hyvä juoksu/lenkkeily/sauvakko varustus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViEraaNpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

ViEraaNpi

Vieras
Olen aloitellut lenkkeilyä ihan pitkästä aikaa ja tyyliin toppahousut ja takki päällä. ja hyvä että pihasta ennättää pois kun hiki jo valuu päältä Kenkinä on vaelluskengät, niillä on todella kankea ottaa juoksuaskelia.
Millasilla vaatteilla te lenkkeilette?

minulla hölkkälenkillä päällä lämpökerrasto, vuorelliset "kuorihousut", kerraston lämpöpaita, verkkaritakki, "kuoritakki, hanskat, pipo, huivi

^^ tämä varustus 10 asteen pakkasessa.

urheilukerrasto, pakkasesta riippuen fleece tai lisäksi välipaita, ulkoilupuku (veden ja tuulenkestävä joku NorthIce tms) ja goretex-lenkkarit. Lisäksi myttään säärystimet nilkkaan kun tuntuu että muuten palelee. Kangasvuorelliset mokkanahkahanskat, fleece-vuorinen neulepipo ja buffy-tuubikauluri. Jos oikein tuulee niin huppu ylös.

[QUOTE="vieras";22779175]urheilukerrasto, pakkasesta riippuen fleece tai lisäksi välipaita, ulkoilupuku (veden ja tuulenkestävä joku NorthIce tms) ja goretex-lenkkarit. Lisäksi myttään säärystimet nilkkaan kun tuntuu että muuten palelee. Kangasvuorelliset mokkanahkahanskat, fleece-vuorinen neulepipo ja buffy-tuubikauluri. Jos oikein tuulee niin huppu ylös.[/QUOTE]

Ja lisäksi kaksi heijastinta!

Mulla on pitkikset, fleecealuskerrasto, poolopaita ja ihan normaali syystuulipuku. Pipo ja hanskat tietty. Goretex-lenkkarit. Hyvin tarkenee. Tosin yli -12 asteessa en juokse.

Yhteistyössä