä tänne. Hirveä vauvakuume, ja tuntuu ettei tärppää millään (marraskuussa 06 aloitettiin yrittäminen, sitä ennen vuoden verran ehkäisynä oli vain "ei seksiä ovulaation aikaan" ja sitä ennen pillerit, lopetettu siis marraskuussa 05) joten alkaa tässä toivo hiipua. Lasken kyllä nyt yk 9ksi tämän. Lääkärissä ei olla käyty. Syksyllä ajattelin varata gynen, jos mitään ei ole Tapahtunut. Nyt mulla on ekaa kertaa sellaisia oireita, että toivon kauhesti olevani raskaan (kp 31/n. 31-36) välillä ollut toosi pitkiäkin kiertoja. Ainoastaan kohdun nipukka epäilyttää, koska se ei mun mielestä ole erityisen ylhäällä tai kiinni... no katsotaan. Perjantaina ajattelin testata ekan kerran, ehkä.

Meillä mies on paljon positiivisemmalla mielellä kuin mä, ja toisaalta ystäväpiirissä on moni, joilla on ottanut 2-4 vuottakin, ja on tärpännyt luomusti, uskon, että se vaua meillekin joskus annetaan. Paljon paljon plussia tähän pinoon :whistle:
 
Hei!

Täällä myös marraskuusta -06 vauvaa yritelty, toista kertaa tosin, ensimmäinen raskaus päätyi keskenmenoon :| Pitkältä tuntuu odottavan aika, ensi viikolla lähtee aika varmasti vauhtiin yk 10.. Minulla aika säännöllinen kierto, tiputteluvuotoa kyllä kovasti ja iso kysta munasarjan vieressä, että olisiko jotain häikkää keltarauhashormonitasossa.. Fiilikset ovat tällä hetkellä aika maissa, kirjoittelin jo tuonne lapsettomuus-puolellekin. Vauvakuume on niin kova, ettei millään malttaisi odottaa! Toivottavasti kenenkään tästä porukasta ei enää pitkään tarvisi!
 

Yhteistyössä