Mahtavaa, huomenna alkaa eskari :)

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
meil alko eskari jo 11pvä ja hyvin o eskarilaisel menny,mut toista on toi pienempi ku ihan hukassa ku ei osaa leikkiä yksinää =D

Taitaa meilläkin 2-vuotiaalla tulla pitkäksi aika, kun yleensä aina noiden isojen perässä viipottaa :D Kamalasti on eskaria odotettu, kun sinne on muutama todella hyvä kaverikin tulossa. Oudon myöhään täälä eskari alkaa :)
 

Yhteistyössä