Mamumiehet eivät uskalla paljastaa pieniä vehkeitänsä uimahallien sauna- ja peseytymistiloissa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Porttikielto tällaisille tyypeille. Miksi yleensäkään pitää käydä uimahallissa, jos alastomuus on ongelma? Vai onko se hyvä paikka ahdistella?
 
vierailija
Minä olen kyllä mielelläni saunonut työkavereiden (myös tai sanoisinko varsinkin) naispuolisten kanssa. Ei uimapukuja. Turha valittaa siitä, että on keskusteluiden ulkopuolella jos ei uskaltaudu sinne, missä keskustellaan - saunaan.
Kerran olin naisena tilanteessa, jossa olin minä ja toinen nainen ja puolen tusinaa miespuolista työkaveria saunaillassa (naisia olisi toki työpaikalla enemmänkin, mutta muut eivät halunneet saunoa). Pikkuhiprakassa suostuttiin sekasaunaan ja ilman vaatteita toki. Olihan se nyt ihan helvetin noloa, kun puolet jätkistä istui lauteilla stondiksessa. Ihan kuin eivät olisi alastonta naista ikinä nähneet.
 
  • Haha
Reactions: setis
Kerran olin naisena tilanteessa, jossa olin minä ja toinen nainen ja puolen tusinaa miespuolista työkaveria saunaillassa (naisia olisi toki työpaikalla enemmänkin, mutta muut eivät halunneet saunoa). Pikkuhiprakassa suostuttiin sekasaunaan ja ilman vaatteita toki. Olihan se nyt ihan helvetin noloa, kun puolet jätkistä istui lauteilla stondiksessa. Ihan kuin eivät olisi alastonta naista ikinä nähneet.
Oletko varma, että sinä olit tuon aiheuttaja? Saattoihan työpaikkanne miehistä puolet olla homoja... ;)
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
Eli muutetaan suomalaista kulttuuria miellyttämään muita...
Kyllä se muutos saunakulttuurissa on tapahtunut ilman mamuja. Julkisissa kylpylöiden sekasaunoissa saunottiin joskus yli 10 v sitten aika yleisesti alasti, nyt se on muisto vain. Saunaseurat lopetti alasti saunomisen sekasaunoissa paljon aikaisemmin. Näin on sekasaunominenkin taas lähtenyt yleistymään kylpylöissäkin.
 

Yhteistyössä