Mammat vm -74

hhgfolj
Jännittää. Olen hitaasti kypsynyttä sorttia. Vaikkakin kasvatusalan ammattilainen, vieläkin tuntuu siltä, että olen liian kypsymätön! Täysi raakile äidiksi! Mutta en kai tästä valmiimmaksi koskaan tulekaan :)
 
Täällä -03 ja -07 poikien -74 äiti. :D

hhgfolj: Toiselta samanlaiselta vinkki, unohda olevasi kasvatusalan ihminen. Lapsen kanssa kotona olo on paljon leppoisampaa niin.
Minä ainakin aluksi analysoin ihan liikaa kaikkea. Se oli huono juttu oman jaksamisen kannalta, suoritin äitinä oloa. Ota sinä rennosti vaan alusta asti. ;)
 
:wave: HEIPS mites täällä menee??? JA mitä kuuluu -74 äiteille??? Túnnetteko itseänne vanhaksi??? Mulle tuli "vanhuus" kriisi kun sain tämän viidennen :p apua ja peilikuvakin näyttää kamalalta :x Toivottavasti menee ohi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vilijonka08:
:wave: HEIPS mites täällä menee??? JA mitä kuuluu -74 äiteille??? Túnnetteko itseänne vanhaksi??? Mulle tuli "vanhuus" kriisi kun sain tämän viidennen :p apua ja peilikuvakin näyttää kamalalta :x Toivottavasti menee ohi.
Moikka vaan !!
Kyllä sitä nyt alkaa huomata jonkin verran peilistä, että ikää on tullut. Viimeisen vuoden aikana on tullut silmäpussit, joita en saa millään pois. Ja lapsista huomaa, että ikää tulee lisää. Mulla poika on jo reippasti pidempi kuin minä, vaikka sillä on vasta ikää 14 v. En itsekkään lyhyt ole 174 cm ja poika on 183 cm. Jotenkin se vaan tuntu "kamalalta" kun oma lapsi kasvaa ohitse.
 
Täällä vielä uusi (?) äippä joukkoonne! Tytöt -96 ja -97, poika -04 ja toinen samanmoinen tulossa vielä tän vuoden puolella. Tuolla aikaisemmin kyseltiin onko lapsiluku täynnä. Minä luulin kolmannen jälkeen että todellakin on, vaan niinpä täällä pallomahana jälleen ja nyt tuntuu että vielä olisi mukava saada viideskin... Taitaa raskaushormonit sekoittaa päätä :p , katsellaan sitten kun tämä nelonen on yönsä huutanut :LOL:
 
on myös tämä äiti, tällä hetkellä meidän perheessä on yksi poika 02/04, vanha labradorinnoutaja ja uusi miesystävä 07/77, jolla on pahanlaatuinen vauvakuume. Pikkuhiljaa taitaa taivuttelu tuottaa tulosta kun kerran olen lauantaipäivänä käyttänyt aikaa vauvalehtien nettisivuilla. Uusi raskaus vaan pelottaa ja ajatuskin ahistaa, selkä on sökönä ja fysiatri sanoi että viimeiset kolme raskauskuukautta on selkä todella kipeä ja edellinenkään raskaus/synnytys ei ollut mitenkään helppo.
No pitääpä katsoa millä tavalla mies meinaa minua tänä iltana pehmitellä ;)
 

Yhteistyössä