Lepakkopareista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heh

Vieras
Taas oli lehdessä kuva naisparista ja toisella oikein puku päällä ja toisella siis tällä naisparin NAISELLA oli tavallinen morsiuspuku :))
Jos nainen tykkää naisesta miksi pitää toisen olla se "mies"
Eiköhän se jo kerro kuinka luonnotonta lesbous on ja niin väkisin väännettyä ..säälittävää

Voihan niillä molemmilla olla naisen hääpuku yllä. Eiköhän tuo mieheksi pukeutuminen ole lähinnä vitsi.

"Aikuinen nainen" kuulemma on suosittu biisi lepakkohäissä. Se kun ei ota kantaa kumppanin sukupuoleen.

Vaatteethan on vaan vaatteita. Pukeutuuhan heteronaisetkin housuihin. Joskus mun mummon nuoruudessa se oli jo pöyristyttävää.Ihmiset itse luovat illuusion mikä asu sopii kenellekin.
Kertoo vaan jengin ahdasmielisyydestä JOS jokin vaatekappale pitää pyhittää vain toiselle sukupuolelle.

:heart: :heart:
shapeimage_1.jpg

Se on kyllä hassua tosiaan, että esim kaik lesboparit mitä mäki tiiän ni toine on se femiininen (nainen) ja toinen se maskuliininen (mies). Ikään kuin sitä kuiteski hakis sitä vastakkaista sukupuolta. Sama homopareissa. Jännä juttu. En väitä etteikö ois tossa eroa mutta en oo törmänny muunlaisiin en edes mediassa.
Valistakaa joilla on erilaisia kokemuksia...Ja olkaa sit rehellisiä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Dude-76:
Se on kyllä hassua tosiaan, että esim kaik lesboparit mitä mäki tiiän ni toine on se femiininen (nainen) ja toinen se maskuliininen (mies). Ikään kuin sitä kuiteski hakis sitä vastakkaista sukupuolta. Sama homopareissa. Jännä juttu. En väitä etteikö ois tossa eroa mutta en oo törmänny muunlaisiin en edes mediassa.
Valistakaa joilla on erilaisia kokemuksia...Ja olkaa sit rehellisiä. :D

Mun hyvä ystävä on lesbo, ja miehinen tyyppi, ajatuksiltaan voimakas ja pukeutuu maskuliinisesti. Sen tyttöystävä on samanlainen, lyhyttukkainen ja poikamainen siis. Kauniita ovat molemmat, ei mitään rekkalesboja. :) Mutta siis ns. miehinen lesbopari.

Ja onhan julkisuudessa ollut kuviakin leboprinsessahäistä =) Eli femmeistä.

Saan varmaan avata sateenvarjon, mutta taitaa sellasella olla itellä jotain tunteita naista kohtaan, joka noin jyrkästi tyrmää lesbot! :D

Ja ihan kokemuksella sanon, että monissa naispareissa toinen tosiaan on miehisempi, mutta tuossa vihkimisessä se varmasti oli lähinnä huumoria.

Ja voihan olla myös sukupuoleton, että ei ole vahvasti puoleen tai toiseen. Mutta usein he juuri pukeutuu miehekkäämmin, miesten vaatteet on mukavampia päällä! :D

No tuota mun ex oli jotain noiden kahden piirteen väliltä. Kyllä mulle ratkaisee se mitä on korvien välissä,ei pukeutuminen tai muukaan ulkoinen. Toi on kyllä totta et toiset lesbot on enempi maskuliinisia piirteitä omaavia,mut ei se tarkoita et ois sama kuin etsisi miestä/miehekästä tyyppiä tarkoituksella tms... Monesti kuitenkin naiset on parempia kumppaneita (puhun nyt omasta puolestani) monessakin mielessä. ;)
Oon muuten mäkin joskus tykänny pitää sellasta muodikasta "pukua", joka oli naisen kurveihin sopivasti leikattu, ja hattua... :D Mulla siis pitkähköt hiukset ja useimmiten meikkiä jonkun verran (noin ohi varsinaisen aiheen).

no mun siskolla oli päällä ihan valkoinen morsiuspuku ja puolisolla frakki, kyseessä ole ollut mikään vitsi tms. Pukeuduinhan minäkin häihini valkoiseen morsiuspukuun ja mieheni frakkiin.
Ihan selkeästi siskoni on se feminiini ja puoliso sitten se maskuliini, usein on muuten näin.

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Onkohan mun mies muutes homo kun on ottanut tällasen naisen joka pukeutuu lähes aina housuihin ja jätkämäisiin huppareihin. Meikkejäkään en omista :/

Sama täällä...

Mutta ehkä miehemme ovatkin naisia?

Alkuperäinen kirjoittaja miltski:
Ja ihan kokemuksella sanon, että monissa naispareissa toinen tosiaan on miehisempi, mutta tuossa vihkimisessä se varmasti oli lähinnä huumoria.

Mä luulen, että ihmiset vaan vertaa helpommin lesbopareja, ja etsii niistä sitä miehisempää osapuolta. Voi olla että se mitä pidetään lepakkoparissa miehisenä osapuolena, olis ihan tavis naisellinen niiden ihmisten mielestä, jos se olis hetsku.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Onkohan mun mies muutes homo kun on ottanut tällasen naisen joka pukeutuu lähes aina housuihin ja jätkämäisiin huppareihin. Meikkejäkään en omista :/

Sama täällä...

Mutta ehkä miehemme ovatkin naisia?

Niin se varmaan on! Nyt kun tarkemmin ajattelen niin oishan mun tyhmän pitänyt hoksata sukupuoli jo siitä kun sen kikkeli on vähän vaaleenpunertava. Tosimiehellähän se ois sininen.
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mielikuva:
Niin olen itse miettinyt ihan samaa. Luulisi että lesbo pitää naisista juuri siksi että naiset on naisia eikä miehekkäitä..

Olen samaa miettinyt ja sama on miespuolisissa homoseksuaaleissa kun usein sitä naisellisuutta korostetaan. Onko se sit joku että pitää erottua siihen omaan porukkaan vai mistä se johtuu.

Yhteistyössä