V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:monet makkarat voi laittaa suoraan paketin kanssa kiukaalle. Ainakin hk sininen onnistui näin oikein hyvin. Kaveri nauvoi ja olin tosi skeptinen, mutta hyvää oli.
Alkuperäinen kirjoittaja gm:Alkuperäinen kirjoittaja no:monet makkarat voi laittaa suoraan paketin kanssa kiukaalle. Ainakin hk sininen onnistui näin oikein hyvin. Kaveri nauvoi ja olin tosi skeptinen, mutta hyvää oli.
Muovipaketin kans kiukaalle?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sukkapari:onko sul rautapannua? laita siihen ja kiukaalle
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Entä voinko laittaa kiukaalle kinkunpaistopussissa? Sellainen löytyisi.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Kerran tein makkaraa kiukaalla siinä pussissa. Niihin ei tullut yhtään väriä ja näyttivät ihan pippeleiltä, tuntuivat käteenkin ihan samanlaisilta! En voinut puraista![]()
Ukko söi kaikki saunakikkelit hyvillä mielin.
Alkuperäinen kirjoittaja suomi24ltä:Itse en kyllä uskonut tuota muovineen paistamisen onnistumista, mutta mikäpä esti kokeilemasta. Tietysti pitkällisen inton ja vedonlyönnin jälkeen.
Puulämmitteinen kiuas oli käytössä ja siinäpä oluen juonnin lomassa asetimme makkarapaketin täysineen kiukaalle ja eikun odottelemaan muovinkäryä.
Mutta kas kummaa: ei se muovi mitään siihen sulanut. Vartin päästä paketti pöydälle ja puukolla auki ja makkarat naamariin.
Eikä siinä muovi maistunut enempää, kuin muutenkaan.
Hävisin ennakkoluulojeni takia kossukkapullon, mutta joskus joutuu tiedosta maksamaan.)
Tieto on pääomaa.
Minusta tuo oli hyvä kikka hämmästyttää mökkivieraita, ja isäntä pahalainen tienasi vielä puoli litraa tajunnanlaajentajaa.
Kokeile vaan ihan kurillasi, mutta jos on sähkökias niin vältä vastuksia; niihin muovi sulaa taatusti.
Ja kun olet homman käynyt käytännössä läpi, niin sitten kavereiden kanssa vetoa lyömään.
Huomaat kuinka he ällistyvät.
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Kerran tein makkaraa kiukaalla siinä pussissa. Niihin ei tullut yhtään väriä ja näyttivät ihan pippeleiltä, tuntuivat käteenkin ihan samanlaisilta! En voinut puraista![]()
Ukko söi kaikki saunakikkelit hyvillä mielin.