Mahtaisko isälleni sopia tämmöinen?

On eläkeputkessa. Itselläni pitäisi mennä kädestä leikkaukseen. Aattelin ratkaisuksi että voisin mennä että oltaisiin isän ja sen vaimon tykönä sitten tämä kolmeviikkoa kun en saa nostella ja sitten isän kanssa yhdessä vietäisiin ja haettaisiin kuopus hoidosta. Esikoisen koulu jutuista ni koulu varmaan sen aikaa myöntäis haut ja tuonnit kouluun ja takaisin. Vai onko mahdotonta tää sitten?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis niinku mä oon tosi varma et sun niinku faija hyppis riemust.

*pi55is*
No on se tähän mennessä aina auttanut. Tuli 20km päästä muo kuskaan tohon kilometrin päähän neuvolaan kun kuopusta odotin viimeisillään. Oli vaikea raskaus. Kyl mä luulisin että sopis hälle kun silloinkin ku jo 2005 oli aika tohon leikkaukseen johon en silloin sit mennyt ku tyttö oli vauva vasta. Et kyllä sitten selvitään siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Oletko kysynyt isältäsi suoraan ?
No en mutta luulisin että ainakin osa noista kävis. Mutta nyt on marokossa lomalla et en nyt pysty asiaa kysyä!
No mutta onko teillä muuten läheiset välit? Jos on niin en usko että asialle olisi estettä :)
no ei niinkään läheiset mutta on yleensä auttanut kun on pyytänyt apua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
No jollet saa isääsi yhteyttä sinne Marokkoon niin kannattaa varmaan odottaa, että hän palaa sieltä. Kysy ensin isältäsi ja pyydä sitten vasta lähete.
no odotan että ensi viikon torstaina tulevat kotiin ja kysyn sitten en viitsi hei lomalla kysyä sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos isukille ja hänen vaimolleen sopii niin mikä ettei, 3 viikkoa kädetönnä toisten nurkissa on pitkä aika.
Se itseäni tässä mietityttää mutta se on vaan sit loppujen lopuksi vaan se 3 viikkoa.
Mä luulen että sun kannattaa kysyä suoraan sun isältä ja onhan siinä mahdollisuus osallistua lapsenlasten elämään että sekin on tavallaan edes pieni lottovoitto :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja enga:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemiskä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No jos isukille ja hänen vaimolleen sopii niin mikä ettei, 3 viikkoa kädetönnä toisten nurkissa on pitkä aika.
Se itseäni tässä mietityttää mutta se on vaan sit loppujen lopuksi vaan se 3 viikkoa.
Mä luulen että sun kannattaa kysyä suoraan sun isältä ja onhan siinä mahdollisuus osallistua lapsenlasten elämään että sekin on tavallaan edes pieni lottovoitto :)
no juu aika harvakseltaan ja lyhyitä hetkiä ollut mun tytön kanssa 2 kertaa ollu yö hoidossa viimeksi viime vuoden helmikuussa. Mut en tie onko mussa vika kun en viitti vaivata.
 

Yhteistyössä