maksalaatikko

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja imettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

imettäjä

Vieras
Saako maksalaatikkoa syödä,kun imettää? Olen jostain lukenut,että 2 kertaa kuussa saisi syödä maksaruokia imetyksen aikana... Onkohan näin? Jouluna olisi vaan ihanaa syödä itsetehtyä maksalaatikkoa.
 
Saa syödä!!!!
Se KEHOTUS on tietenkin hyvä ottaa huomioon, mutta sekin koskee täys-maksaa, jota maksalaatikko ei todellakaan ole!

Ei varmaan ole kyllä hyvä syödä kuitenkaan joka pvä maksalaatikkoakaan, mutta pari kertaa kuussa EI OLE KELLEKKÄÄN HUONOKSI!!!

Hyvää joulua + ruokahalua =)
 
Kyllä minä ainakin olen syönyt maksalaatikkoa useamman kerran kuukaudessa vaikka imetän. On se vaan niin hyvää, ja maksan osuus siinä on kuitenkin suht pieni (forssan maksalaatikossa 10,3 %). Syön lempiruokaani hyvällä omallatunnolla! :)
 

Yhteistyössä