M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä kävin siinä vuosia sitten. Pienet rinnat oli ja sattu sikana kun eka menin seisoon sellasen laitteen eteen, hoitaja venytti ja repi väkisin mun pikkuruisia a-kuppeja kahen levyn väliin. Koneellisesti litisti sikalitteeks ja kuvasivat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä kävin siinä vuosia sitten. Pienet rinnat oli ja sattu sikana kun eka menin seisoon sellasen laitteen eteen, hoitaja venytti ja repi väkisin mun pikkuruisia a-kuppeja kahen levyn väliin. Koneellisesti litisti sikalitteeks ja kuvasivat.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mamis:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä kävin siinä vuosia sitten. Pienet rinnat oli ja sattu sikana kun eka menin seisoon sellasen laitteen eteen, hoitaja venytti ja repi väkisin mun pikkuruisia a-kuppeja kahen levyn väliin. Koneellisesti litisti sikalitteeks ja kuvasivat.![]()
Ai....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:Mä kävin siinä vuosia sitten. Pienet rinnat oli ja sattu sikana kun eka menin seisoon sellasen laitteen eteen, hoitaja venytti ja repi väkisin mun pikkuruisia a-kuppeja kahen levyn väliin. Koneellisesti litisti sikalitteeks ja kuvasivat.![]()
saanko kysyy miks kävit mammos?
Alkuperäinen kirjoittaja Isotissi:Mä muuten olen 22v ja kyl mulle mammo tehtiin. Myös ultra, koska nuorille kannattaa kuulema sekin tehdä.
Muaki pelotti etukäteen. Isot rinnat ja sellaista muhkuraista kudosta. Mutta yllätyin positiivisesti ku ei sattunut pätkän vertaa eikä tissejä mankeloitu vaikka niin kuvittelin. Vähän vaan litistettiin. Hoitajaki oli tosi kiva, ei nolottanut yhtään vaikka normaalisti häpeän isoja rumia rintojani. Myös ultraava lääkäri oli kiva ja vaik oli mies niin ei nolottanut sekään![]()
Mutta kun se syöpäsolu alkaa kasvaa vain rikottuun soluun. Voiko se siinä litistyksessä rikkoontua? Säteily itsessään kyllä a i h e u t t a a syöpää, tietää toki kaikki. Miksi seulontoja ei tehdä ultralla? Onhan tämä hölmöläisten hommaa - eikä tosiaankaan ole pakko osallistuaPieni rintaiselle on yhtä tuskaa, mutta äkkiä ohi
Pieni rintaiselle on yhtä tuskaa, mutta äkkiä ohi