S
saunatonttu
Vieras
Voiko broilerin ohuita fileitä laittaa kiukaalla? Vai tuleekohan niistä rasvaa kauheesti? Ei kai ne vaan pala?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kerroitko mietteesi hänelle? =)Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Kerran tein makkaraa kiukaalla siinä pussissa. Niihin ei tullut yhtään väriä ja näyttivät ihan pippeleiltä, tuntuivat käteenkin ihan samanlaisilta! En voinut puraista![]()
Ukko söi kaikki saunakikkelit hyvillä mielin.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Mua kyllä epäilyttää nyt suuresti. En ainakaan omalla kiukaalla kokeilisi (kaverin ehkä).
Se on kummiskin sen verran äreä kiuas.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jos on paljon kiviä puukiukaassa, niin ei niiden pinta niin älyttömän kuuma ole. Ja kyllähän muovit kestävät aika paljon kuumuutta, joten voi tuo pitääkin paikkaansa.