Kohdunsuun tähystys kenelle tehty ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meinaatko kohdunkaulantähystystä? Mikä siis tehdään jos papa:ssa on jotain häikkää? Mulle on tehty. Lääkäri nappaili pieniä paloja kohdunkaulalta jollain pinseteillä (tai millä lie). Se nippaili silleen inhottavasti, kun niitä palasia nappailtiin, mutta ei se nyt mitään kovaa kipua ollut. Mulle ongelmaksi muodostui se, että jäin vuotamaan toimenpiteen jälkeen ja vaikka lääkäri koitti polttaa suonia kiinni, niin ei auttanut. Jouduin pari tuntia odotella tarkkailtavana ennen kuin vuoto alkoi rauhoittumaan ennen kotiin pääsyä. Itse toimenpide kesti pari minuuttia.

Alkuperäinen kirjoittaja DixieChick:
Meinaatko kohdunkaulantähystystä? Mikä siis tehdään jos papa:ssa on jotain häikkää? Mulle on tehty. Lääkäri nappaili pieniä paloja kohdunkaulalta jollain pinseteillä (tai millä lie). Se nippaili silleen inhottavasti, kun niitä palasia nappailtiin, mutta ei se nyt mitään kovaa kipua ollut. Mulle ongelmaksi muodostui se, että jäin vuotamaan toimenpiteen jälkeen ja vaikka lääkäri koitti polttaa suonia kiinni, niin ei auttanut. Jouduin pari tuntia odotella tarkkailtavana ennen kuin vuoto alkoi rauhoittumaan ennen kotiin pääsyä. Itse toimenpide kesti pari minuuttia.

pelkkä kohdunsuun tähystys

Mulle on tehty. Tarkkaan en muista enää mitä tehtiin, mutta sen muistan että sattui ja paljon, mutta sekin on varmasti yksilöllistä. Papan ottoa en oo ikinä oikein ees tuntenut ja toiset taas sanoo, että se sattuu kamalasti

muoks. se olikin tuo kohdunkaulan tähystys sitten mikä sattui

Olin vastikään ko toimenpiteessä. Ei ollut ollenkaan kivuliasta. Lääkäri laittoi ensin saman instrumentin sisään kuin mikä papassa laitetaan (mikä sen nimi nyt olikaan). Sitten se siveli jotain ainetta kohdunsuulle ja tähysti sitä tarkemmin mikroskoopilla. Ei sattunut tietenkään yhtään. Näytteenottokin oli yllättäen täysin kivuton. Kaksi napsaisua otti. Verta minulla tiputteli pikkasen 3-4 päivää näytteenoton jälkeen. Kohdunsuu on miltei täysin tunnotonta aluetta. Turhaa pelkäsin etukäteen.

Yhteistyössä