Mä haluisin ottaa pienen breikin suhteesta, mutten tiedä minne menisin lasten kanssa siks aikaa..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Niin, aloituksessahan ketjun aloittaja sanoi ottavansa lapset mukkaan ja jättävänsä miehensä yksin kotiin. Mutta mitäs helvettiä se on, että kun ollaan aviossa ja kummallakaan ei ole yksinhuoltajuutta/sovittuja päiviä jolloin lasta näkee niin mun käsittääkseni lasta ei vaan voi tosta vaan ottaa.

Toki aina saa lähteä pois, jos kot ahdistaa. Mutta sitten jätetään lapset kotiin ja lähdetään yksin. Itse ainakin soittaisin poliisit ja tekisin asiasta rikosilmoituksen, jos puolisoni yksipuoleisesti varastaa viikoksi lapseni, kissani..yms minkä tahansa ilman, että asia on minun kanssa sovittu.

Jos ketjun aloittaja olisi mies, niin täällä hän olisi automaattisesti perheenrikkojasika, joka ei ansaitse lapsiensa huoltajuutta.
Lukutaito näyttää olevan myös katoava luonnonvara empatian ja älyn ohella. AP kun oli kirjoittanut että mies ei lapsia pystyisi vuorotyönsä takia kotona hoitamaan ja oleellisempana, nyt tarkkana, miehen kanssa oli asiasta puhunut, että lähtisi johonkin lasten kanssa ja mies voisi toki lasten kanssa aina halutessaan aikaa viettää. Eli kukaan ei ollut varastamassa lapsia mihinkään vaan käytännön pakosta, jos väliaikainen asumusero realisoituisi tulisivat lapset AP:n mukaan ja se oli ollut miehelle ok.

• Tykkää
Reactions: Minni:)
Lsäaä
Niin onhan se kamalaa lähteä vaikka johonkin mökille tai hotelliin pariksi päiväksi. Voi lapsiparkoja. :D
Joo, ja siis asiathan kerrottaisiin lapsille mahdollisimman julmalla ja isää syyllistävällä tavalla.
Palstan mielestä ehdottomasti olisi parasta jättää lapset isän luokse, ja vaihtaa hoitopaikkaa ja vielä vuoropäivähoitoon lyhyen ajan takia, tämähän ei hämmennä lapsia ollenkaan. :D

Täältä täytyy ehdottomasti kysellä jatkossa vinkkejä. Varsinkin kysymyksiin, miten saan lapseni huolestumaan parhaiten, ja kuinka saisin jatkettua onnettomana suhteessani elämäni loppuun asti.

ei ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lsäaä;28836725:
Joo, ja siis asiathan kerrottaisiin lapsille mahdollisimman julmalla ja isää syyllistävällä tavalla.
Palstan mielestä ehdottomasti olisi parasta jättää lapset isän luokse, ja vaihtaa hoitopaikkaa ja vielä vuoropäivähoitoon lyhyen ajan takia, tämähän ei hämmennä lapsia ollenkaan. :D

Täältä täytyy ehdottomasti kysellä jatkossa vinkkejä. Varsinkin kysymyksiin, miten saan lapseni huolestumaan parhaiten, ja kuinka saisin jatkettua onnettomana suhteessani elämäni loppuun asti.
Niinpä. :D Tai sitten hänen kirjoittamansa asiat eivät ole totta, koska anonyyminähän voi kirjoitella vaikka mitä. Eihän silloin kannata muuta kuin olettaa, että kirjoittaja on ilkeä kostonhimoinen akka, joka riepottelee lapsiaan vain pelinappuloina.

"Diibadaaba"
Minäkin olen miettinyt taukoa. Näkisin onko se elämä erillään parempi kuin yhdessä. Mies tekee paljon töitä ja vapaa-aika menee harrastusten parissa. Silloin on lasten kanssa kun minä olen töissä, mutta yhteinen tekeminen puuttuu. Riitoja ei ole, ehkä siksi kun olen vaan "alistunut" tähän tilaan. Eli hoidan muksut, kodin, käyn töissä ja tuen miestä. Hyvä isä on lapsilleen, mutta en osaa enää pitää häntä puolisonani. Pahalle tuntuu nää ajatukset, mutta pitkä elämä on edessä ja en halua olla onneton.

Yhteistyössä