Lassien haalari jossa "kuminen alaosa"

Hömppähiiri

Uusi jäsen
22.08.2009
2
0
1
Hei,

Ostin 1-vuotiaalle välikausihaalariksi Lassien Suprafill-haalarin jossa on alaosa sellaista kumista, kurahousujen tapaista ainetta. Nyt kun mietin niin se on mielestäni aika paksu välikausi haalariksi.

Onko kokemusta siitä, onko kyseinen malli sittenkin talvihaalari?

meillä on kyseinen välikausipuku takki+housut yhdistelmänä ja on kyllä ihan ykkönen käytössä =). Ei tarvii pukea kuin sisävaatteet alle ja menoksi. Kuravaatteiden alla kun yleensä on enempikin vaatetta alla.

on ollut suprafill käytössä niin talviversiona kuin välikausiversiona. Talvihaalarissa on oikein toppaus kun taas välikausihaalarissa ei ollenkaan "täytettä" eli kyllä ne erottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja liinuska:
Haalaria näkemättä vaikea sanao, mutta yleensä ne kumiset ovat olleet talvihaalareita (loskakelin pukuja), kovalle pakkaselle eivät toki passaa.

passaa muuten pakkasellekin se talvihaalari. Tuota suprafilliä kun on sekä välikausi- että talvihaalarina. Välikausihaalarissa on housuosassa ohut "silkki"vuori. Talvihaalarissa topatumpi

Mun tytöt on pitäny kyseistä haalaria keväällä ja syksyllä. Talvella ihan liian kylmä (Ouluun), etenki kumisesta alaosasta, kun siinähän ei sen kummempaa vuorausta ole.
Mulla on ainaki semmonen muistikuva et on tosi lämmin haalari ja sillä pärjää varmaan joulukuulle asti jos lämpötila pyörii siinä nollassa. T-paidan ja sukkikset ku laittaa alle ni ei tuu liian kuuma näin alkusyksystä.

Meillä on ollut talvimalli käytössä ja se oli kyllä hyvä. Meidän poika ei tosin ole mikään kauhean aktiiviliikkuja ollut pienempänä ja se haalari toimi hänellä tosi hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Meidän tytön:
haalarissa on irroitettava vuori eli sitä voi pitää vk-haalarina sekä toppahaalarina.

Tätä ominaisuutta ei ollut kaikissa, jostain syystä.
Meidän kahdella lapsella on jo kolmena vuotena ollut suprafill haalari käytössä ja ollaan oltu tyytyväisiä.
Niistä mistä vuoren on saanut pois niitä on pidetty sitten myös välikausihaalarina.

Olen itse myös katsonut lassien sivuilta sitä mallia mikä on muistaakseni toinen vasemmalta eli juuri se kurapuku malli. Tuntuu aika paksulle mutta onko talvi-vai välikausi? En tiedä

Yhteistyössä