Marabou ja muut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haloo..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haloo..

Vieras
Ootteko koskaan miettiny että palsta vie teiltä liikaa aikaa.. Esim. Marabou.. Joka aamu oot täällä toivottamassa huomenta. Missä menee raja netin kanssa ja miten selviäisitte esim. sähkökatkon aikaan. Liikkukaa hyvät ihmiset ja turhat tietokoneella ajat pois. Ja jos liikutte, niin siltikin voitte tarkastaa omaa nettiroikkuvuutanne.. Ei tämä palsta ole ihan henki ja elämä. Mutta jos on niin sitten on sosiaalisessa elämässä jotain vikaa. Ja nyt en tarkoita tätä sosiaalista mediaa, vaan kunnon sosiaalista kanssakäymistä ihan aidosti. Jos tämä palsta on ainut sosiaalinen juttu, niin säälin teitä..

Marabou on näistä yleisistä ehkä parasta, parempaa kuin fazer tai panda. Pandassa on oma tuoksunsa jostaa en pidä ja muutenkin ei oikein iski. Fazerin suklaat ovat ihan syötäviä. Marabou taas kokonaisvaltaisesti herkullista, miten se täyttää suun täyteläisellä maulla.

Kyllä näistä harvinaisemmista löytyy sitten jotain parempiakin esim. Toblerone. Kuitenkin näihin tympääntyy suht nopeasti mutta maraboun suklaisiin en tympäänny koskaan.

Minulla menee suklaata viikossa n. 2 levyä ja silti tekisi mieli ostaa joku 5x200g maraboun suklaata ja syödä itsensä ähkyyn.

Heh marabou nyt on huono esimerkki kun se käy vain aamulla toivottamassa huomenet, sitten lenkille ja hommiin. Että nyt haukut väärää puuta, mä kyllä luulen että maraboulla on netin käyttö ja sosiaalinen elämä hallinnassa, toisin kuin ehkä sinulla :)

• Tykkää
Reactions: marabou
minä täällä taas.... :D Ja tosiaan.. tämä aika päivästä netissä käyn. Uskokaa tai älkää. Mulla on todellakin muuta elämää.
Tässä lukasen uutisia ym ....

kohta lenkille ja sunnuntain viettoon :)

Uusimmat

Yhteistyössä