Lupauduinpa sitten ottaa kummipoikani (6v) ja pikkuveljensä (1,5v) huomenna aamusta hoitoon... Nyt sitten tajusin että pojat ovat luonani ainakin 7 tuntia, koska kaverini on muuttamassa ja siksi tarvitsi lapsille hoitajaa.(ajattelin ensin että, ei siinä kauaa mene
)
Mitä ihmettä keksin tekemistä kahdelle erittäin rasavillille lapselle? Pojilla tuskin on vaatetta sen verran mukana että vois välillä ulkoilla, (en hoksannut sanoa että vois pukea lapset lämpimästi.)
Isompi poika kuluttais mielellään aikaa tietokoneella pelaillen, mutta mä en oikein tykkää että pelataan jatkuvasti...Pienempi vaatii jatkuvaa huomiota ja perässä pitää kulkea koko ajan ettei tee mitään ilkeää. Tajusin sitte että mun pitää tehä ruuat ym... Enkä saa mitään korvausta lasten hoidosta. Kehtaanko enää pyytääkään?
No mut kunhan jotain tekemistä edes keksis niin päivä kuluis joutuin...Ehdotuksia?
Mitä ihmettä keksin tekemistä kahdelle erittäin rasavillille lapselle? Pojilla tuskin on vaatetta sen verran mukana että vois välillä ulkoilla, (en hoksannut sanoa että vois pukea lapset lämpimästi.)
Isompi poika kuluttais mielellään aikaa tietokoneella pelaillen, mutta mä en oikein tykkää että pelataan jatkuvasti...Pienempi vaatii jatkuvaa huomiota ja perässä pitää kulkea koko ajan ettei tee mitään ilkeää. Tajusin sitte että mun pitää tehä ruuat ym... Enkä saa mitään korvausta lasten hoidosta. Kehtaanko enää pyytääkään?
No mut kunhan jotain tekemistä edes keksis niin päivä kuluis joutuin...Ehdotuksia?