Maksalaatikko ja raskaus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tiedän sen, että maksalaatikkoa ei suositella raskauden aikana, mutta saako sitä syödä edes vähän? jouluna tekis niin kovasti mieli maistaa edes vähän maksalaatikkoa...
 
Neuvolassa sanoi että kaupasta ostettua voi joskus syödä mutta omatekoista mielellään ei. Kaupan omissa ei ole maksaa kuin noin 10-15% ja kotitekoisissa enemmän.

Minä oon syöny neljässä raskaudessa silloin tällöin (ehkä kerran kahdessa kuussa) 1/2 laatikollista kun on herkkuani. Muuten en maksaa käytä.
 

Yhteistyössä