Mammat vm -74

ois ihana saada vielä tytär, poikia kun on jo kaksi. Eli luultavasti vielä yksi. Meillä tosin lapset saaneet alkunsa IVF-hoidoilla, ensimmäinen tuoresiirrosta ja toinen pakastetun alkion siirrosta. Joten pakkasella luultavasti joudumme vielä käymään jos lapsia haluamme. 7 alkiota pakkasessa vielä on.
Mites Nivea teillä, joko lapsiluku täynnä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsuäippä:
ois ihana saada vielä tytär, poikia kun on jo kaksi. Eli luultavasti vielä yksi. Meillä tosin lapset saaneet alkunsa IVF-hoidoilla, ensimmäinen tuoresiirrosta ja toinen pakastetun alkion siirrosta. Joten pakkasella luultavasti joudumme vielä käymään jos lapsia haluamme. 7 alkiota pakkasessa vielä on.
Mites Nivea teillä, joko lapsiluku täynnä?
minun mielestä on,mutta mies haluasi vielä yhden...
olen sanonutkin sitten kun olet normaalitöissä lähdet aamulla 8 tulet kotiin klo16 sitten ehkä. Itsekseen kun arjen pyörittää viikon ja joskun viikonloputkin en taida yösyöttöjä enää jaksaa ja jos koliikki/korvakierrevauva niin huhhuh en tiiä taittaa olla täynnä kiintiö =)
ei pidä kyllä sanoa sanoa ei,koskaan ei tiedä milloin pieni ilmoittaa tulostaan

 
Mulla lapset 12/94 ja 11/05, kolmas tulee 11/07. Ja siinä taitaa lapset olla. Mies kyllä tuumas et niin monta kertaa yritetään saada et tulis poikakin, nyt kaks tyttöä ja tulokkaasta veikkaan et tyttö hänkin =) Yritystä olis pitäny alkaa jo vuosia sit, eikä nyt kun emäntä jo "vanhanoo" käsiin :LOL:
 
Kiva nähdä et muitakin.Tässä tulee lapsiliutani: kaksospojat vm-93,poika vm-96,tyttö vm-02 ja nyt la 26.7.07,odotan vain lähtöä...eoköhän tässä ole sit ehkä:) lapsiluku täynnä.Hyvää kesää kaikille!
 
Täällä myös vm-74. Lapset -03 ja -06. Lapsiluku piti olla jo täynnä, mutta yllätysvauva syntyykin (jos kaikki menee hyvin) 02/08. Tunteeko muut oloaan vanhaksi kun minulla olo on kuin ikälopulla. Vähän pelottaa miten jaksaa taas pienen vauvan kanssa...
 
Eli olen vuosimallia -74, lapset poika 3/03, tyttö 9/04ja tyttö 10/06. Lapsiluku on periaatteessa täynnä, mutta - katsellaan 4 vuoden päästä :whistle:. Vähän sitä jo kyllä pohtii, olenko tuolloin jo liian vanha...
 
Heippa!
Itse -74, mies pari vuotta nuorempi ja kolme lasta -00,-01 ja -06. Nyt kun nuorin on 1v2kk on alkanut nousta TAAS pintaan pieni vauvakuume... Jos vaikka vielä sen neljännen ja sitten sterilisaatio. Se kuulostais houkuttelevalta suunnitelmalta. Lapsiluku piti olla täynnä jo kolmen jälkeen. =) Saa nähdä kuinka käy! Olen jo miehen kanssa miettinyt että miten se elämä muuttuisi siitä onko noita kolme vai neljä. Olisiko kenties ajatuksia tai kokemuksia?
 

Yhteistyössä