Jelpatkaas vähän. Googlella taas löytyis mutta kysynpä täältä
Minkälaisen suolaisen piirakan tms. tekisin ja joku makea juttu. Maidottomia synttäritarjoiluja teen. Täytekakku on ok, ostin jotain maidotonta vispikermaa.
Mutta varsinkin suolainen on vaikea kun ei voi juustoa käyttää...
Minkälaisen suolaisen piirakan tms. tekisin ja joku makea juttu. Maidottomia synttäritarjoiluja teen. Täytekakku on ok, ostin jotain maidotonta vispikermaa.
Mutta varsinkin suolainen on vaikea kun ei voi juustoa käyttää...