Märinää ja harmittelua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Ei, en jätä sitä sikaa, eikä siinä possussa sen kummemin vikaa ole kuin muissakaan miehissä mutta mua nyt vaan harmittaa joten puran ajatuksiani..

Meillä on ollut ihan kamala kuukausi, lähinnä tuon lapsen takia kun toi uhma on melko kovana nyt iskenyt päälle, kuten aikaisemmin olen jo kertonutkin täällä..Sen lisäksi raskaus aiheuttaa tottakai omat juttunsa mun vointiin ja on vähän puolilahjanen olo koko ajan, nyt sit eilen äiti ehdotti et vois ottaa pojan hoitoon ja mieskin sanoi et no vie poika mummolaan ja vietetään vähän laatuaikaa, mä sit jo innostuin et joo kivaa, aloin kattelee tekemistä meille ja huomasinkin et alastarossa ajetaan kilpaa, et lähetään sinne..Joo voidaan kuulemma mennä, mutta jätkien kanssa, katos kun kiihdytyskisat ei kuulemma ole sellainen tapahtuma jonne mennään kaksistaan vaan sinne pitää päästä poikaporukan kanssa, joka käytännössä tarkoittais sitä et mä olisin kuskina ja kattelisin kännisiä ukkoja..Ihan tosi kivaa laatuajan viettoa.. :(

Normaalisti asia sopis mulle eikä olis mitään ongelmaa, mut nyt on vaan sellanen hetki et haluisin vaan olla rauhassa ja tehä jotain mitä MINÄ haluan..Mut ei..

Joten kai mä sit vaan pysyn pojan kanssa kotona ja narskuttelen hampaitani..

Ja ennenkun joku itseriittoinen miehen ryökäle tulee huutamaan et ei oo naisen paikka tollasessa tai muuta vastaavaa yhtä järkevää, niin tiedoksi, mä olen enemmän ollut tollasissa asioissa mukana kun mun mies, joten aikasemmin nää oli mun juttuja, nyt on vaan isännälläkin harrastukset muuttunu kun löys tän kaveripiirinsä.. ;)

Mä täällä nyt mietin et sovinko sen hoidon vai en..Mulla on vaan se periaate et en ns. turhan takia lasta vie hoitoon ja tuu kotia makaa vaan sit kans tehdään jotain..

mä olen nainen ja viettänyt nuoruuteni tuollaisissa kiihdytyskisoissa! :D kyllä sinne naisetkin sopii porukkaan! miehesi missaa paljon jos ei ymmärrä, että teillä voisi olla siellä kivaa kaksinkin :D

Jos ei miehelle sovi että meette yhessä(kahestaan, eikä mies vaan ryyppyreissulle) sinne ajoihin niin varaa se hoitopaikka ja tee jotain mitä sie haluat. Vaikka tajuan kyllä että kaipaat miehen kanssa kaksinkeskistä aikaakin, mut jos mies ei sitä tajua niin mene sie vaikka ottaa joku ihana hoito jonnekin kauneushoitolaan tms. Tai sit vaikka keskenäs sinne ajoihin :)
Aika tolleromies kyl ku tommosta ees ehdottaa..poikaporukalla..

Yhteistyössä