"aito ammattivalittaja"
Lisään vielä että mikään määrä riitelyä tai huutamista ei auta mieheni kanssa olen mä sitäkin yrittänyt.
Mä en jaksa erota ja jäädä sossutukien varaan.Ja siis seli seli ..... eli selitys löytyy joka asiaan ettei sinun vain tarvitse tehdä mitään.
Kiitän ja kumarran !!!!
Joo no kyllä hän varmasti tuollaisen tempauksen jälkeen vaihtaisi oveen lukot yms.En sitä epäillytkään, että väkivallasta olisi kyse, mutta tuntuu että silti pelkäät mm joutuvasi taivasalle jos laitat asiat ns rullaamaan omaksi eduksenne.
Ei tässä oikein voi muuta tehdä. Ei ole ystävää ei vanhempia tms kenen luokse menisi.Eli elät onnellisena lopun elämääsi sen ylisuuren tavararöykkiön keskellä. Ja valitat ....
Ei käy kun ammattina on valittaminen...Palkkaa siitä ei saa, mutta työstä käy.Kuka sua on neuvonut eroamaan tai jäämään sossutukien varaan.
Laitat tavaroiden roudauksille ikärajat - tai myyt ne kirpillä / lahjoitat ne hyväntekeväisyyteen.
ja tilaa tulee ja kaikilla parempi mieli.
Eli TEE JOTAIN !!!!!!! valittamisen sijaan .....
Eihän se silloin mikään ammattivalittaja olisi. Ammatikseen kun on ottanut valittamisen, niin sitähän sitten kuuluu työkseen tehdä. Palkan maksaa mies luontoisetuina.Joka asiaan löytyy "aito ammattivalittajalta" selitys. Mitään muutoksia ei halua tehdä tai viedä eteenpäin .... milloin esteenä ukko , milloin itkevä anoppi tai appiukko.
Tarttus itseään niskasta kiinni ja tekis asioille jotain ..... muutakin kun valittas tällä palstalla....
Yleensä olkkarin sohvalla jos poika pois niin makkarissa.No huh huh .... missä ammattivalittaja antaa ??? ... kun poika nukkuu samassa tilassa ja olohuoneen täyttää lelut ja ukon ilmastointiputket ?
Tällainen mä olen ja miten niin vastuuton?Alkuperäinen kirjoittaja KääKKä de la KääKKä;30370290:Taas länkytät p*skaa täällä. Ei kukaan voi olla noin saamattoman vastuuton paska niin kuin sinä esität olevasi.