maistraatti vihkimisestä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valkuainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kumpaankin saat mennä itse valitsemillasi (siisteillä) vaatteilla esim. jakkupuvulla, juhlapuvulla tai oikealla morsiuspuvulla. Kuvassa käy samat vaatteet eli sen takia ei morsiusoukua tarvi/kannata hankkia.

Ei ole tyhmää mennä morsiuspuvussa!

Minulla on työpaikka maistraatin yläkerrassa ja aina töissä katselen työpöydän yli ikkunasta pariskuntia jotka ovat tulossa maistraattiin vihittäväksi.
Kyllä aika monella on ihan oikea hääpuku sekä sulhasella että morsiammella.
Limusiinia tms. hääautoa harvemmin maistraatin pihassa näkyy.

Ihan normaali hääpuku oli ja miehellä mustapuku.Ensiksi oli tarkoitus mennä kirkossa,mutta se sitten kariutui,joten en mä jätä monen sadan hääpukua käyttämättä ja miksi olisi typerää mennä hääpuvussa? :o :o
En oikein nyt ymmärtänyt NAIMISIIN sielläkin mennään.

Olen ollut töissä maistraatissa ja vihkimisissäkin todistajana eräänkin kerran. Yleisimmin siellä näkyi juhlapukuja, toiset tosi upeita ja toiset jakkupuku-tyyliä. Valkoisia hääpukuja harvemmin, joskus kyllä.
Sitten on menty naimisiin tyyliin "t-paita, shortsit & sandaalit". Eli kaikkea näkyi kyllä.

Sinne kannattaa mennä ihan siinä puvustuksessa kuin itse tykkää. Maistraatin vihkipareilla on paljon suurempi vaatetusskaala kuin kirkossa -kaikkea löytyy farkuista morsiusunelmiin. Tärkeintä on, että menet sinne niin kuin itse haluat niin ei jää harmittamaan.

Se toimitus siellä kestää tosi vähän aikaa. Mutta jos sen jälkeen menette esim. juhlimaan, niin olishan se ihan hölmöä siinä kohti ruveta pukuja vaihtelemaan. Laita morsiuspuku päälle vaan, jos sellaisesta unelmoit!

Yhteistyössä