huokaus
Ei, vaan biologinen FAKTA on, että kun naisella alkaa kuukautiset hän on sukukypsä. Biologisesti valmis lisääntymään. Henkiseen puoleen en ota mitään kantaa, mutta biologiselta kannalta tuo on FAKTA. Myös kaikkien lääketieteen ja kasvatuksen alan ammattilaisten mielestä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siitä faktasta on tähän päivään mennessä ollut samaa mieltä jokainen lääketieteen ja kasvatuksen alan ammattilainen jonka lisäksi asiasta on lukuisia tutkimuksia jotka kaikki sanovat samaa.Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:se on hyvä että sun mielipide on faktaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Yksikään kolmentoista ikäinen nuori ei takuulla ole henkisesti kovin kehittynyt. Vaikka itse saattaa niin luulla ja jooskus jopa vanhemmat niin luulevat. Joka ikinen kolemtoistavuotias on lapsi, sekä henkisesti että fyyisesti, pari karvaa alapäässä ja tissit eivät tee kenestäkään kypsää edes fyysisesti, jo pelkkä luustokin kehittyy parikymppiseksi asti joka ikisellä ihmisellä ellei kyse ole sairaasta henkilöstä.Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:missä kohti sanoin että puhun vain kropasta?Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Ju, toisilla se kroppa kehittyy aikaisemmin, mutta se korvienväli ja ajatusmaailma ei välttämättä kulje samaa tahtia kehon kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Hay-D:noh, siitä ei kyllä niin älyttömän kauan ole kun itse olin yläasteella joten muistan kyllä sen miten tuossa iässä oli hyvinkin eri tavalla kehittyneitä nuoria.
Se on äärimmäisen surullista että joku oikeasti luulee lapsen olevan kovinkin kypsä, se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä että tällaisen ihmisen hoivissa lapsi jää vaille sitä hoivaa ja huolenpitoa jonka lapsi tarvitsee kehittyäakseen ja kasvaakseen