Hmmmm.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis miks miehenne käy ryyppäämässä? eikö koti riitä?
Ei kai sitten :'(
30 juhlat nää oli, mistä tämä sota nousi.
Hmmmm.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis miks miehenne käy ryyppäämässä? eikö koti riitä?
Peesi. En mitenkään näe missä se ap:n sisukkuus, josta häntä kiitellään, tässä on?Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ap:n mies "lensi pihalle" pariksi tunniksi. Palasi kotiin, mikään ei ole muuttunut...mitä järkeä? Kivaa toki, että krapulainen haisee muualla kuin kotisohvalla, mutta mun mielestä ei oo mitään ideaa uhitella ja ns. hehkuttaa että heitinpäs miehen pihalle, jos tilanne on tuo.
Draamakuningattaren vastakohta ei ole kynnysmatto tai nössö vaimo joka hyväksyy kaiken...
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi. En mitenkään näe missä se ap:n sisukkuus, josta häntä kiitellään, tässä on?Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ap:n mies "lensi pihalle" pariksi tunniksi. Palasi kotiin, mikään ei ole muuttunut...mitä järkeä? Kivaa toki, että krapulainen haisee muualla kuin kotisohvalla, mutta mun mielestä ei oo mitään ideaa uhitella ja ns. hehkuttaa että heitinpäs miehen pihalle, jos tilanne on tuo.
Draamakuningattaren vastakohta ei ole kynnysmatto tai nössö vaimo joka hyväksyy kaiken...
Eikö siis niin, että sullekin ap oli alun alkaen selvää että mies menee naapuriin anoppilaan? Entäpä jos anoppilaa ei olisi, olisitko ajanut ulos sillä riskillä että mies meneekin ties minne?
Saman MEE SAA'''''''' ÄITIS TYÖ jne mä olisin mekkaloinut siinäkin tapauksessa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi. En mitenkään näe missä se ap:n sisukkuus, josta häntä kiitellään, tässä on?Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ap:n mies "lensi pihalle" pariksi tunniksi. Palasi kotiin, mikään ei ole muuttunut...mitä järkeä? Kivaa toki, että krapulainen haisee muualla kuin kotisohvalla, mutta mun mielestä ei oo mitään ideaa uhitella ja ns. hehkuttaa että heitinpäs miehen pihalle, jos tilanne on tuo.
Eikö siis niin, että sullekin ap oli alun alkaen selvää että mies menee naapuriin anoppilaan? Entäpä jos anoppilaa ei olisi, olisitko ajanut ulos sillä riskillä että mies meneekin ties minne?
Kai ymmärtämisessä ongelmia? Tässähän oli kyse siitä, että mies petti lupauksensa. Ehkä sinä siedät kaikenlaista, mutta onneksi on myös naisia, jotka tietävät oman arvonsa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi. En mitenkään näe missä se ap:n sisukkuus, josta häntä kiitellään, tässä on?Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ap:n mies "lensi pihalle" pariksi tunniksi. Palasi kotiin, mikään ei ole muuttunut...mitä järkeä? Kivaa toki, että krapulainen haisee muualla kuin kotisohvalla, mutta mun mielestä ei oo mitään ideaa uhitella ja ns. hehkuttaa että heitinpäs miehen pihalle, jos tilanne on tuo.
selitätkö?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi elämä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis miks miehenne käy ryyppäämässä? eikö koti riitä?
No suuttumuksen perusteella jokainen palstalainen on ihan satavarmasti tyhmä toisinaan.Alkuperäinen kirjoittaja no voi voi:onpas tyhmä toi ap.
Mä en ikinä ole tyhmä, olen täydellinen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No suuttumuksen perusteella jokainen palstalainen on ihan satavarmasti tyhmä toisinaan.Alkuperäinen kirjoittaja no voi voi:onpas tyhmä toi ap.
Suuttuminen on sellainen tila
Mun mielipidettä ei silti muuta mikskään- mies se oli joka kaikkein tyhmin oli tällä kertaa.
Apn tekstistä käsitin ettei ollut eka kerta kun lupaus petettiin, joten se siitä oman arvon tuntemisesta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai ymmärtämisessä ongelmia? Tässähän oli kyse siitä, että mies petti lupauksensa. Ehkä sinä siedät kaikenlaista, mutta onneksi on myös naisia, jotka tietävät oman arvonsa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Peesi. En mitenkään näe missä se ap:n sisukkuus, josta häntä kiitellään, tässä on?Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ap:n mies "lensi pihalle" pariksi tunniksi. Palasi kotiin, mikään ei ole muuttunut...mitä järkeä? Kivaa toki, että krapulainen haisee muualla kuin kotisohvalla, mutta mun mielestä ei oo mitään ideaa uhitella ja ns. hehkuttaa että heitinpäs miehen pihalle, jos tilanne on tuo.
Ja kyllä kai aikuinen mies selviää vaikka äitiä ei olisikaan.
Höh! Miksi sinä käyt ystävien luona kylässä? Eikö oma perhe riitä? Eikö sinulla ole ystäviä, vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:selitätkö?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi elämä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis miks miehenne käy ryyppäämässä? eikö koti riitä?
Niinpä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Höh! Miksi sinä käyt ystävien luona kylässä? Eikö oma perhe riitä? Eikö sinulla ole ystäviä, vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:selitätkö?Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Voi elämä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siis miks miehenne käy ryyppäämässä? eikö koti riitä?
Miks jätit lehmän?Alkuperäinen kirjoittaja Jorma:Minä Heitin vaimon pihalle nyt alko elämä