Mamumiehet eivät uskalla paljastaa pieniä vehkeitänsä uimahallien sauna- ja peseytymistiloissa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ja jos niillä on aina tosi pienet niin ei kai se sitten niin paha ole vaikka ne vähän tökkäsis minikikuleitaan hätätilassaan suominaisten isoihin pildeihin kun ei sellasta spagettia edes huomaa onko se sisällä vai ei.
 
vierailija
No minä ihan suomalaisena naisena en tykkää käydä yleisessä uimahallissa ja olla alasti muiden pällisteltävänä. Ottaisin ilolla vastaan suihkuverhot uimahalleihin.
 
vierailija
No minä ihan suomalaisena naisena en tykkää käydä yleisessä uimahallissa ja olla alasti muiden pällisteltävänä. Ottaisin ilolla vastaan suihkuverhot uimahalleihin.
Sama. En ole ikinä tykännyt olla alasti ventovieraiden kanssa, vaikka ihan suomalainen olenkin. En käy yleisissä saunoissa enkä mene saunaan, jos on jonkin porukan saunailta, vaikka tuntisinkin ihmiset. En voisi kuvitaéllakaan esim. työkavereiden kanssa olevani alasti. Kiusallista.
 
vierailija
Onneksi on yleistynyt tapa, jossa ollaan saunassakin uimapuvussa. En ole kuullut kenenkään saaneen myrkytystä esim: kylpylöiden sekasaunoissa ja suihkussa joissa ollaan uima-asussa. Miksei se onnistuisi uimahallissakin onhan se alastomuus vouhotus jo vanhan aikaistakin.
 
vierailija
Onneksi on yleistynyt tapa, jossa ollaan saunassakin uimapuvussa. En ole kuullut kenenkään saaneen myrkytystä esim: kylpylöiden sekasaunoissa ja suihkussa joissa ollaan uima-asussa. Miksei se onnistuisi uimahallissakin onhan se alastomuus vouhotus jo vanhan aikaistakin.
Toivotaan että se jonain päivänä vielä toteutuu. Toteutuihan se kylpylöissäkin.
 
Tässäkin ongelmatapauksessa mitä todennäköisimmin tarvittin tulkkia…

Tuolla liukumäen päässä olevilla rappusilla olen harrastanut käsiseisontaa ja meinannut hukkua muutamaan kymmeneen senttiä vettä!!!😂🤣😂🤣
Koska en ollut vielä täysin toipunut kylmävesialtaassa saamastani niskajäykkyydestä.😁
Lasten isä liukui alas mäkeä pojan kanssa ja nauroi katketakseen kun jalkani alkoivat viuhua hurjasti.😁

Juu, nämä mamut ovat ihan mahdottomia tuossakin uimahallissa.
Muutama oikein kunnostautui lähentelemään minua suuressa tähtitaivas/hämärässä yhteisporealtaassa, joka ei kuvassa näy, poreallas on kuvan ottajan suunnalla.

Mamut eivät tosiaan sauno alasti, eivätkä muutenkaan noudata sääntöjä. Kähinöivät, huutavat, juoksevat ja tappelevat. Ei olla käyty sen jlk. kun muutamia vuosia sitten somalinuori vääns paskat altaaseen. Isä oli lasten kanssa menossa uimaan/sukeltamaan syvyyttä, mutta altaaseen ei luonnollisesti päässyt.😒
 
  • Vau!
Reactions: setis
Tuolla liukumäen päässä olevilla rappusilla olen harrastanut käsiseisontaa ja meinannut hukkua muutamaan kymmeneen senttiä vettä!!!
Koska en ollut vielä täysin toipunut kylmävesialtaassa saamastani niskajäykkyydestä.
Lasten isä liukui alas mäkeä pojan kanssa ja nauroi katketakseen kun jalkani alkoivat viuhua hurjasti.

Juu, nämä mamut ovat ihan mahdottomia tuossakin uimahallissa.
Muutama oikein kunnostautui lähentelemään minua suuressa tähtitaivas/hämärässä yhteisporealtaassa, joka ei kuvassa näy, poreallas on kuvan ottajan suunnalla.

Mamut eivät tosiaan sauno alasti, eivätkä muutenkaan noudata sääntöjä. Kähinöivät, huutavat, juoksevat ja tappelevat. Ei olla käyty sen jlk. kun muutamia vuosia sitten somalinuori vääns paskat altaaseen. Isä oli lasten kanssa menossa uimaan/sukeltamaan syvyyttä, mutta altaaseen ei luonnollisesti päässyt.
Voi kamalaa 😱

Muistan kun Ruotsissa ilmeisen tuoreet muslimitulokkat intoutuivat uimahallissa paiskomaan sisustuksen palmupuita ja muita kasveja multaruukkuineen altaaseen. Se ylitti isosti uutiskynnyksen jopa meillä.

Nuo etelän kehitysmaiden kunniakansalaiset eivät ikinä tule sopeutumaan pohjolan(kaan) ihmeellisiin sivistysmaihin. Täällä kun teknisellä puolella mm. rahaa ja juoksevaa vettä tulee taikaseinästä jne 😁
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä