painonvartioiden pisteet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Hei! Osaisko joku kertoa, että minkäs verran pisteitä täytys syödä enemmän imetyksen aikana? Normaalisti 70 kiloisella on se 20 pistettä, mutta varmaan vähän enemmän täytys kuitenkin syödä kun imettää, eikös? Harmittaa niin vietävästi nämä muutamat raskauskilot ja olis kiva päästä kesäksi niistä eroon...
 
Heippa!

Itse olen juuri painonvartijoissa. Täysimetyksen aikana lisäpisteitä on 10 ja osittaisen eli soseiden aloituksen jälkeen 5 pistettä. Kannattaa olla varovainen ettei syö liian vähän sillä sitten imetys lopahtaa...painonvartijoiden avulla meillä imetys mennyt hyvin laihdutuksesta huolimatta. Nyt paino tippunut synnytyksestä 30 kiloa. :)
 
Kiitoksia tiedoista. Aivan mahtava tuo sinun painon pudotuksesi!! Vielä kun saisi itseään niskasta kiinni...mutta kun tuo makea maistuu niin hyvälle ja lisäksi tosta herkuttelusta on tullut paha tapa palkita itseään päivän päätteeksi. No eiköhän se tästä=)
 
Täysimettävä saa lisätä 10 pistettä normaaleihin pisteisiin. Kun lapsi aloittaa kiinteät/ on osaimetyksellä saa lisätä 5 pistettä. Ja pisteiden laskun saa aloittaa kun lapsi on 4 kk.
 

Similar threads

Yhteistyössä