[QUOTE="a.p";23936732]no jotenki se näyttää vähän siltä että se nainenki tuntee häpeää kun sillä on lujee meneviä ipanoita eikä se itse jaksa maha pystyssä juosta niiden perässä.
mies odottaa työmatkoilla et edellinen syntyis et pääsis uutta pukaamaan.
Tää vois olla myös tietty itserakkauden muoto. Itsensä monistaminen nääs.
Monesti näillä synnytyskoneilla on kulahtaneet vaatteet ja tukka roikkuu kun ei ole aikaa eikä jaksamista hoitaa itseään sadan lapsen ohella. väsyneiltäkin näyttävät. ja kauppaostoksiin tarvitaan kolme kärryä jne jne.. pyh.[/QUOTE]
Minä hemmetin itse rakkauden muoto? Sulla vissiin joku muumi on karannu laaksosta?
Mä en näe mitään itserakkautta siinä että on monta lasta!
Tässä yksi synnytyskone sulle jolla on 4 muksua. Ekan ja tokan välinen ero on kaksi vuotta ja sittenpä ilmoitti kaksoset tulostaan..! Tokan ja kaksosten ikä ero on tasan vuosi. Rankkaa on ollut ekat kaks vuotta..sitä en kiistä. Mutta kyllä minä ainakin olen jaksanut itsestäni huolehtia enkä koe kulkevani ryysyissä.
ja hei haloo! Kauppa ostoksia kyllä tulee paljon. kokeileppa nyt hyvä ihminen päätäsi kaksi kertaa ennen ku alat provosoimaan täällä yhtään ketään tai mitään.
Mä tunnen taas myötähäpeää juuri sinua tai sinun kaltaisia kohtaan! Koitas nyt ettiä se viimmenenkin palikka sinne sun lokeroos!!