Makkara kiukaalle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:
Kerran tein makkaraa kiukaalla siinä pussissa. Niihin ei tullut yhtään väriä ja näyttivät ihan pippeleiltä, tuntuivat käteenkin ihan samanlaisilta! En voinut puraista :laugh:

Ukko söi kaikki saunakikkelit hyvillä mielin.
Kerroitko mietteesi hänelle? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
Mua kyllä epäilyttää nyt suuresti. En ainakaan omalla kiukaalla kokeilisi (kaverin ehkä :D).
:D Se on kummiskin sen verran äreä kiuas. :whistle:

No jos on paljon kiviä puukiukaassa, niin ei niiden pinta niin älyttömän kuuma ole. Ja kyllähän muovit kestävät aika paljon kuumuutta, joten voi tuo pitääkin paikkaansa.
 
Kaverin rantasaunassa kokeiltiin ja kokeiltiin sen takia kun toinen kaveri väitti, että kestää muovi ja pystyy muovineen heittään kiukaalle. Ei mitään käryjä ja makkarat mehevämpiä kun yleensä.
 

Yhteistyössä