Mä kärsin tästä kuumuudesta niin, että mua enää vaan itkettää...

  • Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Laihduta! Mä joudun viettämään töissä kuumimman ajan päivästä vielä ulkona ilman mitään suojaa auringon paahteelta. Mut eipä haittaa, kun ei ole läskit hiostamassa! Toki mullakin on lämmin, muttei mitenkään tuskaisen kuuma ole ollut vaikka ihan samat helteet täällä kuin muuallakin ja kotonakin saunalämpötila...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laihduta! Mä joudun viettämään töissä kuumimman ajan päivästä vielä ulkona ilman mitään suojaa auringon paahteelta. Mut eipä haittaa, kun ei ole läskit hiostamassa! Toki mullakin on lämmin, muttei mitenkään tuskaisen kuuma ole ollut vaikka ihan samat helteet täällä kuin muuallakin ja kotonakin saunalämpötila...
Mä oon 170/60. En näe tarvetta laihdutukselle.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laihduta! Mä joudun viettämään töissä kuumimman ajan päivästä vielä ulkona ilman mitään suojaa auringon paahteelta. Mut eipä haittaa, kun ei ole läskit hiostamassa! Toki mullakin on lämmin, muttei mitenkään tuskaisen kuuma ole ollut vaikka ihan samat helteet täällä kuin muuallakin ja kotonakin saunalämpötila...
:D Jees, tämäkin neuvo auttaa ensi viikon helteissä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja En ole lomalla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ole rennosti, juo jääkylmää vettä ja käy vilpoisissa suihkuissa. Ei nämä lämpötilat vielä terveelle kuolemaksi ole.
Miten tää toteutuu kun joutuu töissä käymään?
Voi töissäkin juoda jääkylmää vettä. Laita vesipulloja pakastimeen, niin saat jäävettä koko päivän. Vilpoisa suihku (tai paremmin auttava jalkakylpy) vaikka aamulla ja heti töistä kotiin päästyä.

Tai tee marilynit ja pistä pikkarit pakastimeen ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kannattaa laittaa semmonen lämpökaurapussi pakastimeen. Se on sieltä aika kiva ottaa ja laittaa syliin tai hartioille.
Hei kiitti. Tämä kuulostaa ainakin kotioloissa hyvältä vinkiltä =) Mulla on vielä sellainen iso neliskanttinen kauratyyny.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Epäinhimilliset olosuhteet työntekoon.
Miten ne ihmiset siellä etelänmailla jaksaa tehdä töitä? :eek:
Ei ne jaksakaan, eihän siellä oikein mikään toimikaan sitten niinkuin täällä vaan vähän miten sattuu ja silloinkin kun toimii, niin lahjusten avulla.
 
Meidän koira
Onko teillä pöytätuuletinmahdollisuus töissä? Ota limppapulloon vettä, laita ennen töihinlähtöä pakastimeen, anna vaikka jäätyä -kuumimpaan aikaan on jo sulanut ja ON KYLMÄÄ. Jokaisessa työpaikassa pitäisi olla sosiaaliset tilat ja mahdollisuus käydä esim. suihkussa. Työantajalle voi jutella, jos työpaikan lämpötila nousee liian kuumaksi -hänen tehtävänsä on tehdä työoloista siedettävät -esim. hankkia tuulettimia. Jos ei reagoi, puhu työterveyshuoltoon. Kosteuspyyhkeet on hyviä myös, tuli nyt viikonloppuna testattua kuumissa häissä...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Epäinhimilliset olosuhteet työntekoon.
Miten ne ihmiset siellä etelänmailla jaksaa tehdä töitä? :eek:
Eikös niillä ole sentään siesta. Sopisi tännekin helteillä.
En mä ainakaan jaksais olla töissä aamusta iltaan, vaikka saisinkin sen muutaman tunnin siestan siihen väliin. Olispa ankeaa palata siestalta taas töihin jossa saa kökkiä iltaan asti, vaikka aamulla olis tullut aikaiseen...eihän tossa jää mitään vapaa-aikaa.

Sitä sensijaan kannatan, että sais pitää siestan normaalipituisessa työpäivässä :D
 
Mun uudet parhaat kaverit on pimennysverhot ja tuuletin! :kieh: Ei täälä kämpäs pysty elämään jos aurinko paistaa koko päivän sisälle! Mittarissa sellenen kevyt 30+ jotain kokoajan |O

Muuten ois ihan fine, mutku olo on vähän iso ja siihen ei laihdutus just nyt auta :headwall:
 

Yhteistyössä