[QUOTE="vieras";27487247]Oi, pettymys! Toivoin, että Kepsis ehtisi ensin [/QUOTE]
Höh, no sorry...mulla on herkkä näppissormi...:ashamed:
Höh, no sorry...mulla on herkkä näppissormi...:ashamed:
Onko Gary Moore kuollut??? Jos ei ketjusta muuta hyötyä ollut, niin tämä piti kyllä tulla tietooni. Miten olen voinut missata tämän? :OGary Mooreen kun esiintyi suht lähellä muutama vuosi sitten, kun en osannut arvata että äijä heittää lusikan nurkkaan ennenkuin tulee takaisin Suomeen esiintymään.
Jahas nyt taas menee sivuraiteille
Mä sanoisin, että ei tässä nyt tarvitsis ketään VIHATA, mutta juu, ehkä sä olet loogisilla raiteilla.....Miksi niitä maahanmuuttajia pitää vihata tällaisen takia?! Vihatkaa niitä, jotka saavat näitä älyvapaita ideoita!!
Ei olekaan. Mutta jos puhutaan kotouttamisesta, niin kotouttamista on maahanmuuttajan kohtelu samalla tavalla kuin kohdellaan valtaväestöäkin. Jos olet erityislapsi ja saat etuuksia Linnanmäelle, niin ei ole väliä, oletko valtaväestöön kuuluva erityislapsi vai maahanmuuttajan erityislapsi. Kun käyt töissä, maksat saman verran veroja kuin muutkin työssäkäyvät etkä saa siihen mitään "mamualennusta". Jos olet oikeutettu toimeentulotukeen, saat sitä saman verran kuin muutkin toimeentulotukeen oikeutetut. Jos olet opiskelija, saat bussilippuusi saman suuruisen alennuksen kuin muutkin opiskelijat eikä ihonvärilläsi, äidinkielelläsi tai elämänkatsomuksellasi ole siihen vaikutusta.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27487145:mulle tulee tästä ketjusta mieleen muutaman kuukauden takainen taistelu siitä onko oikein et eritysilapset saa etuuksia linnanmäelle..
oikeesti, ei voi olla niin kamalaa et toiset joskus saa jotain mitä toiset ei.
Ootko mode taas?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27487345:Auki on taas, sorry
Haha, "natsimode", sait jo haukut toisaalla.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27487345:Auki on taas, sorry
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27487345:Auki on taas, sorry
Mistä moinen vekslaaminen?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27487345:Auki on taas, sorry
Ihan aiheesta Mä haluaisin kokonaan pois tunnuksistani nuo modetoiminnot, koska tuo sulje ketju-kohta on ihan älyttömän typerässä paikassa eikä tarvitse edes klikata sitä, kun siihen tulee ruksi. Pyydän anteeksi hosuvaa hiirenkäyttöäni.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27487350:Haha, "natsimode", sait jo haukut toisaalla.
Eikä sillä ole eiku-nappulaa.Teologeja kauan askarruttanut pahan ongelmakin saa tästä selityksensä: Jumala klikkaa vahingossa väärää laatikkoa.
Mulle kelpais banni-nappula.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27487359:Ihan aiheesta Mä haluaisin kokonaan pois tunnuksistani nuo modetoiminnot, koska tuo sulje ketju-kohta on ihan älyttömän typerässä paikassa eikä tarvitse edes klikata sitä, kun siihen tulee ruksi. Pyydän anteeksi hosuvaa hiirenkäyttöäni.
Jumala heittää kylmän kiven päähän jos on tyhmä.Teologeja kauan askarruttanut pahan ongelmakin saa tästä selityksensä: Jumala klikkaa vahingossa väärää laatikkoa.