Tai muuten lähdet pois palstalta enää ikinä palaamatta? Prinsessa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:muutaman harmaana huutelevan vois upottaa suohon =)
Justiin näin, rohkeasti harmaana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tai muuten lähdet pois palstalta enää ikinä palaamatta? Prinsessa.Alkuperäinen kirjoittaja päätön:muutaman harmaana huutelevan vois upottaa suohon =)
Laaja sydän lähinnä, siihen mahtuu monta ämmää ja muutama äijä.Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:Onpas Jätkä valikoiva luonne :xmas:
Peesaan. Tosin en tiedä uskallanko, koska joku harmaa on suuttunut mulle siitäkinAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Mä en tykkää niistä palstalaisista, jotka tulevat sun joka ketjuun johon kommentoit veettuilemaan ja irvistelemään. Mä tajuan, etten voi kaikkia miellyttää, mutta musta on jo ihan sairasta, että joku jaksaa seurata mun jokaista sanomista ja tarttua siihen.
Nyt sä oot jo vainoharhainenAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Mä en tykkää niistä palstalaisista, jotka tulevat sun joka ketjuun johon kommentoit veettuilemaan ja irvistelemään. Mä tajuan, etten voi kaikkia miellyttää, mutta musta on jo ihan sairasta, että joku jaksaa seurata mun jokaista sanomista ja tarttua siihen.
Eihän savanna nikkiä enää edes ole.Alkuperäinen kirjoittaja :whistle::savanna - koko ajan rehvastelee rahoillaan jotka on ansaittu ties missä, turhia aloituksia ja hirvee draama-queen.
Juu toi on niin :/ siksi kirjoitan nykyään aina harmaana. Kirjautuneena käy usein niin että joku kettuuntuu sun jostaki sanomisesta (en tarkota haukkumista) ja alkaa kettuilla sitte joka ketjussa aivan aiheettomasti, väännellään tekstiä irrottamalla aiheesta joku älyttömyys, tartuu kirjoitus virheisiin ja irvii sikamaista käytöstä perskärpäsiltä.Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Peesaan. Tosin en tiedä uskallanko, koska joku harmaa on suuttunut mulle siitäkinAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Mä en tykkää niistä palstalaisista, jotka tulevat sun joka ketjuun johon kommentoit veettuilemaan ja irvistelemään. Mä tajuan, etten voi kaikkia miellyttää, mutta musta on jo ihan sairasta, että joku jaksaa seurata mun jokaista sanomista ja tarttua siihen.
Ja sulla on joku vainoomis-ongelma.Alkuperäinen kirjoittaja Krooh:Nyt sä oot jo vainoharhainenAlkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Mä en tykkää niistä palstalaisista, jotka tulevat sun joka ketjuun johon kommentoit veettuilemaan ja irvistelemään. Mä tajuan, etten voi kaikkia miellyttää, mutta musta on jo ihan sairasta, että joku jaksaa seurata mun jokaista sanomista ja tarttua siihen.
Mistä sä tiedät mun silmien värinAlkuperäinen kirjoittaja .:Bad Virgin: vääränväriset silmätAlkuperäinen kirjoittaja .:Bad Virgin, HelloShitty, Viblsp, kielletty, scarlett, swing, phoebs
Hello Shitty: tekee joskus välimerkkivirheitä
Viblsp: aina toinen sukka nurinpäin
kielletty: nikkia alkaa pienellä kirjaimella, ärsyttävää
scarlett: sama
swing: sama
phoebs: sama paitsi että en osaa lausua joten muutenkaan