Wish A Baby 79

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinttuO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JEEEEEE, perjantai:))))

Täällähän on vaikka kuinka paljon jännättäviä Hilma, Minttu, Katzu, Kukkis ja olisko muita? Nyt se plussajuna on ketjussa, joten bd bd bd bd bd teille!

Kukkis ja Keiju, tekö laitatte vaan illalla kaks lugea? Itellä oli aamulla ja illalla, joten siksi ehkä myös enemmän oireitakin. Tänään alkois sitten lugeton elämä, joten toivotaan et omat hormonit riittää pitämään matkarin mukana:)

En kyllä senora oikei vielä sisäistä koko asiaa. Eli että olis uusi elämä aluillaan. Varmasti ultran jälkeen vasta käsittää paremmin. Mut on kyllä tosi onnellinen olo kokoajan. Mies on toooooosi innoissaan. Eilen suunniteltii yhdessä kaikkea mitä pitää hankkia ja kuinka me sitten vauvan kans eletään jnejnejne. Ehkä aikaista, mutta niin kivaa. Mies oli jo huolissaan et kuinka osaa sitten hoitaa lasta, jos täytyy yksin olla sen kanssa. Mut tuumittiin et yhessä ollaan täs projektis joten mieskin haluaa osallistua kaikkeen ja oppii varmasti osallistumalla:)

Kiitos Safiiri vielä onnisteluista:)

Joo, BB talossa sitten tapahtuu. Mun mielestä oli ihan oikein kun kerta on sääntöjä rikkonut. Mitä mieltä muut ootte?

Kiitos matkailuvinkistä. Saarikierros täyty siis tehdä:) Ollaan aateltu vuokrata auto 2-3 päiväksi ja suunnistaa itse ympäri saarta. Saa nyt kattoo jahka sinne saakka päästään!

Minttu, ei se hikoilu muute välttämättä merkkaa tätiä. Mäkin menetin jo toivoni kun tuli hikikohtauksia, mut plussa tuli silti:)

Teillähän on kaikilla äksöniä viikonlopuksi. Mulla ei mitään, mutta kun siivota pitäisi. No, se on sitten sunnuntain homma.

Plussaista viikonloppua kaikille! bd bd

Thelma toivotaan kovasti että hikoilu merkkaisi jotain muuta kuin menkkoja =)

Tulin toivottelemaan hyvät viikonloput kaikille. Meillä ei ihmeitä tapahdu. Ollaan kotosalla ja vietetään aikaa yhdessä. Mies viikolla ollut paljon töissä...pitkiä päiviä usein kotiutunut vasta yöllä tai myöhään illalla joten kiva nähdä sitäkin ja ihanaa kun auttaa noiden lasten kanssa...ja saa itsekkin siinä hieman lepoa.

Kaikille oikein mukavaa viikonloppua ja peukkuja muillekkin jännääjille!!

Tänne ei vielä ole täti hyökännyt vaikka oireita aamupv olikin. =) toivotaan parasta!!

Täällä taas, kun opiskelut ei maistu, ja mieskin lähti kaverin luo...

Aika tylsä ratkaisu BB-talossa, mutta toisaalta, säänöt on sääntöjä. Ihme juttu vaan, kun just pari päivää sit luin netissä, kuinka se Akin äiti puolusti sitä Akia, että on kunnon mies jne.

Hilmalle peukkuja! Koska meinaat testata, jos tätiä ei näy?

Thelma, mulla on kans luget aamuin illoin. Varmaan jännää sulla, kun jätit luget pois, mutta eiköhän se hyvin mee!! Ihanasti ootte miehen kanssa suunnitelleet jo kaikkea =) Ootko muuten tehnyt kotona r-testiä? Siis ihan hölmö kysymys, mutta tuli vaan mieleen, että itse varmaan haluaisin nähdä ne klassiset kaks viivaa tikussakin, vaikka verikokeen tulos onkin luotettavampi!

Täällä ei toivoakaan hikikohtauksista, vaan olen ihan jäässä (no, johtuiskohan siitä, että täällä talossa pitäis oikeasti lämmittää...). Mittasin lämmötkin, mutta vain 36,7. Höh, miksei ne ollenkaan nouse?!? Kukkis, millä tasolla sun lämmöt on olleet lugejen kanssa normaaliin verrattuna? Ja tylsää kyllä, kun ei oo edes luge-oireita, mitä vois vertailla! ;) Mulla ei oo edes tissit arat, mitä ne oli terojen kanssa.

Mutta nyt mä häivyn täältä höpöttelemästä. Kivaa viikonloppua kaikille ja ekstrapeukut jännäilijöille!!

JÄNNÄYSLISTA

Päivitystä...

Hilma 29.9.
Katzu 5.10. (noin suunnilleen)
MinttuO 5.10 (viimeistään)
Kukkis 6.10.
Keiju 7.10.
Mi-iu 9.10 (luulisin, jos kierto pysyy sen 37)
Aurea n 10.10

Ethän Thelma pahastu...jätin sun nimen jo pois =)
Siirsin tätä joutessani tänne niin muistetaan ketä jännittää!!

Morjens taas!

En Minttu pahastu et poistit mut listasta:) Hilmaa sitten jännätäänkin seuraavaksi! Koska meinaat tosiaan testata? Tässähän on lähipäivinä monta jännättävää. Mä pidän peukkuja teille kaikille bd bd bd bd

Niin mäkin mietin, et kun BB taloon hakiessa kuitenki on säännöt niin periaatteessa oli oikein poistaa Aki, mut toisaalta tuntuu ihme nipotukselta. Tosin sen sovinistisuus sai meitsin lähes raivon partaalle, joten hyvä et joutui lähteen;)

Ei ollu Keiju hölmö kysymys siitä r-testistä. Itseasiassa mä olen ajatellut sen kyllä tehdä, mut en tie koska. Olis kiva nähä ne legendaariset viivat. Mut sitte samalla mietin, et mitä jos niitei tuukkaa, sit mä taas panikoin. Ehkä mä ootan ultraan saakka:D En kyl tie mitä järkee sit enää testata...

Niin ja Keijuko se oli kun kysyi vieläkö yö-heräämisiä. No tuota, kyllä. Joka yö/aamuyö herään ihan virkeenä ja sitten uni ei tule millään. Niinkun nytkin. Voi olla tästä uudesta tilanteesta et ajatuksia niin paljon päässä, tai sitten joteski raskaudesta. Ei ota selvää, mutta ei kauheen mukavaa. Mies kuorsaa täyttä päätä toisessa huoneessa!

Toivotaan Keiju ja Kukkis et saisitte lugeoireita, joita verrata;) ei vaiskaan. Tai tulis sellasia positiivisia lugeoireita, jotka sitten johtaiskin plussaan!

Koitan mennä taas nukkumaan. Hyvää viikonloppua kaikille!

Kiitos Thelma ja kaikki muutkin peukutuksista, mutta täti löysi tiensä eilen luokseni. Eli...

Jännäyslista

Katzu 5.10. (noin suunnilleen)
MinttuO 5.10 (viimeistään)
Kukkis 6.10.
Keiju 7.10.
Mi-iu 9.10 (luulisin, jos kierto pysyy sen 37)
Aurea n 10.10

Nyt pikaseen tukka kuntoon ja markkinoille!

Voih, Hilma, lohturutistuksia sulle! Mä jo toivoin, että olisit päässyt Thelman kaveriksi plussajunaan!

Hih, Thelma, eiköhän sulle jo ne viivat tulisi r-testiin!! Mitä sitä ultraan asti odottelemaan ;) Kivaan aikaan olit kyllä palstailemassa.. Toivottavasti saat kohta nukuttua taas kunnolla!

Täällä ei edelleenkään oireita.. tylsää... ;) Aloin täs miettiä, et mikä hemmetti siinä on ku ei tärppää!! Mitään vikaa ei periaatteessa oo löydetty, mutta silti ei onnistu. Turhauttavaa! Jotenkin olis ehkä helpomi sietää tämä, jos tietäis, et olis joku selkeä vika. No, jos niin olis, niin varmaan stressaisin silläkin.. ;) Mutta ihan sama, kun joku ihminen olis kadoksissa pitkään, eikä tiedettäis, elääkö se. Periaatteessa yrittäis pitää toivoa yllä, että se olis elossa, mutta kuitenkin sisimmässä olis vahva pelko/(tieto?), että se on kuollut. Jotenkin samanlaiset fiilikset täs vauvajutussa...
Hmm, ihme pohdintoja mulla tänään. Mistähän sais graduun yhtä lennokkaita ajatuksia?!?

Kivaa lauantain jatkoa kaikille! Toivottavasti plussatuulet löytäis seuraavan jännäilijän luo!

Voi, että Hilma, pahoittelut tädin tulosta! Olis se nyt ollut suotavaa, että plussa olis tullut. Minä tsemppaan plussaa jo seuraavaan kiertoon bd bd Toivottavasti mieli piristyy markkinoilla:)

Keiju, ymmärrän täysin tuon ajatuksen siitä että olis edes joku syy miksei tärppää. Varmasti olis paljon helpompi ajatella asiaa, mut nyt kun syytä ei ole niin on varmasti turhauttavampaa kun ei tärppää, vaikka kaiken pitäisi olla kunnossa. Toivottavasti pohtimispäivä jatkuu ja saat graduun tekstiä:)

Nyt apteekkiin ostaan foolihappoa. Hyvää viikonloppu kaikille, toivottelen taas!:)

Pahoittelut Hilma! =( ikävä täti...

Thelmalle: Kannattaa olla varoivainen noiden yöheräämisten kanssa...mulla oli silloin esikoista odottaessa tapana nousta kanssa 3-4 välillä yöllä ylös (uni loppui)...syödä aamupalaa...ja jos lehti oli tullut luin sen ja menin sitten joskus 6-7 aikaan takasin sänkyyn...ja eiköhän käynyt niin että meidän esikoinen heräili 5-6 aikaan aamulla eikä suostunut enää nukkumaan. (joskus heräsi ennen viittä...) Kun tulin uudelleen raskaaksi päätin vakaasti etten yöllä enää ylösnouse...makaan sängyssä pakolla...ja sen tein ja tämä kuopus on sitten paljon parempi nukkuja. Kätilöt sanoi sairaalassa että vauva oppii äitinsä rytmin masussa ja sitten synnyttyään aika moni vauva elää sitä samaa rytmiä! =) Eli sitten kun masu ja vauva ovat jo vähän isompi kannattaa miettiä nouseeko ylös aamuyöstä ;)

Tänne ei ihmeitä...menkka oireet jatkuu...mutta menkkoja ei ole vielä näkynyt...Katsotaan miten käy...=)

Kiitos vinkistä Minttu. Täytyy kattoa miten tää tästä kehittyy, jos vaikka tulis vaihe ettei heräilis.... Mä stressaan nyt jotenkin toooosi kovaa et jos menkat alkaakin. Käy kokoajan vessas tarkistamassa onko tullut tuhrua. Huh, mitenkähän vois olla stressaamatta. Eihän sille sit mitään voi jos tää ei kestä, mut miksi pitä aina stressata. Hö, oon just sellanen stressi-erkki.

Toivotaan Minttu että täti pysyykin poissa ja menkkaoireet oliskin vallan muita oireita! :)

Thelma...mä toin tuota tarkastelua ihan koko raskausajan molemmissa raskauksissa =) kaipa se kuuluu asiaan! ja aina tarkistin paperinkin pyyhkimisen jälkeen ettei siihen jäänyt mitään verisiä jälkiä...heh heh...sellainen minkäkin olen!!

Toivon tosiaan että kuin ihmeenkaupalla ne menkat jäisikin tulematta!

Nonniin, ei sitten kovin pitkälle päästy. Tulee tuhrua jo, joten toivo ei oo kauheen korkeella. On todella ahdistava olo, kun ei tie nyt kuinka tässä käy:(

Anteeksi omanapa, mut ajattelin vaan tulla ilmottamaan.

Voi Thelma! =( Pahoittelen kovasti. Tuo on kyllä odottajan pahin painajainen.
Eihän se toki tarkoita sitä pahinta...mutta eihän sitä itse osaa muutakaan ajatella!

Älä vielä anna periksi...se ei välttämättä tarkoita yhtään mitään!!

Jaksamista isosti ja kovasti! Älä luovuta vielä!

Kiitos Minttu tsempista, mutta mittasin tuossa juuri lämmöt ja oli 36,4 eli on kyllä laskeneet ja reippaasti. Joten se mun 3 päivän raskaus taisi olla sitten siinä:( No, ei siinä auta kun uutta yritystä putkeen, vaikka toivo tässä kyllä rupee hiipuun. Olis sitten ollut alusta saakka nega ettei ois kerinnyt jo elätellä toiveita.

Älä Thelma vielä heitä kirvestä kaivoon...tässä tilanteessa taitaa aika olla ainut joka kertoo miten käy. =( Olen tosi surullinen sinun puolestasi! On tämä niin väärin!

Sydän tässä särkyy...=´(

Jaksamisia vielä....OIKEIN ISOT HALIT JA KUNNON RUTISTUS!!!!!

Thelmalle kovasti haleja.Toivotaan että kaikki olis hyvin tuhrusta huolimatta.

Hilmalle suuren suuret pahoittelu tädistä :( Eikö se ääliö tajua pysyä meistä erossa...

Itsellä maha kivut jo helpottanut. Nyt kp 22. Varmaan kuvittelen, mutta ihan kun tissit olis normaalia isommat. Yritin eilen kysyä miehenkin mielipidettä illalla, mutta se ei osannut sanoa juuta eikä jaata ;) Eli ei ainakaan kovin merkittävää eroa ole havaittavissa. Lämpöjä en ole jaksanut mitata. Tänään on myös väsyttänyt koko päivän, mutta miehen kommentti tähän, että ainahan mä valitan väsymystä ;)

Mies lähti yöksi töihin,mulla on kaksi vaihtoehtoa. Joko menen sohvalle tai sitten alan siivoamaan. Täytyy katsastaa tv:n tarjonta ja tehdä päätös sen mukaisesti.

Mukavaa illlan jatkoa kaikille

Kiitos teille Minttu ja Katzu tsempityksistä:) On jo vähän parempi mieli. Menin ja mittasin lämmöt taas ja 36,9, joten ei täs nyt tosiaan muu kun aika taida näyttää kuinka käy. Paha kutina on kyllä, ettei pitkälle päästä. Ja nyt en enää lämpöjä ala mittaa, turhaa elättelen sit toiveita.

Katzulla vaikuttaa lupaavalta! Ei nuo miehet tajua oiresta;) joten äläs menetä toivoa. Plussapeukutukset bd bd

Jaahas, ja nyt taas tv: pariin ja miehen kainaloon.

Kiva juttu Thelma että sinulle tuli parempi mieli!! Helppo sanoa mutta koeta rentoutua ja lakata stressaamasta =) Toivotaan pikkuiselle matkalaiselle paljon tarrasukkia!! Ja että kaikki menee hyvin!!

Taidan painua myöskin tv:n ääreen =)

Toivotaan parasta Thelma että pikkuinen jaksaisi pysyä mukana ja kasvaa oikein isoksi ja terveeksi vaaviksi =) Mä annan saman neuvon ku Minttu, eli koita olla sterssaamatta, vaikka se voi nyt tuntuukki hiukka toivottomalta idealta, mut silti =)

Hilmalle pahoittlut tädin saapumisesta, uutta yritystä vaan sit alulle ku se ilkimys tajuaa häipyä.

Katzun oireet kuulostaa kyllä ihan hyviltä, samoin Mintun. Kaikille muillekki peukutan täällä kovasti =)

Me ei tehty viikonloppuna mitään ihmeempiä, eilen ukkeli kävi hiukka liikenteessä, ku oli hänen äitinsä valmistujaiset, minä olin illan kotona, tänään käydään sit mun vanhemmilla syömässä, ja sit jossaki vaiheessa pitäs vissiin jaksaa heiluttaa hiukka imuria =)

(.) nyt alkaa toivo herätä siitä että täti on oikesti poistunu pari pv sit paikalta. Meinaan et yleensä on tädillä ollut tapana pitää päivä vuodotonta aikaa ja sit ne on pärähtäny uudestaan, nyt ei käyny niin. Tänään uskalsin jo jättää siteetkin pois =) Tein äsken Vauva-öehden nettisivuilla ovulaatiolaskurilla hedelmällisimmän päivän arvuttelun, anto päiväks 14.10(su) ja siitä pari päivää eteenpäin. PItää kuiteskin varmistella, jos sattuuki nyt et tulee lyhempi kiero, ja kellistellä ukkelia jo ens viikosta lähtien =)

Voi Thelma, mulla melkein sydän pysähtyi! Yritä olla stressaamatta, vaikka se lieneekin mahdotonta. Minä pitelen täällä tätiä hampaat irvessä, että sulla vaan olisi kaikki kunnossa. Kyllä se matkalainen kyydissä pysyy!

Katzulle bd bd Ei ne miehet aina tajua ;)

Tätiäkin taas sietää, kun on sen tuloa "juhlistanut" suklaalla ja sipseillä ;)

Voi Thelma, sydän kylmeni täälläkin, kun luin sun uutisia! :´( Toivottavasti nyt ei kuitenkaan ole kyse siitä pahimmasta, vaan ihan viattomasta tuhrusta. Sehän on kuitenkin hirveän yleistä alkuraskaudessa (tämän varmaan tiesitkin…). Roppakaupalla vauvaliimaa ja tarrasukkia sulle, ja tietty kärsivällisyyttä!! Haleja, olet ajatuksissa!

thelmalle vielä piti sanoa että tosi monilla nykyään on "valemenkat" ja silti kaikki voi olla ihan kunnossa.. oon kuullu että joillain on tullut valemenkat monta kuukautta eikä siten ole edes tajunnut olevansa raskaana...
tsemppiä! toivotaan parasta!