M
Minä
Vieras
Hei! Osaisko joku kertoa, että minkäs verran pisteitä täytys syödä enemmän imetyksen aikana? Normaalisti 70 kiloisella on se 20 pistettä, mutta varmaan vähän enemmän täytys kuitenkin syödä kun imettää, eikös? Harmittaa niin vietävästi nämä muutamat raskauskilot ja olis kiva päästä kesäksi niistä eroon...