Mä vähän säälin maha pystyssä kulkevia pienten lasten äitejä...

• Viestiketjun aloittaja synnytyskoneista
  • Ensimmäinen viesti
vierasvl
taisit nähdä mut, paitsi että mulla ei ole enää isoa mahaa vaan 1kk suloinen tyttönen. lisäks 4 muuta lasta. tänään lenkkeiltiin koko katraan kanssa, lenkin jälkeen mentiin vesisotaa :D

niin ja mua eitarvi sääliä, oma valintani ja mulle se oikea :D

nojoo
mulla on kaks frendiä jotka kummatkin saa pian kuudennet muksunsa ja kummatkin on elämäänsä kyllästyneitä mutta silti tekeevät tenavia niinkun liukuhihnalta,hoitaisivat edes nuo mitä on mutta kun ei,likaiset vaatteet ja naamat nillä on aina ja muutenkin niinkun huutolais kersoja kaikki. Oon tullut vaan siihen tulokseen että nää "äidit" ei vaan halua mennä töihin ja siks tehtailee tenavia koko ajan.

Mua ei sinänsä säälitä nää kamut mutta pikkuusen pistää vihaksi kun sitte ei muuta tehdä kun kitistä kuinka rankaa on lasten kanssa.

"hah"
Mä olin viime kesänä tähän aikaa viimeisilläni raskaana ja lähdin ostamaan lähikaupasta jäätelöä omien (2kpl) lasten ja muutaman naapurin lapsen kanssa. Kyllä mua pällisteltiin kun kuljin maha pystyssä kauhean kersalauman kanssa :LOL:

Syitä on monia, miksi tehdään lapsia monta. Toiset tekevät sen suuresta sydämestään ja rakastastavat lapsiaan täysillä ja ovat onnellisia heistä. Ja se onnellisuus näkyy ulospäin! =)

Sitten on oma ryhmänsä, äidit, jotka tekevät lapsia liukuhihnalta, jottei tarvitsisi palata töihin. Sitten kauhistellaan 10-15 kotiäitivuoden jälkeen, että kun pitää töihin...

Itse tunnustan olevani kateellinen ja haluaisin myös lisää lapsia, eikä se ole mahdoton ajatuskaan. Ja kukas meistä vanhemmiten huolehtiikaan, jollei uutta sukupolvea synny ja tehdä...

Mummeliisalle tsemppiä yrityksiin, plussatuulia! Ei se ikä sitä katso koska voit saada vauvan. Jotkut varsin nuorina, toiset vanhempina ja toiset eivät ole siihen valmiita koskaan.

jäkä
[QUOTE="a.p";23936732]no jotenki se näyttää vähän siltä että se nainenki tuntee häpeää kun sillä on lujee meneviä ipanoita eikä se itse jaksa maha pystyssä juosta niiden perässä.

mies odottaa työmatkoilla et edellinen syntyis et pääsis uutta pukaamaan.

Tää vois olla myös tietty itserakkauden muoto. Itsensä monistaminen nääs.

Monesti näillä synnytyskoneilla on kulahtaneet vaatteet ja tukka roikkuu kun ei ole aikaa eikä jaksamista hoitaa itseään sadan lapsen ohella. väsyneiltäkin näyttävät. ja kauppaostoksiin tarvitaan kolme kärryä jne jne.. pyh.[/QUOTE]

Minä hemmetin itse rakkauden muoto? Sulla vissiin joku muumi on karannu laaksosta?
Mä en näe mitään itserakkautta siinä että on monta lasta!
Tässä yksi synnytyskone sulle jolla on 4 muksua. Ekan ja tokan välinen ero on kaksi vuotta ja sittenpä ilmoitti kaksoset tulostaan..! Tokan ja kaksosten ikä ero on tasan vuosi. Rankkaa on ollut ekat kaks vuotta..sitä en kiistä. Mutta kyllä minä ainakin olen jaksanut itsestäni huolehtia enkä koe kulkevani ryysyissä.

ja hei haloo! Kauppa ostoksia kyllä tulee paljon. kokeileppa nyt hyvä ihminen päätäsi kaksi kertaa ennen ku alat provosoimaan täällä yhtään ketään tai mitään.

Mä tunnen taas myötähäpeää juuri sinua tai sinun kaltaisia kohtaan! Koitas nyt ettiä se viimmenenkin palikka sinne sun lokeroos!! ;)

Yhteistyössä