Mammuttimarkkinoiden Lassie haalari (30?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön lasten vaatteista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olen ostanut nyt 2 kertaa lassien puvun pojalle (5v) välikausi puku meni 2 kuukaudes ihan hajalle kaikki polvet repes läpi myöten ym. nyt sama tän talvipuvun kans, toppahousuista menny polvet niin puhki että ei mitää järkee, ihan paskaa laatua enää koskaa osta.

Meillä on Lassien haalareita siinä missä Reimaa ja Travalleakin, ja aivan yhtä hyvin pelittää. On sekä vk- että talvihaalareita ja takki-housupukuja. Hyvin toimivat, ovat Supratechia ja niitä enemmän teipattuja.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
olen ostanut nyt 2 kertaa lassien puvun pojalle (5v) välikausi puku meni 2 kuukaudes ihan hajalle kaikki polvet repes läpi myöten ym. nyt sama tän talvipuvun kans, toppahousuista menny polvet niin puhki että ei mitää järkee, ihan paskaa laatua enää koskaa osta.

no on teillä kyllä aikamoinen viikari! meillä poika 5,5v vain lassieta ostanut sekä välikausi pukuja että kaikki talvihaalarit, 2 kautta menneet aina/ puku ja ovat kuin uusia! ja niitä todella käytetään! tuola konttaa lumessa, loskassa, sepelissä, jäällä.... ja vain pientä karheumaa polvissa toisen kauden päätteeksi. hurjaa käyttöä jos ne saa rikki! meillä siis ollut lassien perus mallia sekä lassien suprateciä, molemmat kestäneet yhtähyvin!eihän niillä muuta eroa ole kuin kalvo. mitään muuta en osta kuin lassieta
näitä cittarin tarjous haalareita katselin ja mittaan vieläkö viime kevään haalarit mahtuu tarviiko ostaa uudet.

minä olen ollut tosi tyytyväinen kaikkiin lassiehaalareihin.
Siis niin tyytyväinen, etten aio ikinä ostaa mitään reimaa tai vast.
Vielä kun tuo hinta on noin kohdillaan, niin niitä voi ostaa toisen jos eka hajoaa. Meinaan kyllä se reimatekkikin hajoaa/ repeää jos sillä kivikossa/ metsässä mennään.

Vedenpitävyydellä ei ole mulle mitään arvoa, koska märällä kelillä pidetään kuriksia. Varsinkin hoidossa siis, koska en halua autooni lasta, joka on kaulaansa myöten kuraisessa haalarissa.

Uusimmat

Yhteistyössä