Toisaalta haikeaa, mutta onpahan lapsilla jotain muutakin tekemistä, kuin toistensa kanssa riitely
Pitkän kesän jälkeen tuntuu, että nuo on koko ajan toistensa kimpussa, kun ei enää keksitä tekemistä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:meil alko eskari jo 11pvä ja hyvin o eskarilaisel menny,mut toista on toi pienempi ku ihan hukassa ku ei osaa leikkiä yksinää =D