Haalari asiaa (Lassie )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi

Vieras
Ystäväni tarjosi minulle vähän käytettyä Lassie Tec (supratech ) haalaria..
Pyysi haalarista 40? ja haalari on tosiaan lähes uudenveroinen, ei karhentumaa/kulumaa/pinttymää missään.

Mitähän vastaavanlaiset haalarit maksaa uutena? Onko 40? hyvä hinta haalarista?
Ja kertokaahan kokemuksia Lassien haalareista.. Niin ja mitenkähän koko.. onko reilua kokoa niinkuin esim. Reima? Lapsella nyt Reiman 80cm talvihaalari ja on reilun kokoinen vielä, uskallanko ostaa 86cm Lassien?

Kyseessä on siis kevät/välikausihaalari =)

netanttilassa oli lassien supratecv välikausi haalari(sinivaaleen ruskee väriltään) hintaan 44 euroo ja rapiat...noin niinku suunnilleen yli 40 mut alle 50 joten en sit käytettyä sillä hintaa ostasi...

En ikinä ostaisi tohon hintaan. Käsittääkseni lassiet on halvempia kuin remut, ja itse ajattelin myydä tuo pojan yhden talven remun max 20e. Ja on myös uudenveroinen.

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-toukka:
En ikinä ostaisi tohon hintaan. Käsittääkseni lassiet on halvempia kuin remut, ja itse ajattelin myydä tuo pojan yhden talven remun max 20e. Ja on myös uudenveroinen.

Ai nyt oli kyse välikausihaalarista, en huomannut tuota lopputekstiä. Mutta sitä suuremmalla syyllä, ei todellakaan tuolla hinnalla kannata ostaa!

Mä ostin kakkostalvihaalariksi lassien sen g-tech (on siis kokonaan sitä vahvempaa supratechiä), makso uutena 47,90. Että käytetystä (vaikka kuinka hyväkuntosesta) maksaisin korkeintaan 20 euroa, tuskin sitäkään. Annoin yhden talven remun pois joulun alla.

Kiitos vastauksista.. Tunnen oloni nyt suoraan sanoen vähän huijatuksi =)
Taidan tarjota haalarista 20? ja jos kauppoja ei tule niin haen vastaavanlaisen uutena kaupasta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja uusi:
Kiitos vastauksista.. Tunnen oloni nyt suoraan sanoen vähän huijatuksi =)
Taidan tarjota haalarista 20? ja jos kauppoja ei tule niin haen vastaavanlaisen uutena kaupasta!!!

Tarjoa 15 euroa. Kuitenkin käytetty haalari, värit niissä vaihtuneet ja koska hinta ei uutenakaan ole kovinkaan korkea.