Kivasti olen päässyt ihosi alle ja ihan jopa pieneen pääkoppaasi astiSä et vaan tajua.
Ja taas diagnoosia pukkaa
Pari pientä kuivunutta hernettä täällä tyhjyydessä sentään näkyy
Muista juoda enemmän vettä, ehkä ne turpoavat siitä pikkuhiljaa?
Kivasti olen päässyt ihosi alle ja ihan jopa pieneen pääkoppaasi astiSä et vaan tajua.
Ja taas diagnoosia pukkaa
Miten mun juoma vesi sun herneitä turvottaa?Kivasti olen päässyt ihosi alle ja ihan jopa pieneen pääkoppaasi asti
Pari pientä kuivunutta hernettä täällä tyhjyydessä sentään näkyy
Muista juoda enemmän vettä, ehkä ne turpoavat siitä pikkuhiljaa?
"Itäkeskuksen uimahallilla kävi myös poliisi viime joulukuussa, kun poliisi haki paikan päältä miehen, jonka epäiltiin koskeneen alaikäisiä lapsia."
Sä et vaan tajua.Miten mun juoma vesi sun herneitä turvottaa?
Ehkä olisi aika ruveta perustamaan omaa reservaattia suomalaisille, mutta se nähdään tietysti rasismina vaikka saamelaisillakin on omansa..Kansoja tulee ja menee, ja nyt on suomalaisten vuoro häipyä historian hämärään. Viimeinen sammuttaa valot.
Onneksi on yleistynyt tapa, jossa ollaan saunassakin uimapuvussa. En ole kuullut kenenkään saaneen myrkytystä esim: kylpylöiden sekasaunoissa ja suihkussa joissa ollaan uima-asussa. Miksei se onnistuisi uimahallissakin onhan se alastomuus vouhotus jo vanhanaikaistakin.
Sinä olit ja olet siellä alhaalla ihan yksinKun et kerta tajua, niin rautalangasta: alennuin tasollesi ja vastasin samalla kaavalla.
Sinä olit ja olet siellä alhaalla ihan yksin
Mitä ylhäisöön kuuluu?Sinä olit ja olet siellä alhaalla ihan yksin
Tosi noloja nämä omalle ”vitsillesi” nauramiset, ne toistuvat aina onnettomien ”lohkaisujesi” jälkeenSinä olit ja olet siellä alhaalla ihan yksin
Miten se on niin vaikeaa käsittää, että meitä on useampi? Eiku anteeksi, että kysyin....Tosi noloja nämä omalle ”vitsillesi” nauramiset, ne toistuvat aina onnettomien ”lohkaisujesi” jälkeen
Ja jälleen kerran, niin läpinäkyvää, niin läpinäkyvää, että porukat tuntevat täällä myötähäpeää puolestasi.
Toki, toki.Miten se on niin vaikeaa käsittää, että meitä on useampi? Eiku anteeksi, että kysyin....
Uimahallissa näkee melkein alastomia tyttöjä ja naisia.Porttikielto tällaisille tyypeille. Miksi yleensäkään pitää käydä uimahallissa, jos alastomuus on ongelma? Vai onko se hyvä paikka ahdistella?
Vähän niinkuin sun siskoonja jos niillä on aina tosi pienet niin ei kai se sitten niin paha ole vaikka ne vähän tökkäsis minikikuleitaan hätätilassaan suominaisten isoihin pildeihin kun ei sellasta spagettia edes huomaa onko se sisällä vai ei.
Kerran olin naisena tilanteessa, jossa olin minä ja toinen nainen ja puolen tusinaa miespuolista työkaveria saunaillassa (naisia olisi toki työpaikalla enemmänkin, mutta muut eivät halunneet saunoa). Pikkuhiprakassa suostuttiin sekasaunaan ja ilman vaatteita toki. Olihan se nyt ihan helvetin noloa, kun puolet jätkistä istui lauteilla stondiksessa. Ihan kuin eivät olisi alastonta naista ikinä nähneet.Minä olen kyllä mielelläni saunonut työkavereiden (myös tai sanoisinko varsinkin) naispuolisten kanssa. Ei uimapukuja. Turha valittaa siitä, että on keskusteluiden ulkopuolella jos ei uskaltaudu sinne, missä keskustellaan - saunaan.
Oletko varma, että sinä olit tuon aiheuttaja? Saattoihan työpaikkanne miehistä puolet olla homoja...Kerran olin naisena tilanteessa, jossa olin minä ja toinen nainen ja puolen tusinaa miespuolista työkaveria saunaillassa (naisia olisi toki työpaikalla enemmänkin, mutta muut eivät halunneet saunoa). Pikkuhiprakassa suostuttiin sekasaunaan ja ilman vaatteita toki. Olihan se nyt ihan helvetin noloa, kun puolet jätkistä istui lauteilla stondiksessa. Ihan kuin eivät olisi alastonta naista ikinä nähneet.
Miksi teit karkean ja epähienon kysymyksen?Oletko varma, että sinä olit tuon aiheuttaja? Saattoihan työpaikkanne miehistä puolet olla homoja...
Samaan tilanteeseen? Alkoiko miehillä jöpöttää vaikka kieltäydyitte saunasta?Miksi teit karkean ja epähienon kysymyksen?
Olen itsekin joutunut joskus samaan tilanteeseen työpaikkani sauna- ja uimahallitiloissa. Kieltäydyimme osallistumasta unisexsaunomiseen.
Nykyään on normaalimpaa saunoa sekasaunassa uikkareissaMiksi teit karkean ja epähienon kysymyksen?
Olen itsekin joutunut joskus samaan tilanteeseen työpaikkani sauna- ja uimahallitiloissa. Kieltäydyimme osallistumasta unisexsaunomiseen.
Eli muutetaan suomalaista kulttuuria miellyttämään muita...Nykyään on normaalimpaa saunoa sekasaunassa uikkareissa
Maassa mamun tavalla!Eli muutetaan suomalaista kulttuuria miellyttämään muita...
Kyllä se muutos saunakulttuurissa on tapahtunut ilman mamuja. Julkisissa kylpylöiden sekasaunoissa saunottiin joskus yli 10 v sitten aika yleisesti alasti, nyt se on muisto vain. Saunaseurat lopetti alasti saunomisen sekasaunoissa paljon aikaisemmin. Näin on sekasaunominenkin taas lähtenyt yleistymään kylpylöissäkin.Eli muutetaan suomalaista kulttuuria miellyttämään muita...
No minä olen ihan suoisuomalainen nainen ja olen ihan iloinen, että tämä kulttuuri on muutumassa. Eli ei ole mamuista tässä kyse.Eli muutetaan suomalaista kulttuuria miellyttämään muita...
No minä olen ihan suoisuomalainen nainen ja olen ihan iloinen, että tämä kulttuuri on muutumassa. Eli ei ole mamuista tässä kyse.