Ai, hitto!!! Nyt meillä on VÄHINTÄÄKIN kuppa ja kuus muuta tautia.Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Etkö sie herranjumala suojaa sohvaasi BAGTEEREILTA?!?
*ja repesin, täysin*
Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:avauksesta sai sen käsityksen et pylly oli pesty????
Hmmm.... saunapuhdasta tavaraa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko::x peräaukon ympärillä ne pöpöt kuitenki jyllää. Enpäpistäis poskeani teidän soffalle. Mut onneks ei tarviikaan
Ooksie RONSU?Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:no mulla siinä sohvalla lepää paljaan hanurin lisäksi vielä mun oma kuningasboa ( chk. profile)
Tää on niin legendaarinen-ja repesin jälleen...Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Etkö sie herranjumala suojaa sohvaasi BAGTEEREILTA?!?
*ja repesin, täysin*
Joo niin on. Ja mä jo ehdin riemastua että kys. sohvaketjun aloittaja olis aloittanu uuden yhtä hulvattomanAlkuperäinen kirjoittaja Jouskari-80:Tää on niin legendaarinen-ja repesin jälleen...Alkuperäinen kirjoittaja Lasisilmä:Etkö sie herranjumala suojaa sohvaasi BAGTEEREILTA?!?
*ja repesin, täysin*
Alkuperäinen kirjoittaja VienoUmpio:Ooksie RONSU?Alkuperäinen kirjoittaja LoveDoctor:no mulla siinä sohvalla lepää paljaan hanurin lisäksi vielä mun oma kuningasboa ( chk. profile)
Eikö siihen tuoliin jää pylly vähän ikävästi kiinni jos istuu muutamaa minuuttia pitempään... :/ Auts.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Miepä istun pepa paljaana, ja ilman p..u-karvoja keittiön tuolilla...
Ei suinkaan, kun tässä on sellanen pehmuste!!!Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Eikö siihen tuoliin jää pylly vähän ikävästi kiinni jos istuu muutamaa minuuttia pitempään... :/ Auts.Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Miepä istun pepa paljaana, ja ilman p..u-karvoja keittiön tuolilla...
Ja nahkasohvalla sama juttu, tosin ei yhtä kivuliasta.